Mies ei kai tuo mieheksiIuulija ole exäsi?

Anonyymi-ap

Vähän pelottava ajatus, jos me lähennytään.

30

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saattaa se olla.

• Anonyymi

Hui kamala.

• Anonyymi

Hyvissä väleissä olen exien kanssa eikä niitä näe missään.

• Anonyymi

Nii kun ne on aina sun takana .. junassa🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Sitten ei varmaan olet tuo heitä.

• Anonyymi

Herra jestas sehän on mua vähintään 20-30 vuotta vanhempi. Palstalta oppinut että sen mies lähti menemään ja tämä katkeroitui sen verran pahasti että nuppi sano kukkuu.

• Anonyymi

En tiennyt ikää. Nuorikin voi olla mieleltään ikivanha.

• Anonyymi

Kenen mies lähti menemään. Ja mitenkähän se oikeasti meni. Jollekkin ei varmaan enää vastattu puhelimeen. Koska toista ei voi määräillä eikä omistaa. Ei käskyttää. Mutta sehön se vituttaa kun joku narsun jättää. Siitä tulee maailmojen sota. Kaikkein säälittävintä on se ettei löydä muijaa joka ei pidä onnellisena että pysyis pois exän kimpusta😉
        Eikös sen pitäs olla nyt onnelinen uudessa suhteessa eikä uuden naisen olla epävarma entisen naisen kuvista joille mies tumputtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen mies lähti menemään. Ja mitenkähän se oikeasti meni. Jollekkin ei varmaan enää vastattu puhelimeen. Koska toista ei voi määräillä eikä omistaa. Ei käskyttää. Mutta sehön se vituttaa kun joku narsun jättää. Siitä tulee maailmojen sota. Kaikkein säälittävintä on se ettei löydä muijaa joka ei pidä onnellisena että pysyis pois exän kimpusta😉
        Eikös sen pitäs olla nyt onnelinen uudessa suhteessa eikä uuden naisen olla epävarma entisen naisen kuvista joille mies tumputtaa.

Menkää psykallebode och💩🙊!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää psykallebode och💩🙊!

Mene itse vajakki. Hoitoa sä tarviit kun et pääse eroon yhdestä naisesta😂

• Anonyymi

En taida olla mieheksiluulija mutta olen jutellut exän kanssa täällä...jos olen kyseinen ex josta puhutte niin, olen jatkanut eteenpäin elämässäni ja suhtaudun exään täysin kaverillisesti, joten minusta ei kannata välittää. Kaipaan täällä eri ihmistä. Tunnistan kyllä myös sut nainen. Saatte kyllä mun siunauksen.

• En tiedä miksi tuli anonyyminä tuo. Käytän nyt profiilia sekaannusten välttämiseksi.

• Anonyymi

Ei puhuta sinusta. MieheksiIuulija ei osaa kirjoittaa noin selkeästi. Se on se sekava jokapaikan mies sitä mies tätä höpisijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei puhuta sinusta. MieheksiIuulija ei osaa kirjoittaa noin selkeästi. Se on se sekava jokapaikan mies sitä mies tätä höpisijä.

Ai nyt se on mies eli miehesi exä onkin siis totta tosiaan Mies😂😅🤨silläkö se siis olikin niin femiininen
        Sellanen hienohelma herkkis

• Anonyymi

Susta nyt ei tiiä kukaan mitään että pelkkää kiusaa toikin.

• Anonyymi

En ole kiinnodtunut gay miehistä, vaan täysin hetero miehestä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt se on mies eli miehesi exä onkin siis totta tosiaan Mies😂😅🤨silläkö se siis olikin niin femiininen

Ei vaan sulla on sisälukutaidossa vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mies vaan -mies sitä mies tätä höpisijä- .

• Anonyymi kirjoitti:

En tiennyt, että mieheksiluulija on mies. En ole vielä ihan päässyt kärryille näistä maskoteista kun olen niin uusi täällä. Olen nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Joku aiemmin luuli minua häneksi ennen kun olin tehnyt tämän profiilin. On tässä vielä opittavaa, että tiedän kuka on kuka ja mistä tunnistaa 😅

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

En tiennyt, että mieheksiluulija on mies. En ole vielä ihan päässyt kärryille näistä maskoteista kun olen niin uusi täällä. Olen nainen.

Nainen se on.

• Anonyymi

Miltahän se tuntuu kirjoitella omia vastauksia kaiken päivää🤔

• Anonyymi

Varmasti rankkaa.

• Anonyymi

Joo o no ei huolta😂..

• Anonyymi

Toivotaan!

• Anonyymi

Miten niin mies olen lady!

• Anonyymi

Gay miehet voi olla!

• Anonyymi

Tro.

• Anonyymi

Se o tavallan tro=luuloa! Mut tottahan se o!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela valvoo lasten tilejä.

Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      245
      2654
    2. Nainen, tervetuloa

Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1583
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1579
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1452
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1325
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1170
    7. Väliämme on noin 6 km

Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      933
    8. Odotatko vielä

Häntä?????
      Ikävä
      61
      898
    9. Mikä biisi

Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      888
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      855
    Aihe