Jätin autoni taiemuseon parkkipaikalle. Nousin autosta ja oioin hamettani. Alle polven kellohame jonka alla tyllihame. Puristelin tekorinnat kohdilleen ja lähdin puistoon vievää polkua. Olo oli jännittynyt ja hameet hyväili sukkasääria ja rinnat liikkuivat paidan alla. Olinkohan liian ajoissa kun häntä ei näkynyt. Ei ollut ensimmäinen ohari ja aloin runkata, ensin hameiden läpi, sitten nostin ne ohjssi spermapurkaukset maahan. Sitten olikin kiihotuksen aikaansasma rohkeus hävinyt. Kiirehdin autolle turhan nopeaa koroillani. Juuri kun olin asetellut hameenija istunut autoon sain viestin. Ajanut kolarin. Kiersin sen paikan kautta ja hänen auto oli juuri saatu hinausauton kyytiin. Myöhemmin sain tietää etä järkytys oli haihduttanut kiihkon. Onnekseen aikoi pukea vasta puiston läheisyydessä mekon. Pari viikoa ja yhteinen mssturbointuhetki toteutui.
Hameilija puistossa
11
466
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin liikut?
- Anonyymi
Pirkanmaala, liikun autolla muuallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös niuvanniemen suljetulla buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se kiva olla tyttöilijän kanssa. Mulle ihan uus kokemus mut monesti miettinyt et ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se kiva olla tyttöilijän kanssa. Mulle ihan uus kokemus mut monesti miettinyt et ihanaa
Mee sirkukseen pelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sirkukseen pelle
En ole seurastasi kiinnostunut.
- Anonyymi
Ihmeellinen tuuri, en ole vuosiin käynyt täällä ja nyt sen kerran kun kävin löysin kirjoituksen joka oli sinun. Ehdotan, sama paikka sama päivä mutta 16 päivää eteenpäin ja iltauutisten aikaa. Jos ok niin älä vastaa tänne, tule vain. Kuva flickerissä ja vastaa kuvalla ryhmään.
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
Hyh hyh hyi hemmetti mitäs rämesika olet.
- Anonyymi
Nuo oli jänniä tapahtumia joita olisin itsekin halunnut kokea. Jotekin vaikuttaa että kateellisia yksinrunkkaajia kyrsii ja varmasti vituttaakin kun sitä kivaa ilman jää. Onneni on että hyvääkin olen kokenut.
- Anonyymi
403 ERROR
The request could not be satisfied.
Request blocked. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
Generated by cloudfront (CloudFront)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984