Miksi merkkihenkilömme sai kenkää facebookryhmästä?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Hän pyrki asialliseen keskusteluun Pirkanmaan käräjäoikeuden istunnosta, jossa pohdittiin mm. sitä, kuinka helposti hänestä saisi tehtyä naisen leikkaamalla.
- Anonyymi
Yleinen mielipide taisi olla että tosi helposti.
- Anonyymi
Aivan yhtä asialliseen kuin näillä palstoilla :D
- Anonyymi
Yksi käräjäoikeuden keskeisimmistä teemoista oli alastomana pötköttävä mies, joutokäyntiä nakuttavan dieseltaksin vieressä, lumihangessa.
- Anonyymi
Antakaamme hänen maata aivan rauhassa mun asillaan nokilekan varjossa. Ei ainakaan pakokaasun noki tartu vaatteisiin.
- Anonyymi
Oikeudessa esiintyi sellaisia ajatuksia, että suurelle yleisölle saattaisi tulla sellaisia mielleyhtymiä tällaisesta miehestä, että tämä olisi homo ja/tai viinaanmenevä. Mistä tällaista voi muka ajatella?
- Anonyymi
Avointa keskustelua ryhmässä ei keskustelu tunnu onnistuvan vaikka Jarmo ja Hannu sitä toivoivat ja yrittivätkin. Onneksi samat aiheet on saatu tänne keskusteluun. Toivottavasti kaltoinkohdeltu tuttavaperhe saa oikeutta tätä kautta. Tärkeintä on että myös heidän mielipiteensäkin tulee kuulluksi.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560