Purra ulisee televisiossa miten kamalaa on , kun suomalainen väestö vanhenee. Niin tekee, eikä Purra sille mitään mahda. Alkaisi itse ” lapsia synnyttämään” , olisi esimerkkinä muillekkin, varsinkin Persuille. Lisääntyisivät nyt äkkiä nämä Persut itse niin paljon, ettei tarvitse ulkomaalaisia ottaa/ päästää Suomeen. Siinäpä se ratkaisu. Persut voisivat pitää tällä tavalla Suomen ihan itsellään. Joten Persut, alkakaa lisääntyä keskenänne !
Ihmisillä on oikeus vanheta, syyllistämättä
7
453
Vastaukset
- Anonyymi
Yksinkertainen ja tehokas keino. Tyhmiä ovat noi Persut, kun eivät ole tuota keksineet.
- Anonyymi
Jospa se Persu Vornanen yritti just tuota, kun nuoria tyttöjä vikitteli. Taisi siinäkin epäonnistua, raasu.
- Anonyymi
Vanha ja viisas. Nuori ja tyhmä. Purra ei ole tätä vielä ymmärtänyt.
- Anonyymi
On se hyvä että Purrastakin tulee vielä vanha. Häh.häää. Sitä ei voi estää vaikka haluiskin.
- Anonyymi
Menkää nyt, vassaripummit, töihin jo sieltä.
- Anonyymi00007
Hallitus ei tunnu tekevän mtään ratkaisuja että miten syntyvyyden saa kasvuun.ehdotan että vähävaraisille perheille annettaisiin enemmän lapsilisää ja jos joku on hyvävarainen niin sellaiselle ihmiselle ei tarvi tukea antaa.itse vähävaraisena tiedän että ei ole helppoa kasvattaa lasta erittäin pienellä rahalla.
mut ei suomalaisten kannata enää murehtia sillä jossain vaiheessa suomessa on vain yksi uskonto vallassa,lapsia pyöräyttelevät sitten jo lapset,ehkäisy on sitten kielletty jne.siinä vaiheessa minä ja moni muukin on jo lähtenyt maasta pois, - Anonyymi00008
Hei!! Kysymys löytyykö persuista mitään hyviä puolia. Täällä kaikki löytävät vain negatiivista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1925142Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,364533Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699113171Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2633092Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1593012- 542568
- 271939
- 561903
- 841886
- 231825