kuka omistaa s24:n miehet tai naiset?
onko foorumi miesten tai naisten vallassa?
13
323
Vastaukset
- Anonyymi
Femakot ainakin yrittää ottaa kaiken valtaansa ja sensuroida faktat, mutta eivät kovin hyvin onnistu.
- Anonyymi
Mikä mies?
Mikä nainen?- Anonyymi
yhdynnän ammatilainen
mikä koira mikä nainen
miehen kylkiäinen
- Anonyymi
Ei tätä palstaa ainakaan jaksa enää kukaan seurata. Muutama tyyppi tekee joskus jonkun turhan aloituksen ja varmaan vastaa siihen vielä itse? Naisia täällä ei ole ollut pitkään aikaan kun ne on trollattu pois.
- Anonyymi
Femakot trollaa ihan itse itsensä pois :)
- Anonyymi
femot istuu hiljaa ja kytee pahaa happoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
femo ei sano
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei ole ensimmästäkään femakkoa, mutta lauma inceleitä kyllä.
- Anonyymi
Juurikin näin. Tasa-arvo palstaa kun selasi alaspäin, niin on pitkä rivi aloituksia joihin ei ole vastannut kukaan, eikä niillä ole paljon katsojakertojakaan. Nekin vähät on luultavasti aloittajien itsensä katsojakertoja?
Vihaisella trollaamisella saadaan aikaan vain tyhjä palsta. Vastailkoot sitten itselleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei ole ensimmästäkään femakkoa, mutta lauma inceleitä kyllä.
Hetihän sinä tunnistit itsesi :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin. Tasa-arvo palstaa kun selasi alaspäin, niin on pitkä rivi aloituksia joihin ei ole vastannut kukaan, eikä niillä ole paljon katsojakertojakaan. Nekin vähät on luultavasti aloittajien itsensä katsojakertoja?
Vihaisella trollaamisella saadaan aikaan vain tyhjä palsta. Vastailkoot sitten itselleen.Perustakaa femakot oma palsta, ei sinne kukaan muu tule tai varmaan sellainen jo onkin. Ei femakkopuoluettakaan äänestä kuin muutama femakko, siksi valtasitte demarit ja siksi siitä ei koskaan enää tule suurinta puoluetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustakaa femakot oma palsta, ei sinne kukaan muu tule tai varmaan sellainen jo onkin. Ei femakkopuoluettakaan äänestä kuin muutama femakko, siksi valtasitte demarit ja siksi siitä ei koskaan enää tule suurinta puoluetta.
Ettepä tekään osaa täällä keskustella ja palsta on jo vuosia ollut ihan kuollut. Siinäpähän aktivoitte tätä palstaa turhilla aloituksilla ja vastailette itsellenne. Ylilaudaltakin on miehet menneet Vauva . Fi sivulle trollaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettepä tekään osaa täällä keskustella ja palsta on jo vuosia ollut ihan kuollut. Siinäpähän aktivoitte tätä palstaa turhilla aloituksilla ja vastailette itsellenne. Ylilaudaltakin on miehet menneet Vauva . Fi sivulle trollaamaan.
Hahah, viduttaako kun ette saakaan keskenänne suoltaa femakkopropagandaa ja valheita :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741044
- 65913
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104898- 47882
- 49811
- 49684
- 31649
- 50580
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 38526