Mies ei kai tuo mieheksiIuulija ole exäsi?

Anonyymi-ap

Vähän pelottava ajatus, jos me lähennytään.

30

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saattaa se olla.

• Anonyymi

Hui kamala.

• Anonyymi

Hyvissä väleissä olen exien kanssa eikä niitä näe missään.

• Anonyymi

Nii kun ne on aina sun takana .. junassa🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Sitten ei varmaan olet tuo heitä.

• Anonyymi

Herra jestas sehän on mua vähintään 20-30 vuotta vanhempi. Palstalta oppinut että sen mies lähti menemään ja tämä katkeroitui sen verran pahasti että nuppi sano kukkuu.

• Anonyymi

En tiennyt ikää. Nuorikin voi olla mieleltään ikivanha.

• Anonyymi

Kenen mies lähti menemään. Ja mitenkähän se oikeasti meni. Jollekkin ei varmaan enää vastattu puhelimeen. Koska toista ei voi määräillä eikä omistaa. Ei käskyttää. Mutta sehön se vituttaa kun joku narsun jättää. Siitä tulee maailmojen sota. Kaikkein säälittävintä on se ettei löydä muijaa joka ei pidä onnellisena että pysyis pois exän kimpusta😉
        Eikös sen pitäs olla nyt onnelinen uudessa suhteessa eikä uuden naisen olla epävarma entisen naisen kuvista joille mies tumputtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenen mies lähti menemään. Ja mitenkähän se oikeasti meni. Jollekkin ei varmaan enää vastattu puhelimeen. Koska toista ei voi määräillä eikä omistaa. Ei käskyttää. Mutta sehön se vituttaa kun joku narsun jättää. Siitä tulee maailmojen sota. Kaikkein säälittävintä on se ettei löydä muijaa joka ei pidä onnellisena että pysyis pois exän kimpusta😉
        Eikös sen pitäs olla nyt onnelinen uudessa suhteessa eikä uuden naisen olla epävarma entisen naisen kuvista joille mies tumputtaa.

Menkää psykallebode och💩🙊!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menkää psykallebode och💩🙊!

Mene itse vajakki. Hoitoa sä tarviit kun et pääse eroon yhdestä naisesta😂

• Anonyymi

En taida olla mieheksiluulija mutta olen jutellut exän kanssa täällä...jos olen kyseinen ex josta puhutte niin, olen jatkanut eteenpäin elämässäni ja suhtaudun exään täysin kaverillisesti, joten minusta ei kannata välittää. Kaipaan täällä eri ihmistä. Tunnistan kyllä myös sut nainen. Saatte kyllä mun siunauksen.

• En tiedä miksi tuli anonyyminä tuo. Käytän nyt profiilia sekaannusten välttämiseksi.

• Anonyymi

Ei puhuta sinusta. MieheksiIuulija ei osaa kirjoittaa noin selkeästi. Se on se sekava jokapaikan mies sitä mies tätä höpisijä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei puhuta sinusta. MieheksiIuulija ei osaa kirjoittaa noin selkeästi. Se on se sekava jokapaikan mies sitä mies tätä höpisijä.

Ai nyt se on mies eli miehesi exä onkin siis totta tosiaan Mies😂😅🤨silläkö se siis olikin niin femiininen
        Sellanen hienohelma herkkis

• Anonyymi

Susta nyt ei tiiä kukaan mitään että pelkkää kiusaa toikin.

• Anonyymi

En ole kiinnodtunut gay miehistä, vaan täysin hetero miehestä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai nyt se on mies eli miehesi exä onkin siis totta tosiaan Mies😂😅🤨silläkö se siis olikin niin femiininen

Ei vaan sulla on sisälukutaidossa vikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei mies vaan -mies sitä mies tätä höpisijä- .

• Anonyymi kirjoitti:

En tiennyt, että mieheksiluulija on mies. En ole vielä ihan päässyt kärryille näistä maskoteista kun olen niin uusi täällä. Olen nainen.

• Anonyymi kirjoitti:

Joku aiemmin luuli minua häneksi ennen kun olin tehnyt tämän profiilin. On tässä vielä opittavaa, että tiedän kuka on kuka ja mistä tunnistaa 😅

• Anonyymi
        Smasanavasini kirjoitti:

En tiennyt, että mieheksiluulija on mies. En ole vielä ihan päässyt kärryille näistä maskoteista kun olen niin uusi täällä. Olen nainen.

Nainen se on.

• Anonyymi

Miltahän se tuntuu kirjoitella omia vastauksia kaiken päivää🤔

• Anonyymi

Varmasti rankkaa.

• Anonyymi

Joo o no ei huolta😂..

• Anonyymi

Toivotaan!

• Anonyymi

Miten niin mies olen lady!

• Anonyymi

Gay miehet voi olla!

• Anonyymi

Tro.

• Anonyymi

Se o tavallan tro=luuloa! Mut tottahan se o!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3020
    2. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      26
      2949
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2856
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      442
      2555
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      154
      1871
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1838
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1415
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1241
    9. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      30
      1156
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1149
    Aihe