Tutkijana varmaan ihan haka mutta sen tutkijan ulkopuolella oleva Teemu on sellainen ihminen jota en haluaisi tuntea. Äyskii omalle pienelle tyttärelleen ja kiroilee vuolaasti. Aina pahalla tuulella. Kämppäkin on melko nuhjuisessa kunnossa.
Tuo Teemu Keskisarja on omituinen kaveri
13
190
Vastaukset
- Anonyymi
Ei vaikuta tasapainoiselta.
- Anonyymi
Kirjoittaja vai Teemu?
- Anonyymi
Jos olilsi päivätöissä ohjattaisiin välittömästi Varhaisen puuttumsen HR mekanismeihin ja lähetteet vastaanotolle
- Anonyymi
Meitä on joka lähtöön.
- Anonyymi
Ei huomioi lastaan mitenkään. Onko toi jätkät joku autisti? Järkyttävä tyyppi. Vittuili avustajanaisilleen..
- Anonyymi
Ei sadattelu tee ihmisestä omituista. Se on pikemminkin rehellisyyden merkki.
Päällikkökin sanoi Rankka päivä-elokuvassa Prendergastille;"En ole ikinä pitänyt sinusta, sinä et kiroile. Oikea poliisi kiroilee."
- Anonyymi
Tappakaa Carter -elokuvassa nainen sanoi sedälleen:
-Sinä olet sitten kummallinen...!
Carter vastasi :
-Kaikki ovat jotenkin kummallisia. Ongelma onkin ne ihmiset, jotka pitävät itseään täysin normaaleina.- Anonyymi
Ai nyt se sitten kääntyi näin päin. Normaalit ihmiset ovatkin niitä ongelmatapauksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt se sitten kääntyi näin päin. Normaalit ihmiset ovatkin niitä ongelmatapauksia.
Luetun ymmärtäminen.....ne , jotka pitävät itseään normaaleina. Siis tavallaan täydellisinä. Kusipäitä usein..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luetun ymmärtäminen.....ne , jotka pitävät itseään normaaleina. Siis tavallaan täydellisinä. Kusipäitä usein..
Toistaiseksi minä uskon sivistyneeseen käytökseen. Sanotaan jossain leffassa mitä tahansa.
- Anonyymi
Teemu on suorastaan pyhimys verrattuna ..... arvaa .....
S A N N A A N !!!!!!!!!!!!!!!!!! - Anonyymi
Olisit erimieltä mikäli hän olisi vihervasuri.
- Anonyymi
Teemu on itse kertonut ettei häntä koulunkäynti nuorena kiinnostanut paskankaan vertaa. Sitten ihan vaan läpällä pääsi opiskelemaan Helsingin yliopistoon historiaa mikä ei Teemua kiinnostanut laisinkaan vaan pääasia oli kunhan myt jotakin tekee päiväsaikaan.
Jussi Halla-aho on samankaltainen tapaus kun alkoi lopulta sitten opiskelemaan kirkkoslaavia sillä rumpalintyö taikka tarjoilijantyö ei sitten tuonnutkaan ruokaa pöytään.
Ovatko nuo kaikki "persut" tuollaisia koulupudokkaita ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2202954TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee161814Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä41059Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p771055Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291022Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us16911Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e9324910Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit93842Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu26805- 164792