Hahha näin täällä että tommoset "harrastukset". Nenää saatan joskus kaivaa autolla ajaessakin. Ruokapöydässäkin voi tulla pieru. Koko kämppä haisee paskalle kun joka huoneessa päästelen kuumia tuhnukananmunapieruja. Vieraatkaan ei mielellään tule kun ehkä talo haisee paskalle. En tiedä ei ainakaan kukaan ole valittanut siitä. Taidan olla aikamoinen pierukone!
Pieremiset+röyhtäilyt ja nenän ja korvan kaivuu puuhat harrastuksina
2
171
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sinun PierisFanClubin jäsennumerosi on? Bronze-, Silver-, vai Gold-class?
Me täällä Pieriksen Executive Classissa lentelemme Air Pussilla (jos toimii) ympäriinsä lannoittamassa Afrikan ja Australian aavikoita. Lähtökenttä Varissuo International, check-in kaksi tuntia ennen lähtöä. Joka päivä. Lennot, ateriat (hernekeitto yms. peräilmaa generoivat eväät, viski) kuuluvat hintaan.
Vain GoldClass-asiakkaille. Muille bussikuljetus hoopolaan.
T: Lentoeversti Salis- Anonyymi
en mä mutta oon pierenyt sininen ja valkoinen kertosäettä ja kaikkein kovin juttu on siinä että miten osaa saada pierun sounditason oikein kuulumaan eri kohdissa kertosäettä kun musataiteessa on yksi tunnusmerkki se, että välillä musan taajuustaso vaihtuu kesken biisin lyhyelläkin hetkellä eli ihan sekunneissa ja allekin sekunnissa eli välillä korkeampaa ja välillä matalampaa. Se on oma haasteensa. Ukko nooa on kaikkein helpoin pieremis-tekniikalla esittää . Vaikeaksi menisi joku proge. hahha!
Piereminen on minulle aina ollut hyvä muutamista syistä jotka ovat; 1.vapautuneisuuden tunne 2.oma itsensä oleminen eli rento oma ittensä 3.elimistö tykkää siitä eli vatsa pääsääntöisesti 4.aineenvaihduntaan suattaa myös vaikuttaa
paljon riippuu myös mitä syö vatsaansa mikä voi aiheuttaa paljon pieruja. Esim maitotuotteet voi aiheuttaa ulosteen tuloa normia enempi ja kaali sekä herne. Herneillä on tosin tapana myös turvottaa vatsaa että tulee inhottava ilman tunne vatsaan, joten en niitä herneitä kovin paljoa syö enkä kovin putkeen.
Pieremiseen liittyy liigaa negatiivisia juttuja eli heleposti syytellään sormella "no se on joku juntti ja sivistymätön moukka jolla ei käytöstapoja" "se pieree kävelylenkillä eli se on sivistymätön juntti" "mene vessaan siitä piereskelemästä kun koko talo haisee paskalle kun koko ajan pieruja tulee"
Antaa vuan mennä toisesta korvasta ulos jos jollakin pinna on kireällä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997