Mitä hautoi suomea varten ?
Kuin Putinillakin nyt. Meillä nyt vähän siihen vastakaikua, kommunitit ehkä Putiniin sopeutuu eniten myönteisesti, samoin sdp kuusikko. Onhan heille Putin neuvostoliiton jatkaja.
Htlerillä oli suunnitelma eurooan uudesa järestysestä
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt se kiljuputelin korkki kiinni!
- Anonyymi
Kraaaakksss ! Nyt on kiinni. Perkule, se ääni olikin takapuolesta, nimismies vähän näkyi niistävän nenuaan housuun. Eikö se teidän mukaan ole aina persujen syy sekin. Nyt pyykille.
- Anonyymi
Htlerin, Kommunitit??
- Anonyymi
Htlerillä oli suunnitelma eurooan uudesa järestysestä. Tunnustusta. Otsikon kuudesta sanasta kaksi on ihan kirjakieltä.
- Anonyymi
Osasit. Päivä pulkassa.
Minä nyt lähden suihkun kautta makuukammariin. Päivä niin aherrettu, niin iho hikitukosssa.
Ole persun metsästäjä Davy Crockett toverina aamuyöhön asti, vaikka lataajana suusta ladattavaansa. Minä kuitenkin poistun. Olen ollut päivät pojan rakennuksella, löyty nyt ulkorakennusta pystyyn kappaletavarasta. Etenee nopeasti kolmella raavaalla miehellä.
Paloheinässä, ihan Kapin kulmilla, pari korttelia. Vois käydä vaikka moikkaamassa. Olkoot kun tässä työkamppeissa liikutaan. Nyt lähden, jos minulle kirjoitat vastaa itse, sehän lienee tuttua.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302148
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔141150Joskus rakkaus
on luopumisen taitoa. Näin sanon itselleni, yritän kietoa sanoista lohduttavat käsivarret ympärilleni, koska sinun sylis391129- 661090
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon29962- 64917
- 76863
Tule vaimokseni
En voi sinulle Rakkain luvata kuuta taivaalta tai loputonta menestystä. En voi myöskään luvata aina helppoja aikoja tai48856- 36849
Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m207842