Hahha näin täällä että tommoset "harrastukset". Nenää saatan joskus kaivaa autolla ajaessakin. Ruokapöydässäkin voi tulla pieru. Koko kämppä haisee paskalle kun joka huoneessa päästelen kuumia tuhnukananmunapieruja. Vieraatkaan ei mielellään tule kun ehkä talo haisee paskalle. En tiedä ei ainakaan kukaan ole valittanut siitä. Taidan olla aikamoinen pierukone!
Pieremiset+röyhtäilyt ja nenän ja korvan kaivuu puuhat harrastuksina
2
141
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä sinun PierisFanClubin jäsennumerosi on? Bronze-, Silver-, vai Gold-class?
Me täällä Pieriksen Executive Classissa lentelemme Air Pussilla (jos toimii) ympäriinsä lannoittamassa Afrikan ja Australian aavikoita. Lähtökenttä Varissuo International, check-in kaksi tuntia ennen lähtöä. Joka päivä. Lennot, ateriat (hernekeitto yms. peräilmaa generoivat eväät, viski) kuuluvat hintaan.
Vain GoldClass-asiakkaille. Muille bussikuljetus hoopolaan.
T: Lentoeversti Salis- Anonyymi
en mä mutta oon pierenyt sininen ja valkoinen kertosäettä ja kaikkein kovin juttu on siinä että miten osaa saada pierun sounditason oikein kuulumaan eri kohdissa kertosäettä kun musataiteessa on yksi tunnusmerkki se, että välillä musan taajuustaso vaihtuu kesken biisin lyhyelläkin hetkellä eli ihan sekunneissa ja allekin sekunnissa eli välillä korkeampaa ja välillä matalampaa. Se on oma haasteensa. Ukko nooa on kaikkein helpoin pieremis-tekniikalla esittää . Vaikeaksi menisi joku proge. hahha!
Piereminen on minulle aina ollut hyvä muutamista syistä jotka ovat; 1.vapautuneisuuden tunne 2.oma itsensä oleminen eli rento oma ittensä 3.elimistö tykkää siitä eli vatsa pääsääntöisesti 4.aineenvaihduntaan suattaa myös vaikuttaa
paljon riippuu myös mitä syö vatsaansa mikä voi aiheuttaa paljon pieruja. Esim maitotuotteet voi aiheuttaa ulosteen tuloa normia enempi ja kaali sekä herne. Herneillä on tosin tapana myös turvottaa vatsaa että tulee inhottava ilman tunne vatsaan, joten en niitä herneitä kovin paljoa syö enkä kovin putkeen.
Pieremiseen liittyy liigaa negatiivisia juttuja eli heleposti syytellään sormella "no se on joku juntti ja sivistymätön moukka jolla ei käytöstapoja" "se pieree kävelylenkillä eli se on sivistymätön juntti" "mene vessaan siitä piereskelemästä kun koko talo haisee paskalle kun koko ajan pieruja tulee"
Antaa vuan mennä toisesta korvasta ulos jos jollakin pinna on kireällä =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764151
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.883921Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?393072- 1603030
- 643004
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi542808- 632759
- 452215
- 392027
Kun näen sinut
Kun näen sinut, vapisen sisäisesti. Ulkoisesti yritän sen peittää. Niin voimakas on vaikutuksesi minuun. Pieni kosketus591798