Jätin autoni taiemuseon parkkipaikalle. Nousin autosta ja oioin hamettani. Alle polven kellohame jonka alla tyllihame. Puristelin tekorinnat kohdilleen ja lähdin puistoon vievää polkua. Olo oli jännittynyt ja hameet hyväili sukkasääria ja rinnat liikkuivat paidan alla. Olinkohan liian ajoissa kun häntä ei näkynyt. Ei ollut ensimmäinen ohari ja aloin runkata, ensin hameiden läpi, sitten nostin ne ohjssi spermapurkaukset maahan. Sitten olikin kiihotuksen aikaansasma rohkeus hävinyt. Kiirehdin autolle turhan nopeaa koroillani. Juuri kun olin asetellut hameenija istunut autoon sain viestin. Ajanut kolarin. Kiersin sen paikan kautta ja hänen auto oli juuri saatu hinausauton kyytiin. Myöhemmin sain tietää etä järkytys oli haihduttanut kiihkon. Onnekseen aikoi pukea vasta puiston läheisyydessä mekon. Pari viikoa ja yhteinen mssturbointuhetki toteutui.
Hameilija puistossa
10
496
Vastaukset
- Anonyymi
Missäpäin liikut?
- Anonyymi
Pirkanmaala, liikun autolla muuallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös niuvanniemen suljetulla buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se kiva olla tyttöilijän kanssa. Mulle ihan uus kokemus mut monesti miettinyt et ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisihan se kiva olla tyttöilijän kanssa. Mulle ihan uus kokemus mut monesti miettinyt et ihanaa
Mee sirkukseen pelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sirkukseen pelle
En ole seurastasi kiinnostunut.
- Anonyymi
Ihmeellinen tuuri, en ole vuosiin käynyt täällä ja nyt sen kerran kun kävin löysin kirjoituksen joka oli sinun. Ehdotan, sama paikka sama päivä mutta 16 päivää eteenpäin ja iltauutisten aikaa. Jos ok niin älä vastaa tänne, tule vain. Kuva flickerissä ja vastaa kuvalla ryhmään.
- Anonyymi
Hyi saatana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana
Hyh hyh hyi hemmetti mitäs rämesika olet.
- Anonyymi
Nuo oli jänniä tapahtumia joita olisin itsekin halunnut kokea. Jotekin vaikuttaa että kateellisia yksinrunkkaajia kyrsii ja varmasti vituttaakin kun sitä kivaa ilman jää. Onneni on että hyvääkin olen kokenut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 285430
- 1631877
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1581519Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141314Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike241201- 941135
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.711088viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101033Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan42968- 38885