Aikoinaan kuului yössä vertahyytävä spurgun huuto… mutta Jumalan henki pelasti minut siitäkin, veti syrjään. Kundit piikitti ammoniakkia sain voimaa kieltäytyä. Kerran löysin rahattomana dösälipun verran rahaa kadulta…. Esimerkkejä riittää mutta niitä ei epäilevät usko, pilkkaa ainoastaan
Todistan hengen voimasta
18
161
Vastaukset
- Anonyymi
Hmmm. Holistit ja muut spurgut kokevat monenmoista.
"Herra minua kyllä kuritti, mutta kuolemalle Hän ei minua antanut."
Koettu on. Monta kertaa. - Anonyymi
miksi ihmeessä viitsit kirjoittaa tuollaista pilkkaa
- Anonyymi
Mitä pilkkaa?
Aloittaja on kovia kokenut, mutta todistaa Jumalan avusta. Päihteidenkäyttäjillä on monilla sellaisia kokemuksia, etteivät paremmin eläneet niitä uskoisi.
Siksi monet ovatkin niistä hiljaa, huikeimmista tilanteista, sillä häntä ei edes uskottaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä pilkkaa?
Aloittaja on kovia kokenut, mutta todistaa Jumalan avusta. Päihteidenkäyttäjillä on monilla sellaisia kokemuksia, etteivät paremmin eläneet niitä uskoisi.
Siksi monet ovatkin niistä hiljaa, huikeimmista tilanteista, sillä häntä ei edes uskottaisi.Ekaa kertaa kuulen / luen, että jotkut piikittävät jopa ammoniakkia.
Ei taatusti ainakaan terveellistä.
- Anonyymi
Lääketieteellisissä tutkimuksissa hurmoskielillä ja skitsofrenialla on todettu olevan yhteys.
Jakaantunut mieli tuottaa sekä oikeata puhetta että sekavaa molotusta.
Jeesus varoitti siitä, että sama lähde ei saisi tuottaa sekä makeaa vettä että suolaista vettä.- Anonyymi
Paavali oli ainoa apostoli, joka molisi glossolaliaa Korintossa. Missään muussa seurakunnassa sitä ei ilmennyt.
Paavalissa oli Saatanan enkeli (demoni) asuvaisena, eikä sitä otettu pois rukouksista huolimatta.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli ainoa apostoli, joka molisi glossolaliaa Korintossa. Missään muussa seurakunnassa sitä ei ilmennyt.
Paavalissa oli Saatanan enkeli (demoni) asuvaisena, eikä sitä otettu pois rukouksista huolimatta.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Ja taas. Tätä Pirun glosssolaliaa eli viestintää.
Jos et itse glossoloi, mitä se sinuun kuuluu, jos jotkut muut niin tekevät? Et selvästikään ole koskaan kuullut aitoa kielilläpuhetta ja niputat kaikki "molotukset" yhdeksi ja samaksi.
Omapa on asiasi.
Ei se ole Herran omilta pois.
Mutta selvää on, että glossolalia on joillekin uskonnollisille selvästi uhka. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Ja tuo tyyppi ei osaa muusta kirjoittaa. J.todistaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas. Tätä Pirun glosssolaliaa eli viestintää.
Jos et itse glossoloi, mitä se sinuun kuuluu, jos jotkut muut niin tekevät? Et selvästikään ole koskaan kuullut aitoa kielilläpuhetta ja niputat kaikki "molotukset" yhdeksi ja samaksi.
Omapa on asiasi.
Ei se ole Herran omilta pois.
Mutta selvää on, että glossolalia on joillekin uskonnollisille selvästi uhka.Paavali yritti vieroittaa toisiakin pois glossolalian puhumisesta, koska se voi olla merkki saatanallisten voimien vaikutuksesta.
Korintossa Delfoin oraakkeli puhui kielillä samalla tavalla ja hänelläkin oli erityiset selittäjät muutamassa molotusta ymmärrettävään muotoon.
Paavali matki aluksi Delfoin oraakkelia, jotta pääsi paikallisten suosioon.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali yritti vieroittaa toisiakin pois glossolalian puhumisesta, koska se voi olla merkki saatanallisten voimien vaikutuksesta.
Korintossa Delfoin oraakkeli puhui kielillä samalla tavalla ja hänelläkin oli erityiset selittäjät muutamassa molotusta ymmärrettävään muotoon.
Paavali matki aluksi Delfoin oraakkelia, jotta pääsi paikallisten suosioon.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.Vain pieni osa Korinton seurakunnasta hyväksyi "Paavalismin" eli Paavalin molotukset
ja opit, suuri osa ei niitä hyväksynyt.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi."] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain pieni osa Korinton seurakunnasta hyväksyi "Paavalismin" eli Paavalin molotukset
ja opit, suuri osa ei niitä hyväksynyt.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että toiset teistä sanovat: "Minä olen Paavalin puolella", toiset taas: "Minä Apolloksen", "Minä Keefaksen*", "Minä Kristuksen". [Keefas on Pietarin arameankielinen nimi."]Paavali kirjoitti Korintossa tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan. Kuriiri vei sitten sitten kirjeen sinne.
Paavali hyväksyi valehtelun tehokeinona evankeliumin levittämiseksi.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali kirjoitti Korintossa tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan. Kuriiri vei sitten sitten kirjeen sinne.
Paavali hyväksyi valehtelun tehokeinona evankeliumin levittämiseksi.
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.Ps. 5:7
Sinä hukutat valheen puhujat; murhamiehet ja viekkaat ovat Herralle kauhistus.
Roomassa Paavali kohtasi loppunsa. Paha äkkikuolema ennen aikojaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Mitä me olemme apostoli Paavalia analysoimaan? Hänestä sentäs lukee Pyhässä Kirjassa Raamatussa. Mitä me silloin olemme hänen ratkaisujaan ja tekojaan tai tekemättäjättämisiään analysoimaan?
Eikös hän sanonut, että parempi kun joku osaa selkokielelle tulkata nuo "molotukset" ja muut. Kuin se, että rakentaa vain itseään? Mikä siis on ongelma?
Onko ongelma se armolahja kielellä puhuminen , jota ei ymmärrä "molotuksenpuhuja" edes itsekkään, vai se, ettei tuota molotusta osaa kukaan tulkita?
Miltä se esimerkiksi koppina ensikertaan seurakuntaan tutustumaan tulleelta "ulkopuoliselta" saattaa kuulostaa ?
Ajatelkaa, lukekaa, tutkikaa ja sanokaa vasta sitten. Se on mun vakaa kanta. Enkä anna jälkeen. Eikä minulla edelleenkään ole ripoja maassa, en edes jaksaisi, kun ei minun tarvitse. Sellaista viinapulloa ei maailmasta löydy, jotta edes hartaasti toivoisin niitä ripoja maahan.
Nöyrän aina parempi, kuin pullistajan elementissään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Paavalissa oli paholaisen henki, mitä ei oletettu miehestä pois ollenkaan.
- Anonyymi
Aloittajalle. Mä ainakin uskon rehdin todistuksen Herran voimasta.
Herra parantaa, sama Herra eheyttää, sama Herra pelastaa.
Hieno asia, suorastaan loisto, että sait voimaa kieltäytyä ammoniakeista.
Minusta tästäkin todistuksesta saa iloita. Eikä kaikkea aina tarvitse ottaa vastaan mörkönä...tai peräti uhkana itselleen.
Kun on näinkin pieni pää, kun mulla, ni ei tarvi, ni ei tarvi.
Mikähän tässäkin todistuksessa oli niin ylivoimaisen NEGATIIVISTA?
Pitääkö siis kivienkin puhua, jotta skeptisestä skeptisinkin uskoisi? Todistuksen.- Anonyymi
Paholainenkin / mahd. harhaopettaja Nestoriuksen oppilaat, Jumalan Pyhän Nimen turhaanlausujat, eli nk. "j.todistajat", reagoivatki heti tuohon todistukseen, tullen sotkemaan ketjua tähän aiheeseen kuulumattomilla Pyhän Hengen armolahjoja pilkkaavilla viesteillään.
Aloittaja on kokenut Jumalan ihmeitä ja halusi todistaa siitä. 🫠 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paholainenkin / mahd. harhaopettaja Nestoriuksen oppilaat, Jumalan Pyhän Nimen turhaanlausujat, eli nk. "j.todistajat", reagoivatki heti tuohon todistukseen, tullen sotkemaan ketjua tähän aiheeseen kuulumattomilla Pyhän Hengen armolahjoja pilkkaavilla viesteillään.
Aloittaja on kokenut Jumalan ihmeitä ja halusi todistaa siitä. 🫠>>> Jumalan ihmeitä kokenut <<<
"Älkää kaikkia henkiä uskoko" 1 Joh: 4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit327191Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e784274Mies sinä olet kaunis katsella
Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne552582- 552136
Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi281679Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s71657Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen
Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu3401391Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?
Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us131222Miksi miehet pelkäätte jotain naista?
Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.561067- 761030