olenko kontrollifriikki vaiko itsepäinen vai mikä huuhaa-ukko oikein olen??

Anonyymi-ap

Kerron tässä esimerkkejä;

perse ei nouse aina penkistä&sängystä. Toinen sanoo tai huutaa "ala tulla jo sieltä punkasta" ja mä siihen vastaan " ei kun en mä vielä mun pirtää saada levätä vielä"

Sitten toinen esimerkki joka tulee tässä; aikataulu sovittu ja siihen tulee este ettei voikaan mennä ja mä siitä kilahdan siten että tulee tunne että mä ikäänkuin masennun että pelkään masentuakseni niin pahasti että en saa enää yhtään mitään aikaan vaan jään sänkyyn makaamaan kun toinen valitsi toisen ihmisen minun sijastani.

Kolmas esimerkki;
mun pitää päättää omista kuvioistani kuten omat työkuviot. Aikatauluun ei sais tulla muutoksia ikinä. Päivän rutiinit pitää olla aina samat ja jos ei niin mä "sekoan"

sitten mieleen tulee kertoa myös tämä; mökötän hissukseen omassa kotona neljän seinän sisällä enkä mene ulos että melkeinpä 24/7 talon sisällä ja joku kävelylenkki on vain poikkeama jolloin en ole sisätiloissa eli noin 1 tunnin pituinen kävelylenkki.

sitten isä sanoo "hei poika älä mee kaupungille tommosissa kuteissa" ja mä vastaan "ja minähän paan ylleni sen minkä haluan" että ei ole isällä sanomista että teen heti selväksi että minun yli ei kävellä hahha.

Asun isäni kanssa ja olen yli 40 -vuotias. Kerännyt mm paljon materiaa kuten musalevyjä ja kirjoja, mutta enää en kerää mitään.

Lopuksi haluun sannoo että saan kyllä aikaiseksi asioita, mut ne tapahtuu siten että menee usein oman "pääni" kautta. Että mä teen silloin kun oma voimavara on parempi.

Pidän itseäni hieman huuhaa-tyyppinä ja ihmehiihtäjänä jolla on paksu kallo eli omapäinen ja omalaatuinen oon.

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näen myös usein unia joissa kontrolloin ja jopa dominoin ihmisiä että esim jos unissa tulee vastaan vihollisia niin tuhoan ne , joskus väkivallan kautta. Ja joskus liikun sellaisella vauhdilla unissa, että oksat pois.

Työelämässä olen ollut noin yli 20 vuotta, mutta vähissä määrin. Vaikka mulla on toisaalta heikko mieli(heikkopäinen) niin on myös tuollaista vahvamielisyyttä. Ironisesti oon käyttänyt itsestäni lempinimmee "teräsmies". Pärjäisin helposti yksinäni. Asun siis isäni kanssa eikä ole kavereita ketään. En saa oikein otetta ja kontaktia ihmisiin enkä osaa päästää heitä lähelleni. Voi myös sosiaalisesti alkaa jökittää ihmisten parissa oleskelu. Käytänkin itsestäni myös termiä "luola-ajan ihminen" ja saatan ehkä ulkoisesti myös näyttää aika rumalta , esim korkeahko otsa, pullottavahkot silmät, rujonpuoleiset kasvot ja oudonmallinen, suorastaan ruman muotoinen pääkallo että näyttää että jos katsoo mua vasemmalta sivusta päin niin ikäänkuin minulta puuttuisi osa päästäni eli pään takaosa kuin puuttuisi että näyttää vähän pääni muoto kuin niillä downin syndrooman ihmisillä. Edestä päin katsottuna saatan näyttää tosin aika komealta mieheltä mut se riippuu sivukulmasta mistä päin katsoa. Joskus kun kasvoni on tosi kapeat (kasvojen kapeus ja pyöreys muuttuu päivän aikana eli välillä hyvin kapeat ja välillä vähän pullottaa) ja kuivahkot, niin voin näyttää aika juronaamaiselta ja kuivahkon rumahkolta.

Tuo termi luola-ajan ihminen tulee siitä kun luola-ajan ihmiset oli semmosia omissa oloissa oleskelevia ja saattoivat piereskellä, kiroilla ja röyhtäillä. Mulla vähän samoja piirteitä mutta ihmisten ilmoilla tosin en oo noita paitsi välillä kiroilua ja joskus lenkillä kävellessä saatan piereskellä, mut toki katson tarkkaan ympärilleni onko ihmisiä mut joskus kun tuon naapuritalon ohitse kävelen niin päästelen kyllä aikamoisia paukkupieruja. On saattanu naapurit kuulla. Joskus pihallani saatan aika isoon ääneen laulaa lauluja ja jotkut lauluista on semmosia mitkä ei ole kovin peruslauluja esim CMX-yhtyeen täynnä naisia ja yö ei ole pimeä päivä.

• Anonyymi

niin tuo pääkalloni muoto kun sanoin että ikäänkuin osa päätä puuttuisi jos katsoo vasemmalta sivusta minua päin niin vois sannoo myös näin että voi näyttää siltä että mulla ei ole takaraivoa ollenkaan. Se näkyy silloin parhaiten jos mulla ei ole tukkaa tai jos on lyhyt tukka joka myötäilee pääkalloa ja sen muodot tuo esille , esim pesun jälkeen kun tukka silloin automaattisesti menee littanaksi pesun&veden seurauksesta. Joskus se tuntui ahdistavalta uimahallissa 2000 luvulla kun ehkä ihmiset tuijotti minua välillä pitkään että varmaanki sen takia kun näytän poikkeavalta tuosta kalloni muodosta johtuen.

• Anonyymi

sain mieleeni kirjottaa semmosta että taithaa olla niin että me suomalaiset, hyvin iso osa meistä on vähän tällaisia luolaihmisen oloisia että murahdellaan, että meidän kommunikointi on vähän kuin metsäläisihmisen kommunikointia eli vähäpuheista, eli lähinnä murahtelua, nukkuvaa karhua ei saa herättää kun voi tulla murahtelua "perkele anna mun nukkua " ja ilmeet on yksiulotteisen "vaakamaisia"( vaaka horoskooppiradan merkki) ja tunnettu suomalainen piirre on myös tuo itsepäisyys että me suomalaiset ollaan tosi itsepäistä kansaa. Ja me oikein nautimme melkein siitä kun ollaan omissa oloissa ja ryvetään ongelmissa. Mut taitaa olla niin että nykyajan suominuoret alkaa olla enempi eurooppalaisen kaltaisia ja länsimaan kaltaista sakkia kun me vanhempi ikäluokka osa meistä hyvin mettäläisiä(mikko Alatalo teki aikoinaan laulun mettäläisistä me ei olla mitään mettäläisiä mut sanoisin vastaan mikolle kyllä me ollaan). Mullaki tuo kommunikointi on vähän luokkaa "terve ja näkemiin" ja vältelläkin ihan ihmisiä lenkkipolulla että jos vastaan tulee niin lähdenkin juoksuhölkkään tai puhun muka puhelimeen vaikkei kukaan puhu puhelimeen minulle. Tai jos joku soittaa kännykkääni niin en koskaan vastaa ja jos vastaankin (noin yhden vuoden aikana vastaan noin 5 kertaa puhelimeen tuntemattomalle) niin minun vastaus on tämä "älä kysele älyllisesti vaikeita kun mää en tajua yhttään mittään kun oon yksinkertainen että pennusta asti oon ollut erilainen ja todettiin jotain älyllistäkin vikaa hahmotushäiriö piässä&aivoissa että jos haluat kysellä vaikeita niin kysele isältäni kun minä en osaa vastata noihin kyssäreihi että pitää nostaa kädet pystyyn" ja kerran sanoin näin puhelimessa tuntemattomalle "akusta virta loppuu piip piip piip" ja suljin kännyn sitten ja sieltä kuului puhelimesta ennen sulkemista ääni "hei mitä sinä nyt pelleilet" .

Yllättävintä on se, että tervehdin kaikkia kyläläläisiä ja yllättävää oli kait nuo 2000-luvulla useat visiitit uimahallissa. Että oli kyl tosi yllättäväää. Täällä kaupungissani moni on ihmetellyt että missä se ukko oikein lymyilee kun ei sitä näy ikinä missään . No vastaus on tämä; kotona!

Vähän kuten äitini aviomies, joka on koko ajan kotona. Oonkin vitsaillut usein että hän paljon enemmän muistuttaa minua kuin oma isä minua että kerran tarkan laskuopin mukaan sain tuloksen että hänessä on 26 samaa asiaa kuin minulla. No siinä on kyllä aikamoinen ukkeli että pysyy äitini aviomies sitten visusti neljän seinän sisällä ja harvakseen tulee suusta ulos sanoja ja näyttää ulkoisestikin kuten minä myös luola-ajan ihmiseltä.

taitaa me suomalaiset olla ainoa kansa täällä koko mualimassa että olemme niin erilaisia kuin muut. En tiedä mistä johttuu?????? oon pohtinut näitä juttuja, että me olemme kyllä ainutlaatuinen kansa.

• Anonyymi

ei sais tähän sotkee politiikkaa ny, mut sanon että tietyllä tapaa oon perussuomalainen, mut ikinä en äänestäis sitä puoluetta koska on rikkaitten asioita ajava puolue joka haluaa jakaa kansan kahtia köyhät&duunarit vastaan rikkaat ja joka puolue vaikuttaa vähä epämääräiseltä mutta se mikä mua yhdistää tuohon poliittiseen puolueseen nimeltä perussuomalaiset, tai sanotahan persut niin se on tämä; se metsäläisyys, että persupuolue on kuitenkin metsäläisten puolella että ne ei halua persut että EU sanelee meidän asioita liikaa että esim bensa-autoilla myö haluisin ajjaa vaikka hautaan asti jääräpäisen ittepäisesti ja enkä luovu lihasta ja syön lihaa vaikka niin kauan että pian joku porukka alkais kieltää lihan niin minähän vaikka silloin lopetan syönnin ja kuolen nälkään. Että näin itsepäinen jäärä täällä kirjottelee hahha! ja jos pakkoarmeijan tänne aikovat pirulaiset niin silloinkaan eivät saa minua kiinni kun päätän omat päiväni kun en pysty niin en pysty. Kummelista se legendaarinen lainaus "ei pysty" . En vain pystyisi menee armeijaan kun alkaa ahistaa siellä kun siellä on ihmisiä. Sotaan en lähtis ikinä vaan tappaisin itseni. Jos armeijaan pakotettaisiin niin tappaisin itseni.

Tässä kirjotti terveisin "maailman itsepäisin ihminen" , kuin saippua josta ei saa koskaan otetta, lainaus juice leskiseltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe