Miten saan peruttua Elisan markkinointiluvan minulle? Minulle tulee Elisalta jatkuvasti tekstiviestejä puhelimeen, ja haluan että se häirintä loppuu. Niitä tulee pahimpana viikkona 4-5. Koitin etsiä Elisan sivulta asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta, mutta eipä löytynyt. Siellä on vain noita maksullisia puhelinnumeroja. Pitäsihän se markkinointilupa saada peruttua ilman että joutuu soittamaan maksulliseen puhelinnumeroon. Neuvokkaa minua miten saan tuon pahuksen markkinointiluvan peruttua Elisalta. Kiitos.
Miten saan peruttua Elisalta markkinointiluvan minulle?
4
420
Vastaukset
- Anonyymi
Poista se ruksaamasi ruksi sopimuksestasi. Löytyy OmaElisasta tai jostain vastaavasta.
Elisa kusettaa aina tyhmiä.- Anonyymi
Minä en ole ollut moneen vuoteen elisan asiakas. Kun lopetin elisan liittymän alkuun ei tullut tekstareita puhelimeen, mutta nyt kaksi viimeistä vuotta on ollut yhtä helvettiä. Elisa on pommittanut tekstiviesteillä minua ihan tosissaan. Sen jälkeen se pommitus alko kun elisalta soitti joku nainen ja uteli minun nykyistä osoitetta, sanoin että en ole elisan asiakas ja lopetin puhelun. Siitä se helvetti alkoi. Elämäni suurinpia vierheitä oli aikoinaa ottaa elisan liittymä puhelimeen, mutta mistäpä tuon olisi arvannut että tämmöiseksi menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole ollut moneen vuoteen elisan asiakas. Kun lopetin elisan liittymän alkuun ei tullut tekstareita puhelimeen, mutta nyt kaksi viimeistä vuotta on ollut yhtä helvettiä. Elisa on pommittanut tekstiviesteillä minua ihan tosissaan. Sen jälkeen se pommitus alko kun elisalta soitti joku nainen ja uteli minun nykyistä osoitetta, sanoin että en ole elisan asiakas ja lopetin puhelun. Siitä se helvetti alkoi. Elämäni suurinpia vierheitä oli aikoinaa ottaa elisan liittymä puhelimeen, mutta mistäpä tuon olisi arvannut että tämmöiseksi menee.
Katso kuvia google: elisan johtoryhmä
elisan hallitus
Montako vuotta antaisit ehdotonta vankeutta pelkän naamataulun perusteella? Hehän kaikki huijaukset yms suunnittelevat. Jos mukana olisi edes yksi rehellinen henkilö, niin ...
- Anonyymi
Markoinnin puheet liimataan jaloista kattoon, käyvät repimässä kotimaiset puutyöt kalusteet irti , kun liimaa ei ruuvejä jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847