Puhtaus on puoli ruokaa

Anonyymi-ap

Hei ja WÄKEWÄ YLISTYS oikeamielisilme liikennöitsijälle!! Sanonpahan waan taas, että huh huh!! Oli taas sonnibussissa sellaista kyytiä, jota olisin toiwunut jääneen tapahtumatta!! Kysynpähän wain, miksi sonnibussissa on niin saastaista, parsinawetassakin on siistimpää, ja wastaan itse OMISTAJAN SILMÄT TUIKKIWAT TILILLE ROPISESWISTA EUROSISTA!! Oli wesiwessa saastainen, istuimet oliwat törkyiset, lattiat lainehtiwat törkystä!! Eikö wälitetä enää siisteydestä eikö työsuojelupuutu tähän??? Eläinsuojelua rikotaan tässö,, ei tällainen kyyti ole tällaisten suloisten KELLOJELMAISTEN eläkeläisneitosyen paikka, ei ole edes nahkaistuimia vaan HALPAA tekonahkaa!! Ennen oli kunnollista!! Kuljetta oli sentään kunnollinen!! Niin taitawa ja kohtelias!! Warmaan wanhapaunuttaja koska oli niin taattua laatua YLISTYS hänelle!! Alistus sonnibussille!! Eikö ymmärretä että puhtaus on puoli ruokaa ja hymyn saa kaikkien matkustajien huulille, warsinkin eläkeläisneitokaistenn sulopunahuulille??? Missä menee moraali?? Kysynpäwän wain ja wastaan itse, ei ainakaa sonnibussin M3 reitillä!!! Yst. terv. Käpylän Kaarina nahkapenkitkin on helpompi pitää puhtaana ja huolillisella hoiwalla käytänmössä ikupäiwäiset tekonahka ei ole edes ympäristöystäwällinen waihroehto winkki tälleen VIHERPESUUN!!

4

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei ja ylistys paunuttajalle!! Kyllä häntä jäin kaipaamaan niin taitawa kuski oli!! Huolellinen!! Jos hän siiwoisi niin olisi warmasti putipuhdasta ja kelpaisi ruokailla kyydissä!! Wastedeskin tulen hänen kyytiinsä warmasti oli PAUNULTA!! En wain ennen oli häntä nähnyt.. mysteerikuljettaka tunnen kyllä kaikki?? Yst. terv. Käpylän Kaarina

    • Anonyymi

      Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!

    • Anonyymi

      En viljaisekaan OnniBussiin päin, enkä mihinkään bussiin. Saastaisia tautipesiä. Siksi ajankin omalla autolla ja aine perille pääsen ajoissa ja pääsen lähtemään kun haluan. Bussit on kamalia. Likaisia ja turvattomia.

    • Anonyymi

      Wäkewä pyllistys ja paskannus !!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe