Vaikka eilen olin sitä mieltä, että teipin pitäisi olla samanlaista niin tänään sillä ei ole niinkään väliä.
Niin se mieli muuttuu yhdessä yössä.
Ensin kuitenkin keitän lisää kahvia ja sen jälkeen näkee lopahtaako kiinnostus jatkaa sitä projektia.
Joskus on vain niin, että tekee mieli jotain ja hetken jos siinä viivyttelee, niin se halu katoaa.
Kai se on jonkinlainen mittari sille kuinka paljon asia todella kiinnostaa.
Olisi oikeastaan ihan hirmuinen määrä erilaisia projekteja, mutta yhdestä on aloitettava, sillä kaikki jotenkin liittyvät toinen toisiinsa ja toista tarvitaan myös toisessa.
Sekin on jonkinlainen palapeli jossa ne kulmat ovat tärkeimpiä ja reunat tulee tehdä seuraavaksi valmiiksi.
Ongelmana on myös se joko äkkiä jotenkin vaan tai kerralla hyvä ja täydellinen.
Toisessa pystyy etenemään nopeammin, mutta sitten sen joutuu tekemään kuitenkin myöhemmin uudestaan ja pitää purkaa ja menee osia hukkaan.
Nyt kahvia.
:)
Nainen, tekee mieli jatkaa projektia
20
322
Vastaukset
- Anonyymi
Jösses näitä juttuja
- Anonyymi
Mieslasten juttuja
- Anonyymi
Mulla ois täällä kuule piirakkaa🥧☕️vattumustikka piirakkaa kahvin kanssa. Ole hyvä🤗
- Anonyymi
Soita kiitos. 😔
- Anonyymi
On vähä niiku hätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vähä niiku hätä.
Laitas kuule tunnistetta. Nyt ois aikaa rupsahtaa. Ei rupattaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko et laitan tunnisteita tosiaan?
Tuskinpa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei kerran aikaa rupatella nii ei voi mitään. On sekin jonkinlainen mittari vissiin mitä toinen toiselle on tai ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut ei kerran aikaa rupatella nii ei voi mitään. On sekin jonkinlainen mittari vissiin mitä toinen toiselle on tai ei ole.
Toisen hätä - rupattelua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko et laitan tunnisteita tosiaan?
Tuskinpa.Ootko sä toi teippimies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko sä toi teippimies?
No en ole vaan se joka pyys soittaa mutta ei voi voi mitään. Kuinka niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ole vaan se joka pyys soittaa mutta ei voi voi mitään. Kuinka niin?
Mä en ole se voi voi nainen😁 eikös se ole joku N kirjaimella alkava. Sulla on näitä niin monta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ole se voi voi nainen😁 eikös se ole joku N kirjaimella alkava. Sulla on näitä niin monta
No jos mietitään että aloituksessa on aiheet irl keskusteluista niin eiköhän se sillon pitäis olla oikee jota pyysin soittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos mietitään että aloituksessa on aiheet irl keskusteluista niin eiköhän se sillon pitäis olla oikee jota pyysin soittamaan.
Mua ei oikein kiinnosta nää teidän arvausleikit. Eli en ole sun kaivattusi. Sori🫡 en edes tiedä kuin tässä näin kävi.. hauskaa illanjatkoa. Toivottavasti löydät omasi🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei oikein kiinnosta nää teidän arvausleikit. Eli en ole sun kaivattusi. Sori🫡 en edes tiedä kuin tässä näin kävi.. hauskaa illanjatkoa. Toivottavasti löydät omasi🙏
Miksi sä leikit ap olevinas?
- Anonyymi
Sori en huomannut
- Anonyymi
No etpä vieläkään silti etkä vastannut edes
mulle ni kai se kerto kaiken tarpeellisen. Vai?
- Anonyymi
Tulihan se tai ne valmiiksi ja pääsee siirtymään seuraavaan vaiheeseen.
tuli oikosulkukin kun kuorisin johdon ja vahingossa tökkäsin pihdeillä yhden liitoksen maihin tai runkoon.
kyllä kipinöi ja koko liitin suli poikki, sellasta sattuu.
Nyt on taas mukava päänsärky kun aikansa taas ollut siinä fluxin käryssä.
Kaffetta nyt välillä taas ja sitten ehkä vielä hetkeksi jatkamaan.
:)- Anonyymi
Oikeesti vttu sä et ton vertaa välitä?
Rapisee ja kopsailee...
- Anonyymi
Laita sinitarralla.
Myös paperiliima on hyvää, kun hiot ensin pinnat. Tai voit käyttää myös nitojaa.
Mullakin ”mökki”remontti menossa. Yksi seinä läpilaho. Maalaan, niin sillä tulee hyväksi. Kierrätyskeskuksesta haen matskua ja ohjeet katson tältä palstalta. Sulla ollut niin hyvä ammattimaiselta kuulostava asenne.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2553907TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee242873Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä92134Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu
Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel1351907Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93531879Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p851330Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us211265Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit1171222Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291213Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu321119