Helppoo, tehdä vaan. Toimitusjohtajana pystyy olemaan kuka vaan. Keksii visioita ja puhuu kauniisti. Eroraha käteen ja uusi pesti korruptio Suomessa
Kuka vaan pystyy tekemään näitä hommia
8
174
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et aloita vaan palstalla loikoilet ja yhteiskunta sinut elättää.
- Anonyymi
Syy siihen ettet sinä ole toimitusjohtaja, näkyy peilistäsi.
- Anonyymi
Sama mikä pelle siellä istuu.
- Anonyymi
Kuka tahansa voi olla tj mutta tj ei osaa olla roskakuski koska siinä pitää tehdäkin jotain osaavaa eikä vaan ajella joka paikkaan paskan tärkeänä.
- Anonyymi
"Jotain osaavaa":
Ajella joka paikkaan paskan tärkeänä ja vedellä välillä muovisia pönttöjä. Pitääkö tuohon käydä ihan koulujakin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Jotain osaavaa":
Ajella joka paikkaan paskan tärkeänä ja vedellä välillä muovisia pönttöjä. Pitääkö tuohon käydä ihan koulujakin?Ei kouluja mutta perehdyttäminen työhön ja varmaankin joitain lupiakin pitää olla. Ei ne paskat visioimalla tai kauniisti puhumalla liiku.
- Anonyymi
Työvoimatoimiston virkailija tarjosi aikoinaan autolähetin töitä, mutta ei kysynyt, että onko ajokorttia.
Elikkä silloin ei ilmeisesti virkailijan pätevyydellä ollut niin merkitystä niitä töitä tarjottaessa.- Anonyymi
Täydellistä ja virheetöntä ihmistä ei olekaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv254003- 702852
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362749- 1602641
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662564Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562395Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352285- 351882
- 501855
- 1291540