Vähän pelottava ajatus, jos me lähennytään.
Mies ei kai tuo mieheksiIuulija ole exäsi?
30
299
Vastaukset
- Anonyymi
Saattaa se olla.
- Anonyymi
Hui kamala.
- Anonyymi
Hyvissä väleissä olen exien kanssa eikä niitä näe missään.
- Anonyymi
Nii kun ne on aina sun takana .. junassa🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sitten ei varmaan olet tuo heitä.
- Anonyymi
Herra jestas sehän on mua vähintään 20-30 vuotta vanhempi. Palstalta oppinut että sen mies lähti menemään ja tämä katkeroitui sen verran pahasti että nuppi sano kukkuu.
- Anonyymi
En tiennyt ikää. Nuorikin voi olla mieleltään ikivanha.
- Anonyymi
Kenen mies lähti menemään. Ja mitenkähän se oikeasti meni. Jollekkin ei varmaan enää vastattu puhelimeen. Koska toista ei voi määräillä eikä omistaa. Ei käskyttää. Mutta sehön se vituttaa kun joku narsun jättää. Siitä tulee maailmojen sota. Kaikkein säälittävintä on se ettei löydä muijaa joka ei pidä onnellisena että pysyis pois exän kimpusta😉
Eikös sen pitäs olla nyt onnelinen uudessa suhteessa eikä uuden naisen olla epävarma entisen naisen kuvista joille mies tumputtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen mies lähti menemään. Ja mitenkähän se oikeasti meni. Jollekkin ei varmaan enää vastattu puhelimeen. Koska toista ei voi määräillä eikä omistaa. Ei käskyttää. Mutta sehön se vituttaa kun joku narsun jättää. Siitä tulee maailmojen sota. Kaikkein säälittävintä on se ettei löydä muijaa joka ei pidä onnellisena että pysyis pois exän kimpusta😉
Eikös sen pitäs olla nyt onnelinen uudessa suhteessa eikä uuden naisen olla epävarma entisen naisen kuvista joille mies tumputtaa.Menkää psykallebode och💩🙊!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää psykallebode och💩🙊!
Mene itse vajakki. Hoitoa sä tarviit kun et pääse eroon yhdestä naisesta😂
- Anonyymi
En taida olla mieheksiluulija mutta olen jutellut exän kanssa täällä...jos olen kyseinen ex josta puhutte niin, olen jatkanut eteenpäin elämässäni ja suhtaudun exään täysin kaverillisesti, joten minusta ei kannata välittää. Kaipaan täällä eri ihmistä. Tunnistan kyllä myös sut nainen. Saatte kyllä mun siunauksen.
- Anonyymi
Ei puhuta sinusta. MieheksiIuulija ei osaa kirjoittaa noin selkeästi. Se on se sekava jokapaikan mies sitä mies tätä höpisijä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei puhuta sinusta. MieheksiIuulija ei osaa kirjoittaa noin selkeästi. Se on se sekava jokapaikan mies sitä mies tätä höpisijä.
Ai nyt se on mies eli miehesi exä onkin siis totta tosiaan Mies😂😅🤨silläkö se siis olikin niin femiininen
Sellanen hienohelma herkkis - Anonyymi
Susta nyt ei tiiä kukaan mitään että pelkkää kiusaa toikin.
- Anonyymi
En ole kiinnodtunut gay miehistä, vaan täysin hetero miehestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt se on mies eli miehesi exä onkin siis totta tosiaan Mies😂😅🤨silläkö se siis olikin niin femiininen
Sellanen hienohelma herkkisEi vaan sulla on sisälukutaidossa vikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen hienohelma herkkisei mies vaan -mies sitä mies tätä höpisijä- .
Anonyymi kirjoitti:
Sellanen hienohelma herkkisEn tiennyt, että mieheksiluulija on mies. En ole vielä ihan päässyt kärryille näistä maskoteista kun olen niin uusi täällä. Olen nainen.
Anonyymi kirjoitti:
Joku aiemmin luuli minua häneksi ennen kun olin tehnyt tämän profiilin. On tässä vielä opittavaa, että tiedän kuka on kuka ja mistä tunnistaa 😅
- Anonyymi
Smasanavasini kirjoitti:
En tiennyt, että mieheksiluulija on mies. En ole vielä ihan päässyt kärryille näistä maskoteista kun olen niin uusi täällä. Olen nainen.
Nainen se on.
- Anonyymi
Miltahän se tuntuu kirjoitella omia vastauksia kaiken päivää🤔
- Anonyymi
Varmasti rankkaa.
- Anonyymi
Joo o no ei huolta😂..
- Anonyymi
Toivotaan!
- Anonyymi
Miten niin mies olen lady!
- Anonyymi
Gay miehet voi olla!
- Anonyymi
Tro.
- Anonyymi
Se o tavallan tro=luuloa! Mut tottahan se o!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433020Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau262949Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342856Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4422555Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1541871Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431838Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251415Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51241- 301156
- 741149