Älä anna käännyttää itseäsi lahkolaiseksi

Anonyymi-ap

Lahkosaarnaajat, nuo käännyttäjät, eivät keinoja kaihda kun yrittävät käännyttää kristittyjä omiin lahkokuntiinsa, jehovalaisuuteen, helluntailaisuuteen, mormonismiin tai adventismiin.

Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette.

60

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ne ovat tulleet Tyynenmeren takaa leviten kuin hujasen paska osuessa tuulettimeen.
      Tätä sanotaan väkeväksi eksytykseksi.

• Anonyymi

Pieni lahko voi kasvaa väkeväksi lopunajan eksytykseksi.
      Niin on käynyt.

• Putin on kastettu ja elävässä uskossa.
      😄😄😄😄😄

• Anonyymi

ARVAA KUKA, JA MIKÄ HAKU MISTÄ - JA ARVAA MIKSI, JA MITEN, MISSÄ, JA MILLOIN - MONTAKO ? ( 10 VIISASTA KYSYy ENEMMÄN KUIN 1 TYHMÄ KYKENEe VASTAAmaan ! )

http://keskustelu.suomi24.fi/t/18612250/ala-anna-kaannyttaa-itseasi-lahkolaiseksi

http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=verenkostaja&kaannos=fi-38&kirjat=kr MATT. 19:17 NIIN Sanoi hänelle: Miksi kysyt minulta mikä on Hyvää?
        Yksi Ainoa ON Hyvä. MUTTA, JOS tahdot päästä SISÄLLE Elämään, NIIN pidä Käskyt.

Jeshajahu 31:1 VOI niitä jotka menevät alas Egyptiin apua etsimään.. luottavat SOTA-vaunuihin.. eivät katso Israelin Pyhään, eivät KYSY neuvoa HerraltaJHVH.
        41:28 Katselen ympärilleni, mutta ei ketään - ei kenkään näistä voi antaa neuvoa, että KYSYisin heiltä ja vastaisivat.
        45:11 Näin sanoo HerraJHVH Israelin Pyhä, joka hänet TEKI: KYSYkää TULEVIA Minulta
        ja jättäkää Minun HALTUUNi lapseni, Kätteni Teot.
        65:1 SUOSTUIN niiden ETSIttäväksi jotka eivät minua KYSYneet, niiden löydettäväksi jotka eivät Minua ETSIneet; SANOIN kansalle joka ei ole otettu Nimiini: HINEni, HINEni...

Hes. 14:3 ..SULKIVAT SYDÄMEENsä KIVIjumalansa ja
        ASETTIVAT kasvojensa eteen sen MIKÄ
        oli KOMPASTUS SYNTIin( Hes. 16:49; Val. 4:6 )HEille.

- Antaisinko Minä HEidän KYSYä Minulta Neuvoa?

Sfn.1:6 ..LUOPUIVAT seuraamasta(/1.Jh.2:6 )HerraaJHVH(=JESHUA),
        EIvät ETSI HerraaJHVH EIvätkä KYSY Häntä.

Skr.13:6 ..JOS KYSYtään: MITÄ nuo haavat rinnassasi? ..lyötiin ystäväini huoneessa..

MATT. 21:24 JESHUA.. sanoi HEille: MINÄ-KIN teen TEille yhden KYSYmyksen;
        JOS MINULLE siihen vastaatTE,
        NIIN minäKIN sanon TEille
        MILLÄ VALLALLA näitä TEEN...

Joshua 4:6 ..MERKKInä keskellänne; kun lapsenne vastaisuudessa KYSYvät ja sanovat: MITÄ nämä KIVET( KIVI=PETROS) merkitsevät? 4:21 Ja sanoi israelilaisille näin: "Kun lapsenne vastaisuudessa KYSYvät isiltään ja sanovat: MITÄ nämä KIVET( KIVI=PETROS; PETRA=KALLIO )merkitsevät?
        9:14 Niin miehet ottivat HEdän EvästäÄN, mutta eivät KYSYneet HerranJHVH MIELTÄ.

2.Aik.7:21 Ja tämän temppelin tähden, joka ennen oli korkein, jokainen ohikulkija TYRMISTYY. Ja kun kysyy: 'MIKSI HerraJHVH TEKI näin tälle maalle ja tälle temppelille?..
        18:6 ..Josafat sanoi: Eikö täällä enää ketään muuta
        HerranJHVH profeettaa jolta voisimme KYSYä?

PS. 24:6 Tämä se suku joka Häntä KYSYy, joka ETSIi Kasvojasi, - HaZE Jakov. Sela.

78:34 Kun Surmasi HEitä, (NIIN )KYSYivät Häntä,
        KÄÄNTYIVÄT(/TESHUVA )ja ETSIvät Jumalaa.

105:4 KYSYkää HerraaJHVH ja Voimaansa, ETSIkää alati Kasvojaan.
        119:45 Silloin vaellan Avaralla( JEHOSHUA )Paikalla; sillä Asetuksiasi kysyn.
        :82 Silmäni ikävöitsevät Sanaasi - kysyn: MILLOIN lohdutat minua?
        :94 Omasi olen, Pelasta minut, sillä Asetuksiasi kysyn.
        :155 KAUKANA on Pelastus Jumalattomista, sillä he EIvät KYSY Käskyjäsi.

4.Ms.35:12 Ja nämä kaupungit olkoot teillä turvapaikkoina verenkostajalta, niin

ettei tappajan tarvitse kuolla, ennenkuin hän on ollut seurakunnan tuomittavana.

:19 Verenkostaja ottakoon sellaisen tappajan hengiltä - ottakoon hänet hengiltä milloin vain tapaa..
        :21 tai vihaa kantaen lyö häntä kädellään, niin että kuolee, rangaistakoon lyöjä kuolemalla, sillä on tahallinen tappaja; verenkostaja ottakoon sellaisen tappajan hengiltä milloin vain hänet tapaa.
        :24 niin seurakunta ratkaiskoon tappajan ja verenkostajan välin näiden säädösten mukaan.
        :25 Ja seurakunta päästäköön tappajan verenkostajan kädestä, ja.. antakoon hänen palata turvakaupunkiin johon oli paennut, ja siellä asukoon pyhällä öljyllä voidellun ylimmäisen papin kuolemaan asti.
        :27 ja verenkostaja tapaa hänet ulkopuolella turvakaupunkinsa aluetta ja verenkostaja surmaa tappajan, niin ei joudu verenvikaan;

5.Ms.19:6 ettei verenkostaja sydämensä kiihkossa tappajaa takaa ajaessaan saavuttaisi häntä - jos tie on pitkä ja surmaisi häntä - vaikka ei ansainnut kuolemaa, koska ei ennestään toista vihannut. :12 niin lähettäkööt hänen kaupunkinsa vanhimmat noutamaan sieltä hänet ja antakoot verenkostajan käsiin, ja hän kuolkoon.

Joshua 20:3 että niihin voisi paeta tappaja joka tapaturmaisesti, tahtomattaan jonkun surmannut; ja olkoot ne teillä turvapaikkoina verenkostajalta.
        :5 Ja jos verenkostaja ajaa häntä takaa, älkööt luovuttako tappajaa käsiinsä, koska tahtomattaan tappoi lähimmäisensä, häntä ennestään vihaamatta.
        :9 Nämä ne kaupungit jotka asetettiin kaikille israelilaisille ja keskuudessaan asuville muukalaisille sitä varten että niihin voisi paeta jokainen joka tapaturmaisesti jonkun surmannut, eikä hänen tarvitsisi kuolla verenkostajan käden kautta, ennenkuin
        ollut kansan tuomittavana.

2.Sml. 14:11 Vaimo sanoi: "Muistakoon kuningas Herraa Jumalaansa, ettei verenkostaja saisi tuottaa vielä suurempaa turmiota ja ettei poikaani tuhottaisi; silloin sanoi: Niin totta kuin HerraJHVH Elää; hiuskarvaakaan poikasi päästä ei PUTOA( FUT.) maahan".

PS. 9:13 Sillä hän, VERENKOSTAJA, muistaa HEitä eikä unhota kurjain huutoa...

pPS. 144:1 Davidin virsi. Kiitetty olkoon HerraJHVH, Kallioni(=Tzur Tsion),
        joka Opettaa käteni TAISTELEmaan, sormeni SOTImaan...

• Anonyymi

Hyvä Putin, muista käydä kirkossa polttamasta tuohuksia ja ristinmerkit rintaan, toisella kädellä raiskaa ja kiduta lapsia ja naisia.
      Olet esimerkillinen kristitty.
      Aamen

• Anonyymi

VINKKImiäs: ARVAA KUKA, JA MIKÄ HAKU JA MISTÄ ?
        ( VINKKInä: EI OLE Rooman KADEskismUKSISTA ! ) TOiVOTonPAsiKAtosiKOtisiKO ?

http://keskustelu.suomi24.fi/t/18612250/ala-anna-kaannyttaa-itseasi-lahkolaiseksi

Mal. 3:6 Sillä MINÄ HerraJHVH EN MUUTU, ettekä TE Jakobin(=PETTÄÄ )lapset herkeä...

http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=kaldealaisten+puolelle&kaannos=fi-38&kirjat=kr

Jirmijahu 21:9 Joka jää tähän kaupunkiin kuolee MIEKKAan, NÄLKÄän ja RUTTOon; mutta
        joka lähtee ulos ja menee kaldealaisten puolelle.. saa elää ja pitää henkensä...

37:13 Mutta kun tullut Benjaminin portille, niin siinä oleva vartionpäällikkö, jonka nimi Jiiria, Selemjan Hananjan pojan poika, otti kiinni profeetta Jeremian sanoen: "Aiot karata kaldealaisten puolelle.
        37:14 Jeremia vastasi: "Se valhe! En aio.. mutta Jiiria ei kuunnellut.. vaan otti Jeremian kiinni ja vei päämiesten tykö.
        38:19 Silloin kuningas Sidkia sanoi Jeremialle: "Pelkään niitä juutalaisia, jotka ovat menneet kaldealaisten puolelle, pelkään että minut jätetään käsiinsä ja pitävät minua PILKKANAAN...

21:1 Sana joka tuli Jeremialle Herralta, kun kuningas Sidkia lähetti hänen tykönsä Pashurin Malkian pojan, ja pappi Sefanjan Maasejan pojan, sanomaan:
        21:2 "Kysy neuvoa Herralta puolestamme, sillä Babelin kuningas Nebukadressar sotii meitä vastaan - ehkäpä Herra tekee meille ihmeen.. niin että tämä lähtee pois kimpustamme."
        21:3 Jeremia vastasi heille: "Sanokaa Sidkialle näin:

:4-7 Näin sanoo HerraJHVH Israelin Jumala: Katso, MINÄ Käännän takaisin sota-aseet, jotka ovat käsissänne ja joilla muurin ulkopuolella taistelette piirittäjiänne, Babelin kuningasta ja kaldealaisia vastaan, ja kokoan ne tämän kaupungin keskelle.

Ja MINÄ ITSE Sodin TEitä VASTAAN ojennetulla Kädellä ja väkevällä Käsivarrella, Vihassa ja Kiivastuksessa ja Suuressa Suuttumuksessa.

Ja MINÄ Tuhoan tämän kaupungin asukkaat, ihmiset ja eläimet - kuolevat suureen ruttoon.

Ja sen jälkeen, Sanoo HerraJHVH, Annan Sidkian, Juudan kuninkaan, ja palvelijansa ja kansan ja ne, jotka ovat tähän kaupunkiin jääneet jäljelle rutolta, miekalta ja nälältä, Nebukadressarin, Babelin kuninkaan, käsiin ja vihollistensa käsiin, niiden jotka etsivät heidän henkeään, ja hän SURMAA HEidät MIEKAN terällä - ei säästä HEitä, ei sääli eikä armahda.

:8-10 Ja sano tälle kansalle: Näin sanoo Herra: Katso, MINÄ LAITan eteenne Elämän tien ja KUOLEMAn tien: Joka jää tähän kaupunkiin KUOLEE MIEKKAan, NÄLKÄän ja RUTTOon; mutta joka lähtee ulos ja menee kaldealaisten puolelle, jotka teitä piirittävät, saa elää ja pitää henkensä saaliinaan.

Sillä KÄÄNSIN Kasvoni tätä kaupunkia VASTAAN, sen ONNETTOMUUDEKSI eikä onneksi, Sanoo HerraJHVH; Babelin kuninkaan käsiin se Annetaan, ja hän polttaa sen tulella.

:11 Ja sano Juudan kuninkaan huoneelle: Kuulkaa Herran sana:
        :12 Davidin huone! Näin sanoo Herra: Tuomitkaa joka aamu oikeat tuomiot ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä, ettei Vihani syttyisi kuin Tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, tekojenne pahuuden tähden.

:13 Katso, MINÄ Käyn kimppuusi, sinä laakson asujatar, tasangon kalliolinna, sanoo Herra, teidän kimppuunne, jotka sanotte: 'Kuka voi astua alas meitä vastaan, kuka tulla asuntoihimme?'

:14 MINÄ Rankaisen teitä tekojenne hedelmän mukaan, Sanoo HerraJHVH, ja
        sytytän tuleen sen kaupungin metsän ja tuli kuluttaa kaiken mitä sen ympärillä on.

22:1 Näin Sanoo HerraJHVH: "Mene alas Juudan kuninkaan linnaan ja puhu siellä tämä sana;
        :2 sano: KUULE Herran Sana, sinä Juudan kuningas, joka istut Davidin valtaistuimella,
        sinä ja palvelijasi ja kansasi jotka käytte sisälle näistä porteista.
        :3 Näin sanoo Herra: Tehkää oikeus ja vanhurskaus ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä; muukalaiselle, orvolle ja leskelle älkää tehkö vääryyttä ja väkivaltaa älkääkä vuodattako viatonta verta tässä paikassa.
        :4 Sillä jos teette tämän sanan mukaan, niin tulee tämän linnan porteista sisälle..
        tulee( Juudan )kuningas ynnä palvelijansa ja kansansa.
        :5 Mutta jos ette kuule näitä Sanoja, niin Vannon Itse kauttani, Sanoo HerraJHVH, että tämä linna TULEE raunioiksi.
        :6 Sillä näin Sanoo HerraJHVH Juudan kuninkaan linnasta: Minulle olet Gilead..
        Libanonin huippu; mutta Totisesti Teen sinut erämaaksi, asumattomiksi kaupungeiksi.

:7 MINÄ Vihin HÄVITTÄJÄt SINUA VASTAAN, kunkin aseineen,

ja hakkaavat maahan valiosetrisi ja heittävät ne tuleen.
        :8 Monet kansat kulkevat tämän kaupungin ohi ja kysyvät toinen toiseltaan: 'MIKSI
        HerraJHVH TEKI(Zman Avar) näin tälle suurelle kaupungille?'
        :9 Ja siihen vastataan: SIKSI että HYLKÄSIvät HerranJHVH Jumalansa Liiton
        ja KUMARSIvat muita jumalia ja PALVELIvat( MAMMONAA )niitä'.
        :10 Älkää itkekö KUOLLUTta älkääkä surkutelko häntä, vaan itkekää tuota poiskulkevaa, sillä EI enää PALAA eikä saa nähdä synnyinmaataan...

Hbk. 3:12 Kiivastuksessa Sinä Astut Maata, puit kansoja Vihassa...

Jeshajahu 48:12 KUULE Minua Jakov, ja sinä Israel jonka Minä KUTSUIN(Zman Avar):
        Minä OLEN( EHJEH asher Ehjeh )AINA Sama.. Ensimmäinen.. myös Viimeinen...

• Anonyymi

Parhamin ja Olsenin henki, joka helluntailiikkeen perusti on syvältä pimeydestä ja henkivalloista peräisin oleva henki.

• Anonyymi

BAT-MANiAA https://youtu.be/neY2xVmOfUM?t=66 -KÖH .. BAT-MÄÄN, BAT-MÄÄN, BAT...

https://yle.fi/a/3-9653659 GRRRRRRRrrrrrrr-UUUUUUUuuuuuuu... MRRRrrr-RUf RUf RUf !

LAINaUS: "...syvältä pimeydestä ja henkiVALLOISTA peräisin oleva henki."=LIiKE-N.Y.T. :MOT.

"..vaikka moNET aSIANtuntijat PITÄVÄT ko. ryhmien valtiorahoitteisuutta varmana, sitä
        on vaikea TODENtaa, sillä ne toimivat valtiollisten elinten ulkoPUOLELLA." Конечно !

• Anonyymi

http://www.kotipetripaavola.com/Katolinen_kirkko.html SEURAAvaksi tutustumME lyhyesti (Rooman )Katolisen Kirkon(=RKK )OPPIin; sen OPINkappaleet ja OPEtukset tässä seuraavassa tutkimuksessa ovat suoria lainauksia (Rooman )Katolisesta Katekismuksesta: 1. RKK tuo Jumalan Sanan RINNALLE IHMISten PERINNEsäännöt, joilla ihmiset aina kumoavat Jumalan Sanan( Jh.1; 1.Jh.2:6); JESHUAn MUKAAN perinnäissääntöjen noudattaminen on turhaa "Jumalan palvelemista": RKK on röyhkeä opissaan, kun se käskee uskomaan kaiken minkä (Rooman Katolinen )Kirkko opettaa; RKK ei ole Kristuksen SeuraAJAkunta.. uskontojen sekoittuessa keskenään kristilliset ja pakana-käsitteet SEKOITETTIIN(=BABYLON): RKK:sta tuli mysteeriuskonto - RKKn "evankeliumi" on MUUta..

2. (AAVE-)Maria:
      Raamatun opetus Mariasta on erilainen kuin RKKn.. Maria ei ole ikuinen neitsyt, sillä Raamatun mukaan JESHUAn syntymän jälkeen Maria synnytti lisää lapsia Josefille. Marialla ei mitään osuutta lunastuksessa, eikä ole Välittäjä, sillä Yksi ON VäliMIES ihmisen ja Jumalan välillä, JESHUA Messias. Raamattu opettaa että JESHUA ON Ainoa Välittäjä ja Sovittaja. Maria ei osallistu Lunastustyöhön, sillä HerraJHVH JESHUA Yksin kuoli ristillä ja Sovitti syntimme, ilman kenenkään ihmisen apua tai osallisuutta..

Raamattu ei opeta että Maria "otettiin Taivaaseen ruumineen ja sieluineen" eikä.. että "Mariasta tuli täysin Jeesuksen kaltainen"; Maria on ihminen, mutta JESHUA ON Jumalan Poika JA Jumala.

RKKn MUKAan "Marialla on pelastava virka - esirukous jonka kautta Maria tuo pelastuksen lahjat" ..että "Maria suostui Poikansa lunastustyöhön, siksi Maria on katoliselle Välittäjätär": RKKn opetus Mariasta on TOISTA(=MUU )"evankeliumia"; harhaoppia.. "Maria välittää heidät Jumalalle" - tämän HARHA-LUULOn takia ne, jotka siihen uskovat EIVÄT OLE Pelastettuja, sillä Pelastuneilla ON vain Yksi AINOA Välittäjä HerraJHVH JESHUA Messias.

3. paavi:
      Raamatusta ei löydy opetusta, että Pietari olisi Rooman piispa ja KOKO MAAILMAN-laajuisen seurakunnan päämies. Tämän VALHE-opetuksen päästessä valtaan, paavista tehtiin pian "Jumalan pojan viransijainen"( V I C a r I V s f I L I I D e I =666) Raamatusta ei löydy opetusta, että Pietari ja seuraajansa olisivat "Kristuksen sijaisia maan päällä":
      ANTI-kristus tarkoittaa joko VASTAAN tai/ja SIJAAN - RKKn oppi paavista "Jumalan pojan viransijaisena" sopii paremmin ANTIkristukseen joka "Jeesuksen sijaisena" vastustaa Jumalan Sanan Totuutta ja eksyttää ihmisiä opillaan. Raamattu opettaa että SeuraAJAkunnan Päämies on Seurakunta-Ruumiin Pää Eli JESHUA HaMashiach.

Kukaan uskovaKAAN ihminen ei ole erehtymätön, vain Jumala on erehtymätön ja täydellinen, mutta USKOVAkin ihminen on vajavainen ja erehtyväinen. Raamatussa ei sellaista kohtaa että kirkon opetusvirka erehtymätön tai että kirkon opetus-viralla "erehtymättömyyden lahja"..

kaste:
      RKK opettaa "lapsikasteen pelastavan"; tämä RKKn ensimmäinen pelastustie(&
      KIIRASTULI ON S*T*Nan VALHE ! ). Babyloniassa ja muissakin pakanauskonnoissa "veden vihmonnan kautta ihminen puhdistuu synneistä ja saa uuden elämän" - tässä RKKn YLEISEN VAUVAn-kasteLUN juuret..

Raamattu opettaa että Kristuksen vanhurskauden tähden ja lunastusuhrin kautta ihmiselle Tarjotaan syntien anteeksiantamusta(=HaSLICHA)..luetaan niiden hyväksi, jotka Jumalan Armo(=HaCHESED)-vaikutuksen kautta tekevät parannuksen ja vastaanOTTAVAT JESHUAn elämänsä Herraksi ja Vapahtajaksi.

ehtoollinen:
      Egyptissä palvottiin aurinkoa.. alttareilla pyöreitä AURINGONmuotoisia vohveleita; Egyptin papit rukoilivat happamattomien pikku vohveleiden yläpuolella TEHDEN ne PYHIKSI.. edusti auringonjumalan ruumista ja keskellä alkukirjaimet IHS (Isis, Horus, Seb.. Egyptin kolminaisuus). ..muuttuneen aurinkojumala Osiriksen lihaksi ja sen jälkeen kansa söi jumalansa.. muistuttaa lähes täysin RKKn oppia, jossa pappi muuttaa(= IHMIS-TEKO) ehtoollisleivän Jeesuksen ruumiiksi.. RKKn ehtoollisleivässä kirjaimet IHS.

Vanhan liiton pääsiäinen ei ollut se tapahtuma, jossa Israelin kansa vapautettiin egyptiläisten orjuudesta, vaan pääsiäinen viettiin tämän vapautumisen muistoksi.. myös Uudessa Liitossa. Ehtoollisessa ei uhrata Jeesusta, koska JESHUA antoi kertakaikkisen uhrin Golgatalla. Ehtoollinen vietetään JESHUAn kuoleman MUISTOksi, jossa muistellaan ja julistetaan HerranJHVH kuolemaa. Ehtoollinen ei ole syntien anteeksisaamisen sakramentti, koska syntien anteeksisaaminen tapahtui Golgatalla, jota ehtoollisella muistellaan Herran Jeesuksen kunniaksi... JATKUU .. ja tämä( VALHEEN )henki hyökkää rajusti niitä vastaan joilla on Kristuksen Henki. MOT .( AIVAN SAMOIN SUOLI24 "ylläpidossa" TEHTIIN MYÖS ALLAOLEVALLE KETJULLE KUN

http://keskustelu.suomi24.fi/t/18575185/tukholman-profetia-nyt-ajankohtainen-2-0 SIELLÄ OTIN ESILLE JESHUA MESSIAANISIA TUKEVAN SIVUSTON ARTIKKELIN -
      MITÄ VOIMME TÄSTÄ PÄÄTELLÄ ? VIHAMIELINEN TAHO ON MIEHITTÄNYT SUOMI24-SIVUSTON "ylläpidon" JA SE VIHOLLINEN EI SUVAITSE JESHUA MESSIAANISIA, EIKÄ SITÄ ETTÄ Rooman Katolista Kirkkoa KRITISOIDAAN !

• Anonyymi

"Älä anna käännyttää itseäsi lahkolaiseksi"!????

Se on nyt MYÖHÄISTÄ, koska pappi kerkesi kastella otsaa jo vauvana!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Älä anna käännyttää itseäsi lahkolaiseksi"!????

Se on nyt MYÖHÄISTÄ, koska pappi kerkesi kastella otsaa jo vauvana!

S on taas uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -pedofiili vauvojen ha otsien lumoissa

Onkoha se kastellut otsaansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

S on taas uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa -pedofiili vauvojen ha otsien lumoissa

Onkoha se kastellut otsaansa?

Kuulin että oli raiskannut luterilaisen lapsen tuo ryyppi. Oli tullut tämän otsalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulin että oli raiskannut luterilaisen lapsen tuo ryyppi. Oli tullut tämän otsalle.

Se on odotettavaa helluntailaiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VINKKImiäs: ARVAA KUKA, JA MIKÄ HAKU JA MISTÄ ? Ef.3:18 ...SYVYYS...( VINKKInä: EI OLE Rooman KADEskismUKSISTA ! )
        E-PA-TOiVOTonPAsiKAtosiKOtisiKOjen ? MATT.7:6

Mal. 3:6 Sillä MINÄ HerraJHVH EN MUUTU, ettekä TE Jakobin(=PETTÄÄ )lapset herkeä... http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=kaldealaisten+puolelle&kaannos=fi-38&kirjat=kr

Jirmijahu 21:9 Joka jää tähän kaupunkiin kuolee MIEKKAan, NÄLKÄän ja RUTTOon; mutta joka lähtee ulos ja menee kaldealaisten puolelle.. saa elää ja pitää henkensä...

37:13-14 Mutta kun tullut Benjaminin portille, niin siinä oleva vartionpäällikkö.. Jiria, Selemjan Hananjan pojan poika, otti kiinni profeetta Jeremian sanoen: "Aiot karata kaldealaisten puolelle." Jeremia vastasi: Se ON VALHE! En aio.. mutta Jiria ei kuunnellut.. vaan otti Jeremian kiinni ja vei päämiesten luo.
        38:19 Silloin kuningas Sidkia sanoi Jeremialle: Pelkään niitä juutalaisia jotka
        menneet kaldealaisten puolelle.. että minut jätetään käsiinsä ja pitävät minua PILKKANAAN...

21:1-7 Sana joka tuli Jeremialle HerraltaJHVH, kun kuningas Sidkia lähetti tykönsä Pashurin Malkian pojan ja pappi Sefanjan Maasejan pojan sanomaan: "KYSY neuvoa Herralta puolestamme, sillä Babelin kuningas Nebukadressar sotii meitä vastaan - ehkäpä HerraJHVH tekee meille ihmeen.. niin tämä lähtee pois kimpustamme."

Jeremia vastasi heille: "Sanokaa Sidkialle näin:

Näin sanoo HerraJHVH Israelin Jumala: Katso, MINÄ Käännän takaisin sota-aseet, jotka käsissänne ja joilla muurin ulkopuolella taistelette piirittäjiänne Babelin kuningasta ja kaldealaisia vastaan, ja kokoan ne tämän kaupungin keskelle.

Ja MINÄ ITSE Sodin TEitä VASTAAN ojennetulla Kädellä ja väkevällä Käsivarrella, Vihassa ja Kiivastuksessa ja Suuressa Suuttumuksessa.

Ja MINÄ Tuhoan tämän kaupungin asukkaat,
        ihmiset ja eläimet - kuolevat suureen ruttoon.

Ja SEN JÄLKEEN, Sanoo HerraJHVH:

Annan Sidkian, Juudan kuninkaan, ja palvelijansa ja kansan ja ne jotka ovat tähän kaupunkiin jääneet jäljelle rutolta, miekalta ja nälältä,

Babelin kuninkaan Nebukadressarin käsiin ja vihollistensa käsiin -
        niiden jotka etsivät heidän henkeään - ja hän SURMAA HEidät
        MIEKAN terällä - ei säästä HEitä, ei sääli eikä armahda.

:8-10 Ja sano tälle kansalle: Näin Sanoo HerraJHVH: Katso, MINÄ LAITan eteenne Elämän tien ja KUOLEMAn tien: Joka jää tähän kaupunkiin KUOLEE MIEKKAan, NÄLKÄän ja RUTTOon; mutta joka lähtee ulos ja menee kaldealaisten puolelle,
        jotka teitä piirittävät, saa elää ja pitää henkensä saaliinaan.

Sillä KÄÄNSIN Kasvoni tätä kaupunkia VASTAAN, sen ONNETTOMUUDEKSI eikä onneksi, Sanoo HerraJHVH; Babelin kuninkaan käsiin se Annetaan ja hän polttaa sen tulella.

:11 Ja sano Juudan kuninkaan huoneelle: Kuulkaa HerranJHVH Sana:
        :12 Davidin huone! Näin sanoo Herra: Tuomitkaa joka aamu oikeat tuomiot ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä, ettei Vihani syttyisi kuin Tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, tekojenne pahuuden tähden.

:13 Katso, MINÄ Käyn kimppuusi, sinä laakson asujatar, tasangon kalliolinna, Sanoo HerraJHVH, teidän kimppuunne jotka sanotte: 'Kuka voi astua alas meitä vastaan,
        kuka tulla asuntoihimme?'

:14 MINÄ Rankaisen teitä tekojenne hedelmän mukaan, Sanoo HerraJHVH, ja
        sytytän tuleen sen kaupungin metsän ja tuli kuluttaa kaiken mitä sen ympärillä on.

22:1 Näin Sanoo HerraJHVH: Mene alas Juudan kuninkaan linnaan ja puhu siellä tämä sana;
        :2 sano: KUULE Herran Sana, sinä Juudan kuningas, joka istut Davidin valtaistuimella,
        sinä ja palvelijasi ja kansasi jotka käytte sisälle näistä porteista.
        :3 Näin sanoo HerraJHVH: TEHKÄÄ Oikeus ja Vanhurskaus ja pelastakaa ryöstetty sortajan kädestä; muukalaiselle, orvolle ja leskelle älkää tehkö vääryyttä ja väkivaltaa, älkääkä vuodattako viatonta verta tässä paikassa.
        :4 Sillä jos teette TÄMÄn Sanan mukaan, niin tämän linnan porteista sisälle..
        tulee( Juudan )kuningas ynnä palvelijansa ja kansansa.
        :5 Mutta jos ette kuule näitä Sanoja, niin Vannon Itse kauttani, Sanoo HerraJHVH, että tämä linna TULEE raunioiksi.
        :6 Sillä näin Sanoo HerraJHVH Juudan kuninkaan linnasta: Minulle olet Gilead..
        Libanonin huippu; mutta Totisesti Teen sinut erämaaksi, asumattomiksi kaupungeiksi.

:7 MINÄ Vihin HÄVITTÄJÄt SINUA VASTAAN, kunkin aseineen,

..ja heittävät ne tuleen.
        :8 Monet kansat kulkevat tämän kaupungin ohi ja kysyvät.. MIKSI
        HerraJHVH TEKI(Zman Avar) näin tälle suurelle kaupungille?
        :9 Ja siihen vastataan: SIKSI
        että HYLKÄSIvät HerranJHVH Jumalansa Liiton
        ja KUMARSIvat muita jumalia ja PALVELIvat( MAMMONAA )niitä'.
        :10 Älkää itkekö KUOLLUTta.. vaan tuota poiskulkevaa, sillä EI enää PALAA
        eikä saa nähdä synnyinmaataan...

Hbk. 3:12 Kiivastuksessa Astut Maata, Puit kansoja Vihassa( MATT.3:12)...

Jeshajahu 48:12 KUULE Minua Jakov, ja sinä Israel jonka Minä KUTSUIN(Zman Avar):
        Minä OLEN( EHJEH asher Ehjeh )AINA Sama.. Ensimmäinen.. myös Viimeinen...

JK. TuliKO IHOLLE, vai OTSALLE ? OLen LAPSI minäKIN - MEirän Äiti-VAJNAan ..

• Anonyymi

Pakkovauvakastetut ovat taas humalassa paljon kirjoitusvirheitä.
      On heillä karmea uskonto!

• Anonyymi

Useamman kerran kylvetetty on taas humalassa ja vauvojensa lumoissa
        SE vihaa uskovia ja rienaa näitä pakkovauvakasteteuiksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkovauvakastettu pelkäätkö että tapan lapsesi?
        Vauvakaste on vitsi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskutaidossakin on vikaa "useamman kerran".
        Itsehän pakkovauvakastaja palvoo pakkokastetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laskutaidossakin on vikaa "useamman kerran".
        Itsehän pakkovauvakastaja palvoo pakkokastetta.

No nyt tuli taas sama herjaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakkovauvakastettu pelkäätkö että tapan lapsesi?
        Vauvakaste on vitsi!

Tuo kertoo miten sairas uskonto uudestikastajille on. Ne haluaa tappaa uskovien lapsia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo kertoo miten sairas uskonto uudestikastajille on. Ne haluaa tappaa uskovien lapsia

On tuo kyllä surullista. Ei hellarit yleensä ole tuollaisia mutta tuo yksi tapaus tuntuu olevan täysin tärähtänyt pakkovauva- ja tappojuttuineen :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tuo kyllä surullista. Ei hellarit yleensä ole tuollaisia mutta tuo yksi tapaus tuntuu olevan täysin tärähtänyt pakkovauva- ja tappojuttuineen :(

Etkö tajua, että kirjoittaja on pakkovauvakastettu!
        Näin kieroja he ovat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö tajua, että kirjoittaja on pakkovauvakastettu!
        Näin kieroja he ovat!

Kirjoittaja olet sinä, useamman kerran kylvetetty

Kieroja tappajia te olette

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo hän tuntuu olevan täysin sairas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoittaja olet sinä, useamman kerran kylvetetty

Kieroja tappajia te olette

Pakkovauvakastettu ylläpito saa IP-osoitteen selville ja olisi syytä puuttua ssiaan!

• Anonyymi

Psalmit 18:1-4 Veisuunjohtajalle; Herran palvelijan Davidin virsi, jonka sanat hän puhui Herralle sinä päivänä jona HerraJHVH(=JESHUA=)PELASTI hänet kaikkien vihollistensa vallasta ja Saulin kädestä. Sanoi: Sydämestäni rakastan Sinua,

HerraJHVH, Voimani; HerraJHVH, Kallioni, Linnani ja Pelastajani, Jumalani, Vuoreni jonka Turviin pakenen, Kilpeni( Magen David); Autuuteni Sarvi ja Varustukseni. Hallelujah ! - niin huudan ja pelastun vihollisistani.

:5 Kuoleman paulat piirittivät minut, turmion virrat peljästyttivät..
      :6 Tuonelan paulat kietoivat minut, kuoleman ansat yllättivät..
      :7 Ahdistuksessani rukoilin Herraa ja huusin avuksi Jumalaani; Kuuli ääneni Temppelistään, ja huutoni Hänen edessään kohosi Korviinsa.
      :8 Silloin maa huojui ja järisi, vuorten perustukset järkkyivät; ne horjuivat, sillä Hänen Vihansa syttyi.
      :9 Savu suitsusi Sieraimistaan, Kuluttava Tuli Hänen Suustaan, palavat hiilet hehkuivat Hänestä.
      :10 Hän notkisti taivaat ja astui alas, synkkä pilvi jalkojensa alla.
      :11 Ja ajoi kerubin kannattamana ja lensi, ja Hän liiti tuulen siivillä;

:12 Hän LAITtoi PIMEYDEN verhokseen,
      majakseen yltympäri: mustat vedet, paksut pilvet.

:13-15 Hohteesta joka kävi Hänen edellään, purkautuivat pilvet rakeiksi ja palaviksi hiiliksi; ja Herra jylisi Taivaassa, Korkein antoi Äänensä kaikua, tulla rakeita ja palavia hiiliä; Lennätti Nuolensa ja hajotti HEidät, paljon salamoita ja kauhistutti HEidät...( VRT. Habakuk ! )

Amoz 5:1 Kuulkaa tämä HerranJHVH Sana, ITKUvirsi, jonka viritän TEistä.. Israelin heimo..

:3 Sillä näin sanoo Herra JHVH: Kaupunkiin josta ennen lähti 1000 jää jäljelle 100; ja josta lähti 100 siihen jää 10 jäljelle, Israelin heimoa.
      :4 Sillä näin sanoo Herra Israelin heimolle: ETSIkää Minua, NIIN saatTE elää..

:6 ETSIkää HerraaJHVH, NIIN saatTE elää, ettei Hän Tulena tunkeutuisi Josefin huoneeseen ja Kuluttaisi sitä eikä olisi sammuttajaa Betelillä -
      :7 te, jotka muutatte Oikeuden koiruohoksi ja Vanhurskauden maahan kukistatte.
      :8 Hän joka on tehnyt Otavan ja Kalevanmiekan ja muuttaa synkeyden aamuksi ja pimentää päivän yöksi ja kutsuu kokoon meren vedet ja vuodattaa ne maan pinnalle - HerraJHVH on Hänen Nimensä,
      :9 hänen, joka äkisti tuottaa väkevälle hävityksen, ja niin tulee hävitys linnoitukseen.
      :10 HE vihaavat sitä joka portissa Oikeutta puoltaa, ja
      Totuuden puhuja on kauhistus HEille.
      :11 SIKSI, koska poljette vaivaista ja otatte häneltä viljaveroa..
      :12 Sillä Tiedän että TEidän rikoksenne ovat monet ja syntinne raskaat: vainoatTE vanhurskasta ja otatte lahjuksia ja väännätte vääräksi portissa köyhäin asian.

:14 ETSIkää Hyvää, älkääkä pahaa, että eläisitTE. Silloin HerraJHVH Jumala( SOTAJOUKKOJEN=)TSEVAOT on oleva kanssanne..
      :15 Vihatkaa pahaa ja rakastakaa Hyvää ja saattakaa Oikeus voimaan portissa: ehkäpä HerraJHVH Jumala TSEVAOT armahtaa Josefin jäännöstä.
      :16 Sillä näin Sanoo HerraJHVH Jumala TSEVAOT.. kaikilla toreilla on valitus, kaikilla kaduilla sanotaan: "VOI, VOI..
      :17 Ja kaikissa viinitarhoissa valitus, sillä Minä Käyn keskitsesi, Sanoo HerraJHVH.
      :18 VOI teitä jotka toivotte Herran Päivän Tulemista. MIKSI hyväksi TEille Herran Päivä? Se on oleva PIMEYS, eikä valkeus -
      :19 ikäänkuin jos joku pakenisi leijonaa ja häntä kohtaisi KARHU, tai
      joku tulisi kotiin ja nojaisi kätensä seinään ja häntä pistäisi käärme.

:20 Eikö Herran Päivä ole PIMEYS, eikä valkeus,
      eikö se ole synkeys jossa ei valoa ole?

:21 Minä VIHAan, HALVEKSIN TEidän juhlianne enkä mielisty juhlakokouksiinne..

:24 Mutta Oikeus virratkoon kuin vesi ja Vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro.

:25 Toitteko te teurasuhreja ja ruokauhreja minulle erämaassa 40:nä vuotena, te Israelin heimo?
      :26 oletTE kantaneet kuningastanne Sikkutia ja Kijjunin-kuvianne, tähtijumalaanne, sitä jonka olette itsellenne tehneet.
      :27 SIKSI MINÄ Vien TEidät PAKKOsiirtolaisuuteen tuolle puolelle Damaskon, sanoo HerraJHVH Jumala( SOTA-JOUKKOJEN=)TSEVAOT ON Hänen Nimensä.

PS. 97:1 HerraJHVH on kuningas! Riemuitkoon Maa;
      iloitkoot saaret, niin monta kuin niitä on.

:2 Pilvi ja PIMEYS on Hänen ympärillään,
      Vanhurskaus ja Oikeus on Hänen VALTAistuimensa Perustus.

:3 Tuli käy Hänen edellään ja Polttaa Hänen vihollisensa, yltympäri.
      :4 Salamansa valaisevat maanpiirin; Maa näkee sen ja vapisee.( VRT. Habakuk ! )
      :5 Vuoret sulavat niinkuin vaha.. kaiken maan Herran edessä.
      :6 Taivaat julistavat Hänen Vanhurskauttaan, ja kaikki kansat näkevät Hänen Kunniansa.
      :7 Kaikki kuvain kumartajat joutuvat häpeään, kaikki, jotka epäjumalista kerskaavat. Kumartakaa häntä, kaikki jumalat.
      :8 Siion kuulee sen ja iloitsee, ja Juudan tyttäret riemuitsevat sinun tuomioistasi, Herra.
      :9 Sillä Sinä HerraJHVH olet Korkein( EL Eljon )yli kaiken maan,
      Sinä olet ylen korkea, yli kaikkien jumalain.
      :10 ..jotka Herraa rakastatte, vihatkaa pahaa. Hän Varjelee hurskasten sielut, Jumalattomien kädestä Hän(=JESHUA=)Pelastaa heidät.
      :11 Vanhurskaalle koittaa Valkeus ja oikeamielisille Ilo.
      :12 Iloitkaa Herrassa, te vanhurskaat; kiittäkää Hänen Pyhää( JESHUA )Nimeään.

• Anonyymi

JATKOa:
        PS. 18:16 ...SILLOIN vetten syvyydet tulivat näkyviin ja maanpiirin perustukset paljastuivat
        Nuhtelustasi, HerraJHVH, Vihasi Hengen Puuskauksesta.
        17Ojensi Kätensä Korkeudesta ja Tarttui minuun.. veti ylös suurista vesistä;
        18Pelasti voimallisesta vihollisestani, vihamiehistäni, sillä olivat minua väkevämmät.
        19hyökkäsivät kimppuuni hätäni päivänä, mutta HerraJHVH(=JESHUA )tuli tuekseni.
        20Hän toi minut Avaraan( JEHOSHUA )Paikkaan.. Vapautti sillä mielistynyt minuun.
        21HerraJHVH tekee vanhurskauteni mukaan minulle kätteni puhtauden mukaan Maksaa.
        22Sillä olen noudattanut HerranJHVH Teitä enkä luopunut POIS( SHUVU ! ) Jumalastani,
        Jumalattomuuteen.
        23Kaikki Oikeutensa ovat silmieni edessä, enkä Käskyjään syrjään sysää.
        24Olen vilpitön Häntä kohtaan ja varon itseni pahoista teoista.
        25SIKSI HerraJHVH minulle palkitsee vanhurskauteni mukaan.. kuin käteni ovat puhtaat Silmiensä edessä.
        26Hurskasta kohtaan olet hurskas, nuhteetonta kohtaan nuhteeton;
        27puhdasta kohtaan olet puhdas, mutta kieroa kohtaan nurja.
        28..Pelastat NÖYRÄn kansan, mutta YLPEÄt silmät Painat ALAS.
        29..Annat lamppuni loistaa; HerraJHVH Jumalani Valaisee pimeyteni.
        30Avullasi hyökkään rosvojoukkoa vastaan; Jumalani(=JESHUA=)Avulla ryntään yli muurin.
        31Jumalan Tie nuhteeton, HerranJHVH Sana Tulessa koeteltu - Hän kilpi kaikkien jotka turvaavat Häneen.
        32Sillä kuka muu Jumala kuin HerraJHVH, ja kuka Pelastuksen Kallio paitsi JumalamME —
        33se Jumala joka Voimalla vyöttää minut ja tekee tieni nuhteettomaksi,
        34tekee jalkani nopeiksi kuin peurat ja asettaa kukkuloilleni,
        35..opettaa käteni sotimaan ja käsivarteni vaskijousta jännittämään!
        36Annat Pelastuksen Kilven minulle ja Oikea Kätesi tukee minua; Laupeutesi minut suureksi tekee.
        37Annat askeleilleni Avaran Tilan ja jalkani eivät horju.
        38Ajan takaa vihollisiani ja saavutan HEidät, enkä palaa ennenkuin teen lopun HEistä;
        3murskaan heidät niin etteivät voi nousta - sortuvat jalkojeni alle.
        40vyötät minut Voimalla sotaan, Painat vastustajani alleni.
        41Ajat viholliseni pakoon, ja vihamieheni hukutan.
        42huutavat, mutta pelastajaa ei ole; huutavat HerraaJHVH, mutta Hän ei Vastaa HEille.
        43survon tomuksi tuuleen heidät viskaan niinkuin loan kadulle.
        44Pelastat kansan riidoista minut asetat (pakanain;)MUIDENkansojen pääksi -
        kansat joita en tunne palvelevat minua.
        45Jo korvan kuulemalta tottelevat minua; muukalaiset matelevat edessäni..
        46masentuvat ja tulevat vavisten varustuksistaan.

47HerraJHVH Elää! Kiitetty olkoon Kallioni ja ylistetty Pelastukseni Jumala,
        48Jumala joka hankkii minulle koston ja saattaa kansat valtani alle;
        49Sinä joka Pelastat vihollisistani minut.. korotat vastustajaini yli ja päästät väkivaltaisesta miehestä.
        50SIKSI ylistän Sinua HerraJHVH(=JESHUA) kansojen keskuudessa ja veisaan Nimesi(=JESHUA) kiitosta,
        51Sinun joka Annat kuninkaallesi Suuren Avun ja teet Laupeuden Voidellullesi,
        Davidille ja jälkeläisilleen, IKUISESTI.

PROFEETTA 3:1 Habakukin rukous; virren tapaan.
        2HerraJHVH, KUULIN Sinulta Sanoman ja olen pelästynyt.
        HerraJHVH, Herätä tekosi eloon jo kesken vuotten, tee se jo kesken vuotten tiettäväksi;
        Muista Vihassasi laupeutta( KENEN?).
        3Jumala tulee Teemanista, Pyhä Paaranin vuorelta. Sela.
        Valtasuuruutensa peittää taivaat, Maa täynnä Ylistystään.
        4Hohteensa kuin aurinko, Hänestä käyvät säteet joka taholle; se Voimansa Verho.
        5Edellään käy rutto ja polttotauti.. jäljessään.
        6Seisahtuu ja MITTAA Maan, Katsahtaa ja saa kansat vapisemaan.
        Ikivuoret särkyvät, ikuiset kukkulat vaipuvat, Polkunsa IKUISET.
        7Vaivan alaisina näen KUUSanin majat, Midianin maan telttavaatteet vapisevat.
        8Virtoihinko HerraJHVH Vihastunut? Kohtaako Vihasi virtoja, Kiivastuksesi merta, koska ajat hevosillasi, pelastuksesi vaunuilla?

9Paljas, paljastettu on Jousesi: Valat, Vitsat, Sana. Sela. Virroilla Halkaiset Maan.

10Vuoret näkevät Sinut ja järkkyvät, rankkasade purkaa vettä, syvyys antaa äänensä,
        kohottaa kätensä korkealle.
        11Aurinko ja kuu astuvat majaansa kiitävien Nuoltesi valossa, Keihääsi SALAMAn hohteessa.

12Kiivastuksessa Astut Maata, puit kansoja Vihassa: 13LÄHDIT auttamaan Kansaasi.. Voideltuasi: Murskaat PÄÄn(=ROSH) Jumalattoman huoneesta, paljastat perustukset kaulan tasalle. Sela. 14Lävistät heidän omilla keihäillään pään johtajiltaan, jotka hyökkäävät hajottamaan minua — se on ilonsa — aivan kuin pääsisivät syömään kurjaa salassa.
        15Ajat (SOTA-)hevosillasi MERTA( MAAILMAnIHMISET),
        paljojen vetten kuohua.

16Kuulin tämän ja LIHAni vapisee, huuleni värisevät huudosta, mätä menee luihini,
        seison paikallani ja tutisen, kun minun täytyy hiljaa odottaa Ahdistuksen Päivää,
        jolloin kansan kimppuun käy hyökkääjä.

17Sillä viikunapuu ei kukoista.. viiniköynnöksissä ei rypäleitä; öljypuun sato pettää
        ..pellot eivät tuota syötävää. Lampaat kadonneet tarhasta, eikä karjaa vajoissa.
        18Mutta riemuitsen HerrassaJHVH(=JESHUA), ILOitsen Autuuteni Jumalassa.
        19Herra JHVH ON Voimani: Tekee jalkani nopsiksi kuin peurat ja
        Antaa käydä kukkuloillani. Veisuunjohtajalle; kielisoittimillani.

• Anonyymi

Luulot omasta ja muidenkin synnittömyydestä, ihmisen omista mahdollisuuksista pelastaa itsensä eksyttävät lahkolaisia.
      Uusintakasteet ja omavanhurskauden teot vievät pois Kristuksen ansiosta.
      On totta, että kaikki lapset syntyvät sovitettuun maailmaan, mutta perisyntisinä (syntiin valmiina, kun kykenevät) eivätkä siten ole pelastuvia, jos eivät uskossa ota vastaan hlökohtaisesti Jeesuksen Kristuksen ansiota lahjana Jumalalta. Myös uskovien perheiden lapset tulee kastaa. Jumala ei irtisano lahjaansa, mutta ihminen voi sen hylätä. Ihmeellistä armoa on, että saa myös palata (Kasteeseensa).
      Uskomaton ei siis voi pelastua huom. universalistit. Uskokin on Jumalan teko, mutta ei pakoteta jne.

• Anonyymi

SHARPshooter-cOVER:( MAMSHICHIM ! )
      http://www.kotipetripaavola.com/Katolinen_kirkko.html SEURAAvaksi tutustumME lyhyesti (Rooman )Katolisen Kirkon(=RKK )OPPIin; sen OPINkappaleet ja OPE-tukset seuraavassa tutkimuksessa suoria lainauksia (Rooman )Katolisesta Katekismuksesta: 1. RKK tuo Jumalan Sanan RINNALLE IHMISten PERINNE-säännöt joilla ihmiset kumoavat Jumalan Sanan( Jh.1; 1.Jh.2:6); JESHUAn MUKAAN PERINNEsääntöjen noudattaminen on turhaa "Jumalan palvelemista": RKK RÖYHKEÄ opissaan, kun käskee uskomaan kaiken minkä (Rooman Katolinen )Kirkko opettaa; RKK ei ole Kristuksen SeuraAJAkunta.. uskontojen sekoittuessa keskenään kristilliset ja pakana-käsitteet SEKOITETTIIN(=BABYLON): RKK:sta tuli mysteeri-uskonto; RKKn "evankeliumi" on MUUta..

2. (AAVE-)Maria: Raamatun opetus Mirjamista erilainen kuin RKKn.. "Maria" ei ole "ikuinen neitsyt", sillä Raamatun mukaan JESHUAn syntymän jälkeen Mirjam synnytti lisää lapsia Josefille. "Marialla" ei mitään osuutta lunastuksessa, eikä ole Välittäjä, sillä Yksi ON VäliMIES ihmisen ja Jumalan välillä, JESHUA Messias. Raamattu opettaa että JESHUA ON Ainoa Välittäjä ja Sovittaja. "Maria" ei osallistu Lunastustyöhön, sillä HerraJHVH JESHUA Yksin kuoli ristillä ja Sovitti syntimme, ilman kenenkään ihmisen apua tai osallisuutta..

Raamattu ei opeta että "Maria otettiin Taivaaseen ruumineen ja sieluineen" eikä.. että "Mariasta tuli täysin Jeesuksen kaltainen"; Mirjam on ihminen, mutta JESHUA ON Jumalan Poika JA Jumala.

RKKn MUKAan "Marialla on pelastava virka - esirukous jonka kautta Maria tuo pelastuksen lahjat" ..että "Maria suostui Poikansa lunastustyöhön, siksi Maria on Välittäjätär": RKKn opetus "Mariasta" on TOISTA(=MUU )"evankeliumia"; HARHA-oppia.. "Maria välittää heidät Jumalalle" - tämän HARHA-LUULOn takia ne, jotka siihen uskovat EIVÄT OLE Pelastettuja, sillä Pelastuneilla ON vain Yksi AINOA Välittäjä HerraJHVH JESHUA Messias.

3. paavi: Raamatusta ei löydy opetusta, että Pietari olisi Rooman piispa ja KOKO MAAILMAN-laajuisen seurakunnan päämies. Tämän VALHE-opetuksen päästessä valtaan, paavista tehtiin "Jumalan pojan viransijainen"( V I C a r I V s f I L I I D e I =666) Raamatusta ei löydy opetusta, että Pietari ja seuraajansa olisivat "Kristuksen SIJAISIA maan päällä": ANTI-kristus tarkoittaa joko VASTAAN tai/ja SIJAAN - RKKn oppi paavista "Jumalan pojan viransijaisena" sopii paremmin ANTIkristukseen joka "Jeesuksen sijaisena" vastustaa Jumalan Sanan Totuutta ja eksyttää ihmisiä opillaan. Raamattu opettaa että SeuraAJAkunnan Päämies on Seurakunta-Ruumiin Pää Eli JESHUA HaMashiach.

Kukaan uskovaKAAN ihminen ei ole erehtymätön, vain Jumala on erehtymätön ja täydellinen, mutta USKOVAkin ihminen on vajavainen ja erehtyväinen. Raamatussa ei sellaista kohtaa että kirkon opetusvirka erehtymätön tai että kirkon opetus-viralla "erehtymättömyyden lahja"..

kaste: RKK opettaa "lapsikasteen pelastavan"; tämä RKKn 1."pelastustie" (&
      "KIIRASTULI"=S*T*Nan VALHE ! ). Babyloniassa ja muissakin pakanauskonnoissa "veden vihmonnan kautta ihminen puhdistuu synneistä ja saa uuden elämän" - tässä RKKn YLEISEN VAUVAn-kasteLUN juuret..

Raamattu opettaa että Kristuksen Vanhurskauden tähden ja Lunastusuhrin kautta ihmiselle Tarjotaan syntien ANTEEKSIantamusta(=HaSLICHA)..luetaan niiden hyväksi, jotka Jumalan Armo(=HaCHESED)-vaikutuksen kautta PARANNUKSEN(= TESHUVA )TEKEVÄT ja vastaanOTTAVAT JESHUAn elämänsä Herraksi ja Vapahtajaksi.

ehtoollinen: Egyptissä palvottiin aurinkoa.. alttareilla pyöreitä AURINGON MUOTO-isia vohveleita; Egyptin papit rukoilivat happamattomien pikku vohveleiden yläpuolella TEHDEN ne PYHIKSI.. edusti auringonjumalan ruumista ja keskellä alkukirjaimet IHS (Isis, Horus, Seb.. Egyptin kolminaisuus). ..muuttuneen aurinkojumala Osiriksen lihaksi ja sen jälkeen kansa söi jumalansa.. muistuttaa lähes täysin RKKn oppia, jossa pappi muuttaa(= IHMIS-TEKO) ehtoollisleivän "Jeesuksen ruumiiksi".. RKKn ehtoollisleivässä.. IHS.

Vanhan liiton PESACH ei ollut se tapahtuma, jossa Israelin kansa vapautettiin egyptiläisten orjuudesta, vaan PESACH viettiin tämän vapautumisen muistoksi.. myös Uudessa Liitossa. Ehtoollisessa ei uhrata Jeesusta, koska JESHUA antoi kertakaikkisen uhrin Golgatalla. Ehtoollinen vietetään JESHUAn kuoleman MUISTOksi, jossa muistellaan ja julistetaan HerranJHVH kuolemaa.

Ehtoollinen ei ole "syntien anteeksisaamisen sakramentti", koska syntien ANTEEKSI-saaminen tapahtui Golgatalla, jota ehtoollisella muistellaan Herran Jeesuksen kunniaksi... JATKUU .. ja tämä( VALHEEN )henki hyökkää rajusti niitä vastaan joilla on Kristuksen Henki. MOT .( AIVAN SAMOIN SUOLI24 "ylläpidossa" TEHTIIN MYÖS ALLAOLEVALLE KETJULLE KUN

http://keskustelu.suomi24.fi/t/18575185/tukholman-profetia-nyt-ajankohtainen-2-0 SIELLÄ OTIN ESILLE JESHUA MESSIAANISIA TUKEVAN SIVUSTON ARTIKKELIN -
      MITÄ VOIMME TÄSTÄ PÄÄTELLÄ ? VIHAMIELINEN TAHO ON MIEHITTÄNYT SUOMI24-SIVUSTON "ylläpidon" JA SE VIHOLLINEN EI SUVAITSE JESHUA MESSIAANISIA, EIKÄ SITÄ ETTÄ Rooman Katolista Kirkkoa KRITISOIDAAN ! MOT.

• Anonyymi

Väkevä eksytys äiti-katolinen kirkko ja sen tytär, luterilainen kirkko, jotka väittävät omistavansa pelastavat sakramentit. Vanhojen kirkkokuntien ulkopuolella ei ole pelastusta.
        Kirkko on ainoa pelastaja, siis jumala kaikkivaltias ja kaiken jumalisuuden yläpuolelle itsensä korottanut, joka valheen kaikella tunnusteoilla ja ihmeillä johtaa harhaa.
        Kirkon opin mukaan vesi on ihmeiden tekijä, joka antaa ikuisen elämän pappien taikojen ja loitsujen kautta. Kirkoissa viini muuttuu synnit anteeksi antavaksi vereksi ja öylätti lihaksi. Raamattu edeltä nähden puhuu katolilais-luterilaisesta kirkosta: tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        ja kaikilla vääryyden viettelyksillä
        Kukaan ei pysty todistamaan juovansa verta luteriIaisen kirkon ehtoollisella. Eikä kukaan pysty todistaman uudesti syntymistä luonnollisesta, maailman vedestä.
        Luterilainen kirkko toimii: saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väkevä eksytys äiti-katolinen kirkko ja sen tytär, luterilainen kirkko, jotka väittävät omistavansa pelastavat sakramentit. Vanhojen kirkkokuntien ulkopuolella ei ole pelastusta.
        Kirkko on ainoa pelastaja, siis jumala kaikkivaltias ja kaiken jumalisuuden yläpuolelle itsensä korottanut, joka valheen kaikella tunnusteoilla ja ihmeillä johtaa harhaa.
        Kirkon opin mukaan vesi on ihmeiden tekijä, joka antaa ikuisen elämän pappien taikojen ja loitsujen kautta. Kirkoissa viini muuttuu synnit anteeksi antavaksi vereksi ja öylätti lihaksi. Raamattu edeltä nähden puhuu katolilais-luterilaisesta kirkosta: tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        Kukaan ei pysty todistamaan juovansa verta luteriIaisen kirkon ehtoollisella. Eikä kukaan pysty todistaman uudesti syntymistä luonnollisesta, maailman vedestä.
        Luterilainen kirkko toimii: saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

Jumalan Sana todistaa että uudestisyntymienn tapahtuu vedestä ja Hengetä.

Tuo uudestikastaja toimii saatann vaikutuksesta, kieltää Raamatun Sanan ja valehtelee minkä kerkiää. Hänelle loitsut ja taika on kaikki kaikessa

• Anonyymi

Suomi24:n helluntaipalstan ainoa todellinen päämäärä ja tarkoitus on levittää helluntailaisista valheita ja kaikkea törkyä, mitä itsekukin vain omassa mielessään keksii, ja näin saattaa helluntailaiset halveksituiksi ja huonoon valoon.

• Anonyymi

SananLASKUja 10:
        3 Nuhteetonta HerraJHVH varjelee nälältä, mutta Jumalattoman haluja Hän ei täytä.

8 Ymmärtäväinen ottaa ohjeet varteen, mutta MIELETÖN etsii tuhoaan.

11 Vanhurskaan suu on Elämän lähde, Jumalattoman suussa piilee väkivalta.

14 Viisas panee Tiedon visusti talteen, mutta vahinko on valmis kun HULLU PUHUU..

18 Joka vihansa salaa se valheita puhuu, HULLU.. PANETTELEE JA PARJAA..

22 HerranJHVH Siunaus ANTAA menestyksen, omin voimin sitä ei lisätä.

23 ILKITYÖT OVAT HULLUN HUVI, järkevä saa ilonsa Viisaudesta.

25 Myrskyn mentyä Jumalaton ON POISSA, mutta vanhurskaalla on kestävä Perusta.

28 Hurskaan Odotus johtaa ILOon, Jumalattoman TOIVO PETTÄÄ.

29 HerraJHVH on viattoman vahva Linna, mutta VÄÄRINtekijän Hän MURSKAA..

31 Vanhurskaan suusta Viisaus versoo, mutta myrkyllinen kieli Leikataan POIKKI .

MÄklane-SIIRTO:
        #Tarvitsetko Apua? KEN/JESHUA . HALU@KO anTAA risuja tai RUusuя? DaDAda !

RAipPOja я RUoskaa - NAGAIKKAA http://en.wikipedia.org/wiki/Nagaika - urAA !

http://keskustelu.suomi24.fi/t/18575185/tukholman-profetia-nyt-ajankohtainen-2-0

kiRKKosi KUNNIA MENEE, MUTTA MAINE KASVAA - H*M*-R*nKK*-N*TSi-PAsk* !

OLETte todellaKIN isiENne POiKIA, kiRKKo-isiENne S*T*Nan PAHOISSA harhoiSSa .

Joh. 8:41 teette isänne tekoja. sanoivat Hänelle: "emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala.
        :42 JESHUA Sanoi.. JOS Jumala olisi Isänne, NIIN rakastaisitte Minua, sillä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en tullut itsestäni, vaan Hän LÄHETTI minut.
        :43 MIKSI te ette ymmärrä puhettani? SIKSI että ette kärsi kuulla Sanaani.8:44 olette isästä perkeleestä ja isänne himoja HALUatte noudattaa.. ollut murhaaja alusta asti, ja Totuudessa ei pysy koska hänessä ei ole Totuutta: Kun puhuu valhetta, niin puhuu omaansa, sillä on valehtelija ja sen isä.
        :45 Mutta minua ette usko, SIKSI että sanon Totuuden.
        :46 Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos Totuutta puhun, miksi ette USKO..?
        :47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan Sanat; SIKSI ette KUULE, koska ette ole...

MATT. 10:14-15 Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne - Totisesti Sanon..
        Sodoman ja Gomoran maan ON Tuomiopäivänä helpompi kuin sen kaupungin.

:16-20 Katso, lähetän teidät kuin lampaat SUSIen keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset; kavahtakaa ihmisiä, sillä vetävät teidät oikeuksiin ja ruoskivat synagogissaan.. ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen Minun tähteni, heille ja pakanoille todistukseksi - mutta kun vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä miten tai mitä puhuisitte, sillä sillä hetkellä teille Annetaan mitä teidän on puhuminen; sillä ette itse puhu, vaan Isänne Henki teissä..

:21-23 Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiaan vastaan ja tappavat heidät; ja joudutte kaikkien vihattaviksi Nimeni tähden, mutta Pelastuu joka vahvana pysyy Loppuun asti.
        Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti Sanon teille:
        ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja ennenkuin Ihmisen Poika Tulee.

:24-25 Opetuslapsi ei ole opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä; Opetus-lapselle riittää että hänelle käy niinkuin Opettajalleen, ja palvelijalle että hänelle käy niinkuin isännälleen - jos perheenisäntää sanoneet Belsebuliksi, kuinka paljoa enemmän perheväkeään!

:26-27 Älkää siis pelätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua mikä ei tule tunnetuksi: Minkä Sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa; ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

:28-31 Älkääkä pelätkö niitä jotka tappavat LIHAn, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin pelätkää Häntä joka voi sekä sielun että LIHAn hukuttaa helvettiin.
        Eikö 2 varpusta myydä yhteen ropoon, eikä yksikään niistä putoa maahan Isänne sallimatta;
        ovatpa päänne hiuksetkin kaikki luetut - älkää siis pelätkö; olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.

:32-33 SIKSI jokaisen joka tunnustaa Minut ihmisten edessä, Minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on Taivaissa; mutta joka kieltää Minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä..

:34-41 Älkää luulko, että TULIN tuomaan rauhaa maan päälle; en.. vaan miekan; sillä TULIN nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiään vastaan ja miniän anoppiaan vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat omat perhekuntalaisensa.

Joka rakastaa isäänsä tai äitiään enemmän kuin Minua, ei ole Minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtään enemmän kuin Minua, ei ole Minulle sovelias; ja
        joka ei ota ristiään ja seuraa(/1.Jh.2:6 )Minua, ei ole Minulle sovelias.

Joka löytää elämänsä kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä Minun tähteni, löytää sen.
        Joka ottaa tykönsä teidät ottaa tykönsä Minut, ja ..Hänet joka Minut LÄHETTI. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan... USKOtKO ?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SananLASKUja 10:
        3 Nuhteetonta HerraJHVH varjelee nälältä, mutta Jumalattoman haluja Hän ei täytä.

8 Ymmärtäväinen ottaa ohjeet varteen, mutta MIELETÖN etsii tuhoaan.

11 Vanhurskaan suu on Elämän lähde, Jumalattoman suussa piilee väkivalta.

14 Viisas panee Tiedon visusti talteen, mutta vahinko on valmis kun HULLU PUHUU..

18 Joka vihansa salaa se valheita puhuu, HULLU.. PANETTELEE JA PARJAA..

22 HerranJHVH Siunaus ANTAA menestyksen, omin voimin sitä ei lisätä.

23 ILKITYÖT OVAT HULLUN HUVI, järkevä saa ilonsa Viisaudesta.

25 Myrskyn mentyä Jumalaton ON POISSA, mutta vanhurskaalla on kestävä Perusta.

28 Hurskaan Odotus johtaa ILOon, Jumalattoman TOIVO PETTÄÄ.

29 HerraJHVH on viattoman vahva Linna, mutta VÄÄRINtekijän Hän MURSKAA..

31 Vanhurskaan suusta Viisaus versoo, mutta myrkyllinen kieli Leikataan POIKKI .

MÄklane-SIIRTO:
        #Tarvitsetko Apua? KEN/JESHUA . HALU@KO anTAA risuja tai RUusuя? DaDAda !

RAipPOja я RUoskaa - NAGAIKKAA http://en.wikipedia.org/wiki/Nagaika - urAA !

http://keskustelu.suomi24.fi/t/18575185/tukholman-profetia-nyt-ajankohtainen-2-0

kiRKKosi KUNNIA MENEE, MUTTA MAINE KASVAA - H*M*-R*nKK*-N*TSi-PAsk* !

OLETte todellaKIN isiENne POiKIA, kiRKKo-isiENne S*T*Nan PAHOISSA harhoiSSa .

Joh. 8:41 teette isänne tekoja. sanoivat Hänelle: "emme ole aviorikoksesta syntyneitä; meillä on yksi Isä, Jumala.
        :42 JESHUA Sanoi.. JOS Jumala olisi Isänne, NIIN rakastaisitte Minua, sillä olen Jumalasta lähtenyt ja tullut; en tullut itsestäni, vaan Hän LÄHETTI minut.
        :43 MIKSI te ette ymmärrä puhettani? SIKSI että ette kärsi kuulla Sanaani.8:44 olette isästä perkeleestä ja isänne himoja HALUatte noudattaa.. ollut murhaaja alusta asti, ja Totuudessa ei pysy koska hänessä ei ole Totuutta: Kun puhuu valhetta, niin puhuu omaansa, sillä on valehtelija ja sen isä.
        :45 Mutta minua ette usko, SIKSI että sanon Totuuden.
        :46 Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos Totuutta puhun, miksi ette USKO..?
        :47 Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan Sanat; SIKSI ette KUULE, koska ette ole...

MATT. 10:14-15 Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne - Totisesti Sanon..
        Sodoman ja Gomoran maan ON Tuomiopäivänä helpompi kuin sen kaupungin.

:16-20 Katso, lähetän teidät kuin lampaat SUSIen keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset; kavahtakaa ihmisiä, sillä vetävät teidät oikeuksiin ja ruoskivat synagogissaan.. ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen Minun tähteni, heille ja pakanoille todistukseksi - mutta kun vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä miten tai mitä puhuisitte, sillä sillä hetkellä teille Annetaan mitä teidän on puhuminen; sillä ette itse puhu, vaan Isänne Henki teissä..

:21-23 Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiaan vastaan ja tappavat heidät; ja joudutte kaikkien vihattaviksi Nimeni tähden, mutta Pelastuu joka vahvana pysyy Loppuun asti.
        Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti Sanon teille:
        ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja ennenkuin Ihmisen Poika Tulee.

:24-25 Opetuslapsi ei ole opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä; Opetus-lapselle riittää että hänelle käy niinkuin Opettajalleen, ja palvelijalle että hänelle käy niinkuin isännälleen - jos perheenisäntää sanoneet Belsebuliksi, kuinka paljoa enemmän perheväkeään!

:26-27 Älkää siis pelätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä mikä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua mikä ei tule tunnetuksi: Minkä Sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa; ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.

:28-31 Älkääkä pelätkö niitä jotka tappavat LIHAn, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin pelätkää Häntä joka voi sekä sielun että LIHAn hukuttaa helvettiin.
        Eikö 2 varpusta myydä yhteen ropoon, eikä yksikään niistä putoa maahan Isänne sallimatta;
        ovatpa päänne hiuksetkin kaikki luetut - älkää siis pelätkö; olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.

:32-33 SIKSI jokaisen joka tunnustaa Minut ihmisten edessä, Minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on Taivaissa; mutta joka kieltää Minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä..

:34-41 Älkää luulko, että TULIN tuomaan rauhaa maan päälle; en.. vaan miekan; sillä TULIN nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiään vastaan ja miniän anoppiaan vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat omat perhekuntalaisensa.

Joka rakastaa isäänsä tai äitiään enemmän kuin Minua, ei ole Minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa tai tytärtään enemmän kuin Minua, ei ole Minulle sovelias; ja
        joka ei ota ristiään ja seuraa(/1.Jh.2:6 )Minua, ei ole Minulle sovelias.

Joka löytää elämänsä kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä Minun tähteni, löytää sen.
        Joka ottaa tykönsä teidät ottaa tykönsä Minut, ja ..Hänet joka Minut LÄHETTI. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan... USKOtKO ?!

Uskotaan, mutta onko sinulle kukaan kertonut mitä tarkoittaa keskustelufoorumi onko ?

• Anonyymi

Miten voi vauva estää luterilaiseen lahkoon pakkoliittämisen ???

Kieroa ja törkeää touhua !

• Anonyymi

Ehkä hää huutaa apua puuäijältä &

• Anonyymi

KIERÄtystÄ-cOVER: #"KApPAlisti"-ko? Luuk.12:46 ( p ; ..häNET HAKKAA KApPALEiKSI.. ! d )
        http://www.thelivingword.org.au/grand-design/session39.php
        Secret of The Hebrew Letter ש (Shin )Reveals The Messiah( Hu JESHUA)...

Ilm.2:7 jolla on Korva KUULKOON MITÄ( PYHÄ Totuuden Rakkuden )Henki Sanoo SeuraAJAkunnille(/1.Jh.2:6): Sen joka VOITTAA( ITSEnsä; ITSEKKYYS VS. Rakkaus),
        Annan syödä Elämän Puusta joka Jumalan Paratiisissa( HaGAN shel ELohIM ).
        :11 ...KUULKOON...: Sitä joka VOITTAA( SYNTInsä/1.Jh.1:9), 2.KUOLEMA(=IKUINEN KADOTUS/Helvetin[ Kuluttava ]Tuli) ei vahingoita.
        :17 ...KUULKOON...: Sille joka VOITTAA(/Jumalan Sanan Totuus; Jh.1 VS. S*T*Nan VALHEet), Annan Salattua Mannaa ..Valkoisen Kiven ja siihen.. uuden nimen jota ei tiedä kukaan muu kuin sen saaja. :29 jolla on Korva KUULKOON MITÄ Henki Sanoo SeuraAJAkunnille: 3:6; :13; :22; 13:9 ...KUULKOON.

JoEL 2:1-3 PUHALTAKAA Pasunaan(=SHOFAR;<JUHLA; SOTA )Siionissa, toitottakaa torvia Pyhällä Vuorellani; jokainen maan asukas VAPISEE, sillä Herran Päivä Tulee - niin, se on lähellä: PIMEYDEN ja synkeyden päivä, pilvien ja pilkkopimeän päivä.

Vuorille levinneenä niinkuin Aamurusko lukuisa ja väkevä kansa, jonka vertaista ei ollut ikiajoista asti, eikä tämän jälkeen enää tule, tulevaisten polvien vuosiin saakka. Sen edellä
        käy Kuluttava Tuli, sen jäljissä Polttava Liekki; kuin Eedenin puutarha( גן עדן )Maa edessä
        sen.. jäljissä autio erämaa, eikä jää ketään joka pelastunut siltä..

:6-7 Niiden edessä kansat vapisevat, kaikki kasvot kalpenevat; juoksevat kuin sankarit, kuin soturit nousevat muurille - jokainen kulkee Tietään suoraan, ei mutkittele polullaan..

:10-11 Niiden edessä maa vapisee ja taivaat järkkyvät; aurinko ja kuu käyvät mustiksi, ja tähdet kadottavat valonsa.. edellä Sotajoukkonsa HerraJHVH( TSEVAOT )Antaa Äänensä Jylistä, sillä ylen lukuisa Väkensä, sillä väkevä Käskynsä täyttäjä, sillä

Suuri on Herran Päivä ja sangen Peljättävä - kuka voi sitä kestää?!

:12-17 Mutta vielä nytkin, Sanoo HerraJHVH, KÄÄNTYKÄÄ( SHUVU ! )tyköni kaikesta sydämestänne, paastoten, itkien ja valittaen - reväiskää rikki sydämenne, älkää vaatteitanne, ja KÄÄNTYKÄÄ(/TESHUVA )HerranJHVH Jumalanne luo.. Hän Armahtavainen ja Laupias, Pitkämielinen ja Armosta rikas, ja katuu pahaa - ehkä vielä katuu ja jättää jälkeensä Siunauksen: ruokauhrin ja juomauhrin HerralleJHVH Jumalallenne.

Puhaltakaa pasunaan(=SHOFAR )Siionissa; kuuluttakaa pyhä paasto, kutsukaa koolle JUHLAkokous: Kootkaa Kansa, pitäkää PYHÄ seurakuntakokous, kerätkää vanhukset,
        kootkaa lapset ja rintoja imevät; Ylkä lähteköön huoneestaan ja Morsian kammiostaan.

Eteisen ja alttarin välillä itkekööt papit jotka toimittavat Herran palvelusta ja sanokoot: HerraJHVH, Säästä Kansaasi, äläkä anna Perintöosaasi häväistäväksi, MUIDEN(X) pilkattavaksi - miksi pitäisi sanottaman kansain(X) seassa: 'Missä Jumalansa?'

:18-23 Niin HerraJHVH kiivaili Maansa puolesta ja sääli Kansaansa.. Herra vastasi.. Kansalleen: Katso, lähetän.. viljaa, viiniä ja öljyä, niin tulette niistä ravituiksi
        - enkä enää Anna häväistä teitä MUIDEN(X) seassa.

Ja mikä pohjoisesta tulee, sen Karkoitan teistä kauas ja Syöksen sen kuivaan ja
        autioon maahan, sen alkupään Idänmereen ja sen loppupään Länsimereen.

Ja siitä nousee löyhkä.. katku, sillä se YRITTI( GOG ? )SUURIA.

Älä pelkää Maa - ILOitse ja RIEMUitse, sillä HerraJHVH TEKI SUURIA.

Älkää pelätkö metsän eläimet, sillä erämaan laitumet viheriöivät.. puu kantaa hedelmänsä, viikunapuu ja viiniköynnös antavat voimansa( VRT. HABAKUK 3: ! ). Ja te Siionin lapset, iloitkaa ja riemuitkaa HerrassaJHVH Jumalassanne, sillä

Antaa teille Syyssateen( More LiTzedekah )Vanhurskauden mukaan, Vuodattaa Sateen..
        Syys- ja Kevätsateen( The Latter Rain - Coming SOON, Hope SO ! ), kuten entisaikaan.

:24-27 Ja puimatantereet tulevat jyviä täyteen, ja kuurna-altaat pursuvat viiniä ja öljyä;
        ja korvaan teille ne vuodentulot jotka heinä-, syöjä-, tuho- ja kalvajasirkka söivät, suuri SOTAJOUKKONI( TSEVAOT )jonka Lähetin teitä vastaan; ja syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja
        kiitätte HerranJHVH Jumalanne Nimeä, Hänen joka TEKI ihmeitä teitä kohtaan
        - eikä Kansani joudu häpeään iankaikkisesti.

Ja tulette tietämään että Minä OLEN Israelin keskellä. Ja Minä OLEN HerraJHVH Jumalanne, eikä toista ole - eikä Kansani joudu häpeään iankaikkisesti.

:28-32 Näiden jälkeen VUODATAN( FUT.) Henkeni kaiken lihan päälle.. poikanne ja tyttärenne PROFETOIvat, vanhuksenne Unia uneksuvat, nuorukaisenne Näkyjä
        näkevät ..myös palvelijain ja palvelijattarien päälle niinä päivinä Vuodatan Henkeni.

Annan näkyä ihmeitä taivaalla ja maassa: Verta ja tulta ja savupatsaita; aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran Päivä Tulee - se Suuri ja Peljättävä.

Ja Pelastuu jokainen joka huutaa Herran Nimeä Avuksi, sillä Siionin vuorella ja Jerusalemissa ovat Pelastuneet, niinkuin HerraJHVH SANOI(ZmanAvar); ja pakoonpäässeiden joukossa ne jotka HerraJHVH KUTSUU# Outi&Lee - http://youtu.be/8nMG1itP-q4 - Niin kuin Kotkat

• Anonyymi

Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää, niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä, tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sen tähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua. Ja sen tähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
      (2. Tess. 2)

• Anonyymi

juu, helluntailaisten "tulemus " jo 1900 -luvulla tuotuna ',
        "maitse ja meritse "

"Voi teitä te kirjanoppineet ja fariseukset , te ulkokullatut , kun te kierrätte meret
        ja mantereet , tehdäksenne yhden KÄÄNNYNNÄISEN , ja kun joku on siksi tullut ,
        teette hänestä helvetin lapsen , kahta vertaa pahemman , kuin te itse olette ."
        Matt: 23 : 15

helluntailaisuus on kristinuskon JÄLKEEN ,
        "vihollisen MYÖHEMMIN kylvävää "
        lustetta"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu, helluntailaisten "tulemus " jo 1900 -luvulla tuotuna ',
        "maitse ja meritse "

"Voi teitä te kirjanoppineet ja fariseukset , te ulkokullatut , kun te kierrätte meret
        ja mantereet , tehdäksenne yhden KÄÄNNYNNÄISEN , ja kun joku on siksi tullut ,
        teette hänestä helvetin lapsen , kahta vertaa pahemman , kuin te itse olette ."
        Matt: 23 : 15

helluntailaisuus on kristinuskon JÄLKEEN ,
        "vihollisen MYÖHEMMIN kylvävää "
        lustetta"

Onko hvetin lapset niitä vankilan petipaikat täyttäviä luterilaisia vai miten on ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko hvetin lapset niitä vankilan petipaikat täyttäviä luterilaisia vai miten on ?

ei vaan helluntailaisia jotka vihaa uskovia

• Anonyymi

Lahkosaatanat yrittää estää lapsilta kasteen, uskon ja Pyhän Hengen lahjan, ettei lapsi pääsisi sisälle Jumalan valtakuntaan.
      Silloin kun pakanoiden täysi lukumäärä on tullut sisälle Jumalan valtakuntaan, niin Saatana lahkoapureineen heitetään tuliseen järveen.

Ilm. 12:17

Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.

• Anonyymi

Lapset tappelee kouluissa mikähän heiltä puuttuu kun kaste on saatu ja sen mukana taivaan tavarat ?

Entäs nämä kissalapset, mikä meni pieleen, onko sakastissa asiaa tutkittu suurella intensiteetillä onko ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset tappelee kouluissa mikähän heiltä puuttuu kun kaste on saatu ja sen mukana taivaan tavarat ?

Entäs nämä kissalapset, mikä meni pieleen, onko sakastissa asiaa tutkittu suurella intensiteetillä onko ?

Lutherhan opettaa, että kasteessa saatana ärsytetään kiusaamaan lasta koko loppuelämän ajan. Siksi kastetut lapset huutavat saatanaa avukseen jo aivan pienenä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lutherhan opettaa, että kasteessa saatana ärsytetään kiusaamaan lasta koko loppuelämän ajan. Siksi kastetut lapset huutavat saatanaa avukseen jo aivan pienenä.

Tappelevat koulussa ja konttaavat kissanviikset päässä !

Mihinkä nuo pitäisi kuskata, korkeasaareenko !@#$

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa suurin saatanan avuksi huutaja on satanistinoita uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin raamatussa joka kirjoitti:
        "Pelkäävätkö nuo kasteenpalvojat että uhraan vauvoja saatanalle?"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tappelevat koulussa ja konttaavat kissanviikset päässä !

Mihinkä nuo pitäisi kuskata, korkeasaareenko !@#$

Niinkö hellarit tekee?

• Anonyymi

Harhaanjohtajat - Vahvassa uskossa kirja kertoo myös tuosta!

Hulluntailaiset osaavat kaikki saatanan velhoudet ja niillä eksyttävät ihmiset!

YliVainio kävi Austraaliassa asti "haudalta hakemassa" voimaa ja tulos on nähty!
      Raamattu täysin kieltää vainajahenkiin tukeutumisen!

Se mitä Raamattu sanoo - ei kiinnosta helluntailaisia!

Kunhan vain puhuja on "voitelussa" eli Amfetaamiini pöllyssä ja "henki" liikkuu se mikä henki on kyseessä ei helluntailaisia kiinnosta!

Raamattu SANOO: Älkää kaikkia henkiä uskoko vaan koetelkaa henget!

• Anonyymi

Tottakai se on ateistille höpöttämistä

Kaste ei tuota huonoa hedelmää vaan ihmiset

• Anonyymi

Luterilaisuus on kristinuskon irvikuva.

• Anonyymi

"Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja". Siis moniaan luopuvat uskosta, eivät kasteen armosta, eivätkä yhdestä oikeasta kasteesta, vaan moniaat luopuvat uskosta. Luterilaiset ei tarvitse uskoa astuakseen Jumalan valtakuntaan, vaan luterilainen tarvitsee kasteen ja saadakseen uskon ja Pyhän Hengen. Luterilaisten usko tulee kasteen kautta. Mutta Raamattu puhuu kuulemisen kautta saatavasta uskosta. Raamattu puhuu myös: "hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään", mutta luterilaisille kaikki, mitä tarvitaan taivasmatkaan, lahjoitetaan kirkon viranhaltijoiden suorittamien sakramenttien kautta.
        LUTERILAISUUS ON LUOPUMISTA USKOSTA JA SAKRAMENTTIEN ASETTAMISTA USKON JA JEESUKSEN SIJAAN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja". Siis moniaan luopuvat uskosta, eivät kasteen armosta, eivätkä yhdestä oikeasta kasteesta, vaan moniaat luopuvat uskosta. Luterilaiset ei tarvitse uskoa astuakseen Jumalan valtakuntaan, vaan luterilainen tarvitsee kasteen ja saadakseen uskon ja Pyhän Hengen. Luterilaisten usko tulee kasteen kautta. Mutta Raamattu puhuu kuulemisen kautta saatavasta uskosta. Raamattu puhuu myös: "hänen jumalallinen voimansa on lahjoittanut meille kaiken, mikä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan, hänen tuntemisensa kautta, joka on kutsunut meidät kirkkaudellaan ja täydellisyydellään", mutta luterilaisille kaikki, mitä tarvitaan taivasmatkaan, lahjoitetaan kirkon viranhaltijoiden suorittamien sakramenttien kautta.
        LUTERILAISUUS ON LUOPUMISTA USKOSTA JA SAKRAMENTTIEN ASETTAMISTA USKON JA JEESUKSEN SIJAAN.

Taas tuli hätä kun piti samaa soopaa kopioida

Luterilaisuus opettaa että vain uskon kautta voi pelastua eikä sakramenttia laiteta uskon sijaan vaan ne kuuluvat yhteen
        Kohta tuo valittaa että luterilaiset laittaa Jeesuksen uskon sijaan

• Anonyymi

Luterilaisuus on globaalisti pieni lahko.

• Anonyymi

Helluntailaisuus täällä pieni lahko

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisuus täällä pieni lahko

""Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja".

Eihän tavallinen luterilainen voi LUOPUA uskosta, koska hän ei ole koskaan ollutkaan uskossa Herraan Jeesukseen. Eihän sellaisesta voi luopua, mitä ei omista. Entinen arkkipiispakin sanoi, että ei hän ole koskaan tullut uskoon.
        Ei uskottelu ole uskomista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

""Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja".

Eihän tavallinen luterilainen voi LUOPUA uskosta, koska hän ei ole koskaan ollutkaan uskossa Herraan Jeesukseen. Eihän sellaisesta voi luopua, mitä ei omista. Entinen arkkipiispakin sanoi, että ei hän ole koskaan tullut uskoon.
        Ei uskottelu ole uskomista.

Eikä tavallinen helluntailainenkaan voi luopua uskosta kun ei uskoa omista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä tavallinen helluntailainenkaan voi luopua uskosta kun ei uskoa omista

Helluntaihin ei tulla ilman omakohtaista uskoontulemista.

Eli keksi parempia valeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntaihin ei tulla ilman omakohtaista uskoontulemista.

Eli keksi parempia valeita.

Kukaan ei näe kenenkään uskoontulemisia, sen näkee Jumala

eli keksi parempia selityksiä

• Anonyymi

Ylöstempaus lähestyy, loppu on lähellä, kaikki on sekasin tässä maassa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe