tunteistani kaivatulle koskaan. Voin ainakin jatkaa elämääni siinä harhassa ja toivossa, että hän saattaisi pitää minusta. En varmaan kestäisi pakkeja häneltä.
Ehkä se on parempi niin etten kerro
28
479
Vastaukset
- Anonyymi
Asiat pitäisi sanoittaa koska olotila on todella huono tästä. En jaksa enää pitkään jos joudumme näkemään ensi vuonna
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Ei kannata kertoa tunteita hänelle.
Suosittelen hakemaan hyväksyntää muilta miehiltä.- Anonyymi
Uskomaton kommentti. Oletko mustasukkainen vai miksi laitat tänne tällaisia? Täysin käsittämätöntä manipulointia tuntemattomalle täällä. Hänen onnensa ei olisi sinulta pois. sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskomaton kommentti. Oletko mustasukkainen vai miksi laitat tänne tällaisia? Täysin käsittämätöntä manipulointia tuntemattomalle täällä. Hänen onnensa ei olisi sinulta pois. sivusta
Nämä on ihan uskomattomia tälläisten lässyttäjät. Roikkuvat palstalla kiusatakseen. Pelkäävät jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä on ihan uskomattomia tälläisten lässyttäjät. Roikkuvat palstalla kiusatakseen. Pelkäävät jotain.
Sitä että joku saa tietää totuuksia kaksnaamasesta ja petollisesta ihmisestä sekä myös ettei kukaan vie eräältä kaivattua täältä. Taas kerran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ne teidän kaivatut ei tiedä teidän tunteista heitä kohtaan,niin manipulointinne ei onnistu
- Anonyymi
Lue wa
- Anonyymi
Kappas jollain on sama pyyntö jollekin kun mulla.
- Anonyymi
Minulla ei ole wats appia enää📩
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
Sama tilanne täälläkin... viiveitä
Mikä lie ongelma kun kyllä muuten toimii
yhteys muiden kanssa. -naiselta (sama ku 18.45) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ole wats appia enää📩
No varmaan on kuitenkin tekstiviesti ja puhelu mahdollisuus kuitenkin olemassa.
- Anonyymi
Epävarmoista harvoin pidetään,sori.
- Anonyymi
I like epävarma
Mun kaivattu vaikuttaa mun mielestä jokseenkin ujolta ja epävarmalta ja se on must tosi liikuttavaa ja sillä liikutuksella hän mun sydämen sulatti. Oon itsekin vähän ujo vaik ei se aina näy...
- Anonyymi
Minä pidän erittäin paljon epävarmoista enkä ole itsekään tunneasioissa mitenkään varma. Liika varmuus tappaa kyllä mielenkiinnon aika pian. Mietä on erilaisia.
Tällaiset ihmiset (tuo kommentoija siis) on jotain lapsenasteelle jääneitä tindervakkareita. Älkää oikeasti uskoko. - Anonyymi
Epävarma en tällei olis ilman jotain soppakattilan hämmentäjää täällä.
-Sivusta nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I like epävarma
Onko hommat pelittänyt epävarmojen kaa nii hyvi
- Anonyymi
Jos se on parempi tuolleen niin jokainen tekee päätöksensä joka tuntuu parhaimmalta ja tuo tyytyväisyyttä. Jos mahdolliset pakit on suurin paha niin mikäs siinä. Näissä asioissa on aina se 50/50. Itsekin olen saanut pakit mutta olen vahvempi ja kokemusta rikkaampi, sillä pakit ei ole sisäinen kuolema vaan asia joka kasvattaa tunteiden viidakossa koska niitä asioita tulee väistämättä joskus pakosti eteen elämässä, halusi tai ei. Se joka pelkää ja varjelee itseään pettymyksiltä, ei koskaan
saa tunnetta siitä että syvyyksien jälkeen on ihana jälleen nousta pinnalle tuntemaan jälleen jotakin
valoisampaa ja kokee sittenkin elävänsä. - Anonyymi
Ainoastaan yhdessä tapauksessa kertoisin. Siinä tapauksessa , että tulisi kysymään. Tosin ei siitäkään pelkoa. Viisaan naisen sanomaa:
” I only drink Champagne on two occasions: when I’m in love and when I’m not.”
-Coco Chanel- - Anonyymi
Se on parempi niin voit saada vain itsesi liemeen täällä.
- Anonyymi
Olen miettinyt samanlaisia. Paljon riippuu hänestäkin tulenko koskaan kertomaan vai en. Palsta ei siihen vaikuta kuten nuo troIIit yrittää.
- Anonyymi
Hän tässä ja kokemuksista nähneenä voin sanoa että parempi kuin et kerro.
- Anonyymi
Rehellisyys maan perii. Ei täällä. Liikaa varattuja ja petollisia
- Anonyymi
Ei näytä muuallakaan sanovan joku jotain
vaik varmasti tietää että olis tärkeetä.
N ->
- Anonyymi
Usko pois tällänen että jos oikeesti tunnet häntä kohtaan sä et välttämättä pääse ajatuksesta
"entä jos se oiskin" eroon koskaan.
Mieluummin mä tietäisin kun miettisin sillee. - Anonyymi
Enkä mä kerro sulle tunteistani koskaan.
- Anonyymi
Itse en voi kertoa koska en osaa ja olen ujo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986938- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939