Olen 15-vuotias poika ja olen ollut pitkään ihastunut luokalla olevaan tyttöön. Minulla on hänen snäppinsä ja snäppäämme joka päivä. Hän kuitenkin lähettää minulle vain mustia snäppejä. Olen koettanut katsekontaktia ja hän ainakin katsoo minua takaisin. Kuitenkin luulen, että hän on kiinnostunut enemmän jostain muista. Miten saisin hänet kiinnostumaan minusta?
Miten saan ihastukseni kiinnostumaan minusta?
Anonyymi-ap
6
262
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa lähettää k*kkelistä kuvia.
- Anonyymi
No ei kyllä kannata.
- Anonyymi
Autat aina tilaisuuden tullen. Avaat ovet ja menet juttelemaan kun on yksin. Tarjoa pastilleja tai purkkaa samalla kun otat itselle. Hymyile.
- Anonyymi
Et voi oikeasti tehdä mitään, muuta kuin olla oma itses ja jutella sille. Jos häntä ei kiinnosta, niin häntä ei kiinnosta. Ei sellaiselle mitään voi. Ehkä joku komea ja fiksumpi tietää miten saadaan kiinnostumaan.
- Anonyymi
Hanki rikkaat vanhemmat.
- Anonyymi
Tasan ei käy onnen lahjat. Rikkaat saa aina rikkaita ja kauniita kumppaneita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471012
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153902Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717837- 88802
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182790Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka48696