Rasistit taas näyttää älykkyytensä. Mitä helvettiä se kenellekään kuuluu, kenen kanssa kaksi aikuista ihmistä seurustelee? Täytyy olla todella vajaa, jos kokee tarvetta kommentoida rasistisesti esim Mustafelle joka seurustelee juoksija Nathalie Blomqvistin kanssa.
Pitäkää huoli vaan omista asioistanne rasistit,.
Mustafe Muuse saa osakseen negatiivistä kommentointia seurustelun takia
27
370
Vastaukset
- Anonyymi
uli uli vassari uli
- Anonyymi
Hahaha en ole edes vassari. Yritä uudestaan reppana. 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais mennä sulle ihon alle, vassari. :)
Lällälläää luuseri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä. 🦄🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais mennä sulle ihon alle, vassari. :)
Lällälläää luuseri.Juo itses hengiltä niinku kunnon juntti peräkammarisuomalainen. Maailma parempi ilman sun lausia.:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kyllä. 🦄🥳
Tän illan pläänit sulle:) mee ekaks räkälään ja sit uimaan. Luen huomenna lehdestä miten sulle kävi. Eww
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juo itses hengiltä niinku kunnon juntti peräkammarisuomalainen. Maailma parempi ilman sun lausia.:)
Itku helpottaa sinua, sen huomaan. Tarkkuutta kirjoitteluun, vassari.
Hyvin kilahdit. ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tän illan pläänit sulle:) mee ekaks räkälään ja sit uimaan. Luen huomenna lehdestä miten sulle kävi. Eww
Et sinä osaa lukea. Ei tuo kirjoittelusikaan oikein vakuuta.
Miksi häpeät omaa vasemmistolaisuuttasi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itku helpottaa sinua, sen huomaan. Tarkkuutta kirjoitteluun, vassari.
Hyvin kilahdit. ;)Höpö höpö. Kaikkihan maailmalla pitää kantasuomalaisia monesti alkoholisoituneina reppanoina. Ei osata pukeutua, pelkkiä alkoholisteja. Ew
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kaikkihan maailmalla pitää kantasuomalaisia monesti alkoholisoituneina reppanoina. Ei osata pukeutua, pelkkiä alkoholisteja. Ew
Menehän siideripissis siitä jo tutimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Kaikkihan maailmalla pitää kantasuomalaisia monesti alkoholisoituneina reppanoina. Ei osata pukeutua, pelkkiä alkoholisteja. Ew
Ja mistä maailmasta mahdat nyt puhua, vassari?
Kilahdit silti. Buhahahhahhaa.
Muista, PMS-oireisiisi auttaa pelkkä Burana ja lämmin maito jopa voi helpottaa.
Kunhan sinulle karttuu tarpeeksi ikää, voit äänestää persuja sitten. Nyt saat tyytyä haaveisiisi vaan.
Tiedän, olet kiihkeästi perussuomalaisten kannalla sisimmässäsi. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mistä maailmasta mahdat nyt puhua, vassari?
Kilahdit silti. Buhahahhahhaa.
Muista, PMS-oireisiisi auttaa pelkkä Burana ja lämmin maito jopa voi helpottaa.
Kunhan sinulle karttuu tarpeeksi ikää, voit äänestää persuja sitten. Nyt saat tyytyä haaveisiisi vaan.
Tiedän, olet kiihkeästi perussuomalaisten kannalla sisimmässäsi. :)Virolaiset naureskelee suomalaisille, kun ne tulee Viroon, että miten huonosti pukeutuvia, rumia kännikaloja suomalaiset on. Samoin Ruotsissa suomalaisia pidetään alkoholistina juntteina. Maine on teillä kasuilla huono, vai luulitko, että teitä arvostetaan. Hahaha think again 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virolaiset naureskelee suomalaisille, kun ne tulee Viroon, että miten huonosti pukeutuvia, rumia kännikaloja suomalaiset on. Samoin Ruotsissa suomalaisia pidetään alkoholistina juntteina. Maine on teillä kasuilla huono, vai luulitko, että teitä arvostetaan. Hahaha think again 😂😂😂
Sä olet melkoisen lapsellinen tyyppi. Kasu? Mikäs Moktari sä kuvittelet olevasi? Mitä väliä sillä on mitä virolaiset miettii, toki eestiläiset ei mieti oiekastaan noin. Vain silakat kuten sinä. Ai että ihan englantia höysteeksi heität, teinipissis.
Ota ne lääkkeet ajoissa, ei ne muuten auta sua.
- Anonyymi
Uli uli vassari uli
- Anonyymi
näyttää ihan retardilta 🤣 tykkääkö se noista saparoista ?
yksinkertainen ihminen uskoo kaikki verukkeet kaikesta , fiksua ei kuseteta- Anonyymi
minä en usko nigerialaiskirjeisiin , siksi minä en ole kusetettavissa
olen kyllä saattanut nähdä purran muinoin baarissa , mutta ei varmaan ollut minun tyyppiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä en usko nigerialaiskirjeisiin , siksi minä en ole kusetettavissa
olen kyllä saattanut nähdä purran muinoin baarissa , mutta ei varmaan ollut minun tyyppiäoho joku oli poistanut kommentin johon vastasin
- Anonyymi
jotkut uskoo pappia ja jotkut nigerialaiskirjeisiin🤔 ihmisiä on erilaisia se on evoluutiota se
- Anonyymi
korkeimpia on minun kaltaiset , jotka havaitsevat kusetuksen heti , kun vastapuoli avaa suunsa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Jos nyt hemmo juoksis edes alle 13 min 5000m , vois hiukan pullistella . Yli 15 min ,,, ja sen itkuvirsi joka asiasta , ruotsalainen töni jne .Melkein kannattas olla hiljaa .
- Anonyymi
Ei Muusea ole rasisteerattu tällä palstalla, aloittaja toi rasimin tullessaan provona.
Hieno mies Muuse on, mutta kyllä aloitus on trollaus, joko vasemmistopöljän tai oikeistopöljän tekemä baitti. Ja eipäsjuupas jatkuu.- Anonyymi
Juuri näin!
- Anonyymi
Suomalaisen naisen perse on maailman tarkin kompassi, sillä se osoittaa nuoresta pitäen aina etelään.
- Anonyymi
Totta puhut, mutta näistä asioistahan ei moktar ymmärrä mitään, miehiin kun on hän mielinyt aina mennä. ( رجل لرجل )
- Anonyymi
Älä tällä palstalla ulise. Ulise lehtien kommenttiosioissa. Muuse on hieno tyyppi, moktar ei.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234