Anteeksiantamaton ihminen

Anonyymi-ap

Hän solvaa ja sättii ihmisiä. Katkeruuden orjana hän jankuttaa yhä uudelleen kauan sitten tapahtuneita konflikteja! Hän on jäänyt pahuuden ja vihan vangiksi. Kun ei ole Sanan mukaan antanut anteeksi! Näin on saatana saanut hänet lopullisiin koukkuihinsa? Tapahtui tämä:

”Heille on tapahtunut, mitä tosi sananlasku sanoo: "Koira palaa oksennukselleen", ja: "Pesty sika rypee rapakossa." ( 2 Piet 2:22)

13

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Heb 12:15

      ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään katkeruuden juuri pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi,

      • Anonyymi

        Hebrealaiskirje on kirjoitettu Italian juutalaisille.


    • Anonyymi

      No sinä varmaan kristittynä varmaankin yrität auttaa tuollaista lähimmäistä.

      • Anonyymi

        Kyllä, jos vaan suinkin. Usein on niin, että katkera ei ota apua vastaan. Enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, jos vaan suinkin. Usein on niin, että katkera ei ota apua vastaan. Enää.

        Millä tavalla yrität auttaa katkeraa ihmistä? Pystytkö esim ymmärtämään katkeroitumista, vai ovatko tuntemasi katkerat ihmiset (mielestäsi) katkeroituneet turhaan tyhjänpäiväisistä asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla yrität auttaa katkeraa ihmistä? Pystytkö esim ymmärtämään katkeroitumista, vai ovatko tuntemasi katkerat ihmiset (mielestäsi) katkeroituneet turhaan tyhjänpäiväisistä asioista?

        Luulen ettei eräs tietty henkilö pysty ymmärtämään sitä mitä hänen tekemisensä ovat saaneet aikaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen ettei eräs tietty henkilö pysty ymmärtämään sitä mitä hänen tekemisensä ovat saaneet aikaan!

        Millaiset tekemiset?

        Oletko siis tuo joka on yrittänyt auttaa, mutta apua ei -enää- kelpaa?


    • Anonyymi

      Pitää paikkansa!

    • Anonyymi

      Kyllä kelpasi Paavalille lainkohdat, kun oli kyse naisten alistamisesta.

      1. Kor. 14:34

      olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua, vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo.

      • Anonyymi

        Suomessa on kaikesta huolimatta päädytty sille kannalle, että naiset voivat toimia pappeina.

        Raamatussa on kymmeniä ohjeita kristittyyn elämään, mm. Jeesuksen ”olkaa siis täydelliset niin kuin teidän taivaallinen isännekin on täydellinen”. Ei tämäkään keneltäkään onnistu. Muutkin ovat ohjeistaneet kuin Paavali.


      • Anonyymi

        korinttolaisille kirje Kreikassa. Naiset ei saa juoruta kokouksissa. KORINTTO ON KREIKASSA.


    • Anonyymi

      2 Pietari on juutalaisille sanottu heistä.

      • Anonyymi

        Väärät opettajat on paljon eksyttänyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe