kuka omistaa s24:n miehet tai naiset?
onko foorumi miesten tai naisten vallassa?
13
306
Vastaukset
- Anonyymi
Femakot ainakin yrittää ottaa kaiken valtaansa ja sensuroida faktat, mutta eivät kovin hyvin onnistu.
- Anonyymi
Mikä mies?
Mikä nainen?- Anonyymi
yhdynnän ammatilainen
mikä koira mikä nainen
miehen kylkiäinen
- Anonyymi
Ei tätä palstaa ainakaan jaksa enää kukaan seurata. Muutama tyyppi tekee joskus jonkun turhan aloituksen ja varmaan vastaa siihen vielä itse? Naisia täällä ei ole ollut pitkään aikaan kun ne on trollattu pois.
- Anonyymi
Femakot trollaa ihan itse itsensä pois :)
- Anonyymi
femot istuu hiljaa ja kytee pahaa happoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
femo ei sano
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei ole ensimmästäkään femakkoa, mutta lauma inceleitä kyllä.
- Anonyymi
Juurikin näin. Tasa-arvo palstaa kun selasi alaspäin, niin on pitkä rivi aloituksia joihin ei ole vastannut kukaan, eikä niillä ole paljon katsojakertojakaan. Nekin vähät on luultavasti aloittajien itsensä katsojakertoja?
Vihaisella trollaamisella saadaan aikaan vain tyhjä palsta. Vastailkoot sitten itselleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei ole ensimmästäkään femakkoa, mutta lauma inceleitä kyllä.
Hetihän sinä tunnistit itsesi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Tasa-arvo palstaa kun selasi alaspäin, niin on pitkä rivi aloituksia joihin ei ole vastannut kukaan, eikä niillä ole paljon katsojakertojakaan. Nekin vähät on luultavasti aloittajien itsensä katsojakertoja?
Vihaisella trollaamisella saadaan aikaan vain tyhjä palsta. Vastailkoot sitten itselleen.Perustakaa femakot oma palsta, ei sinne kukaan muu tule tai varmaan sellainen jo onkin. Ei femakkopuoluettakaan äänestä kuin muutama femakko, siksi valtasitte demarit ja siksi siitä ei koskaan enää tule suurinta puoluetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustakaa femakot oma palsta, ei sinne kukaan muu tule tai varmaan sellainen jo onkin. Ei femakkopuoluettakaan äänestä kuin muutama femakko, siksi valtasitte demarit ja siksi siitä ei koskaan enää tule suurinta puoluetta.
Ettepä tekään osaa täällä keskustella ja palsta on jo vuosia ollut ihan kuollut. Siinäpähän aktivoitte tätä palstaa turhilla aloituksilla ja vastailette itsellenne. Ylilaudaltakin on miehet menneet Vauva . Fi sivulle trollaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettepä tekään osaa täällä keskustella ja palsta on jo vuosia ollut ihan kuollut. Siinäpähän aktivoitte tätä palstaa turhilla aloituksilla ja vastailette itsellenne. Ylilaudaltakin on miehet menneet Vauva . Fi sivulle trollaamaan.
Hahah, viduttaako kun ette saakaan keskenänne suoltaa femakkopropagandaa ja valheita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3972233Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882120- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1141383- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72891Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842