Jeesus kuoli puolestasi syntisi sovittaakseen.
Tätä velkaa et maksa pois muutoin kuin luopumalla rikkauksistasi ennenkuin on liian myöhäistä.
Kuulen jo ryminen ja pasuunansoiton ensisävelmiä täällä Vihervasemmisto seudun Helsingissä.
Tähtitorninmäellä kuuluu jo.
Rikas hei! Et ole koskaan velaton! Et koskaan!
12
98
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet köyhä niin ei kannata ottaa lainaa. Sille on yleensä kuukausimenojen lisäksi korot.
- Anonyymi
Jaak. 2:6 Mutta te olette häväisseet köyhän. Eivätkö juuri rikkaat teitä sorra, ja eivätkö juuri he vedä teitä tuomioistuimien eteen?
Jaak. 5:1 Kuulkaa nyt, te rikkaat: itkekää ja vaikeroikaa sitä kurjuutta, joka on teille tulossa.
- Anonyymi
Vieläkös Patmos maksaa Mellerin Leolle parin sadan tuhannen euron vuosieläkettä?
- Anonyymi
Ryminä sotakalustossa, miekkain ja kilpien kolinaa, hevosten pärskettä.
- Anonyymi
Valkoisesta ratsusta näin jo vilaisuja, joku valoisa olento ratsasi miekka paljaana joukkojen edessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkoisesta ratsusta näin jo vilaisuja, joku valoisa olento ratsasi miekka paljaana joukkojen edessä.
Hän oli varmasti itse Kristus, valon enkeli, koin tähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän oli varmasti itse Kristus, valon enkeli, koin tähti.
Tai siis on.
Hän on Jeesus Kristus
- Anonyymi
Ihmiselle se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista.
- Anonyymi
"Yksi ihminen on tärkeämpi kuin Jupiter planeetta"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Yksi ihminen on tärkeämpi kuin Jupiter planeetta"
Jupiter raivasi paljon meteroriitteja ja muuta kamaa, ilman Jupiter planeettaa elämä olisi alkeellista maapallolla tai sitä ei olisi ollenkaan.
- Anonyymi
Itse olen ajatellut että lahjoitan mahdollisimman paljon omaisuutta pois ennen kuin kuolema korjaa.
Tosin en lahjoita millekkään uskonlahkolla vaan omille lapislleni.
Katsotaan sitten aukeaako paratiisin portit kun ei ole varallisuutta. - Anonyymi
No tämä on se uskovaisten perussanoma. Luovu rikkauksista eli anna rahat kirkolle jotta laiskat voisivat vain rukoilla ja lipittää ehtoollisviiniä.
Käydessäni Italiassa katolisessa kirkossa niin minua kuvotti nähdä kerjäläinen kirkon ovena takana ja kirkkoon mennessä lehtikultaa oli kaikkialla ja kallita taideteoksia.
Kirkko on itse pahin rosvo ja riistäjä se syyllistynyt aikana kammottaviin väkivallantekoihin ja kidutuksiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762121
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181946- 721193
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2261049Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit2851045- 148973
- 45936
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua64935Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136909Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55867