Hallitusta vastaan sanoivat ayjohtajat lakkoilevansa.
Puheenjohtaja Pertti Paasio (SDP) totesi aikanaan, että demokratiaa toteutetaan vaaliuurnilla.
Demarit toimii näköjään joka maassa samalla tavalla,äänestystulosta ei haluta kunnioittaa ja kansaa kuunnella.Suomessa viime kaudella eräs PM teki juuri samalla tavalla vaati vielä kansaa valitsemaan puolensa.
Onneksi näiden aika on ohi.
Demarit ei saa lakkojaan koskaan anteeksi miljardeja maksavia, isänmaata vastaan
4
61
Vastaukset
- Anonyymi
Hohhoijaa näitä sun juttuja! Ei päätä ei häntää. Ei kaipaa kommenttia!
- Anonyymi
Et kannata demarina demokratiaa, lakkoja hallitusta vastaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et kannata demarina demokratiaa, lakkoja hallitusta vastaan..
"Pankkopoika voi nyt pian painua takaisin sinne mustaan maaseutuun muiden navettarakastajien ja liiterirunkkareiden pariin eli kotiin ! Muuten laitoshoito kutsuu,siellä omiesi parissa maalla olet normaali kun ei oikein ole mihin verrata?"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15046660/pankkopojalla-lahti-taas-iso-pyora-heittamaan!#comment-91597916
- Anonyymi
Eikös tämän palstan aihe olekaan Suomen Keskusta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254033- 692950
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362769- 1602671
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662604Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562415Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352295- 351892
- 501865
- 1291550