MTV3, sesta on näköjään tullut varsinainen raakkuvien naisten kanava, uutisankkuri raakkuu, meteorogi raakkuu, ulkomaan kirjeenvaihtajat raakkuu ja studio-ohjelmissa vierailevat naiset raakkuu.
Jos tämä on nykyisten naisten tapa puhua mediassa, niin antaa olla sitten, olen sitä kuunnellut tarpeeksi.
Raakut tv,ssä
14
704
Vastaukset
- Anonyymi00003
MTV on nykyään pelkkää huonoa viihdettä uutisia myöten, miten onkin kaikki ihmetyrkyt tungettu samaan paikkaan.
- Anonyymi00009
Aloittaja on joku naisia vihaava sairas incel. Lieneekö sama joka haukkuu naisia lihaviksi.
Hän unohtaa kokonaan raakkuvat miehet. - Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Aloittaja on joku naisia vihaava sairas incel. Lieneekö sama joka haukkuu naisia lihaviksi.
Hän unohtaa kokonaan raakkuvat miehet.Ylipainoisia naisia tuleekin kritisoida.
- Anonyymi00004
Voi sentään mitä ininää tälle päivälle, eiku ulkoilemaan
- Anonyymi00005
Ulkoilemaan ja kävelylle kuin Topikin. Vähän harmittaa kun hän ei koskaan huomioi ex vaimoa joka on varmasti tehnyt paljon töitä aikoinaan ja kunnia menee uudelle. Mutta näinhän miehet toimii, kun ikää tulee.
- Anonyymi00006
Kiva toimittaja on tänään, sain nauraa kun itsekkin osaan nauraa omille mokille ja juuret samalla alueella kuin hänelläkin, se " tyrnimaito" kevensi tunnelmaa 🤣
- Anonyymi00007
Joo pitääkö sunnuntainakin olla aamulähetys?
- Anonyymi00008
Melko mitäänsanomatonta höpinää, voisi lopettaa turhakkeena ainakin nämä viikonlopun määkijät.
- Anonyymi00010
Niin turhia löpinöitä!!! Ja arkena puolillepäivää!!
- Anonyymi00012
Ja raakkuvat mut pukeituminen on 😏
- Anonyymi00013
Eilen viiden jälkeen maikkarin iranilainen naistoimittaja auttoi Li Anderssonia alottamaan Vasemmistoliiton vaalikampanjan.
- Anonyymi00014
Puoluekanta näillä toimittelijoillahan on selvä.
Tänään aamulla taas teemana savolaisuus ihme maneereineen, kyllä ei voi kun nauraa tätä MTV nykylinjaa. - Anonyymi00015
Ihmisen muodon ottaneita variksia toimittajina höyhenpuku vaihtunut vaatteisiin mutta raakkumisen kyllä tunnistaa kun sen kuulee puheesta.
- Anonyymi00016
Vaihdoin kuitenkin Ylen puolelle ja sieltä valikoiden kiinnostavimmat aiheet.
Kolmosen aamuohjelmaa ei pysty enää katsomaan eikä myöskään kuuntelemaan, huonoksi on mennyt henkilövalinnat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233