Ihmisillä on oikeus vanheta, syyllistämättä

Anonyymi-ap

Purra ulisee televisiossa miten kamalaa on , kun suomalainen väestö vanhenee. Niin tekee, eikä Purra sille mitään mahda. Alkaisi itse ” lapsia synnyttämään” , olisi esimerkkinä muillekkin, varsinkin Persuille. Lisääntyisivät nyt äkkiä nämä Persut itse niin paljon, ettei tarvitse ulkomaalaisia ottaa/ päästää Suomeen. Siinäpä se ratkaisu. Persut voisivat pitää tällä tavalla Suomen ihan itsellään. Joten Persut, alkakaa lisääntyä keskenänne !

7

468

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksinkertainen ja tehokas keino. Tyhmiä ovat noi Persut, kun eivät ole tuota keksineet.

• Anonyymi

Jospa se Persu Vornanen yritti just tuota, kun nuoria tyttöjä vikitteli. Taisi siinäkin epäonnistua, raasu.

• Anonyymi

Vanha ja viisas. Nuori ja tyhmä. Purra ei ole tätä vielä ymmärtänyt.

• Anonyymi

On se hyvä että Purrastakin tulee vielä vanha. Häh.häää. Sitä ei voi estää vaikka haluiskin.

• Anonyymi

Menkää nyt, vassaripummit, töihin jo sieltä.

• Anonyymi00007

Hallitus ei tunnu tekevän mtään ratkaisuja että miten syntyvyyden saa kasvuun.ehdotan että vähävaraisille perheille annettaisiin enemmän lapsilisää ja jos joku on hyvävarainen niin sellaiselle ihmiselle ei tarvi tukea antaa.itse vähävaraisena tiedän että ei ole helppoa kasvattaa lasta erittäin pienellä rahalla.
      mut ei suomalaisten kannata enää murehtia sillä jossain vaiheessa suomessa on vain yksi uskonto vallassa,lapsia pyöräyttelevät sitten jo lapset,ehkäisy on sitten kielletty jne.siinä vaiheessa minä ja moni muukin on jo lähtenyt maasta pois,

• Anonyymi00008

Hei!! Kysymys löytyykö persuista mitään hyviä puolia. Täällä kaikki löytävät vain negatiivista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      342
      2770
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      57
      2225
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      1919
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      64
      1569
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      140
      1502
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      60
      1034
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1009
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      7
      898
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      195
      791
    10. 36
      709
    Aihe