”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
( Teuvo Suni )
Että tällaista
82
602
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän sepustuksessasi ole todisteen häivääkään, että ne olisi Teuvo Sunin kirjoittamia. Sinähän voit suoltaa palstalle vaikka mitä pa*kaa. ja vetäistä alle edesmenneen nimen. Mikäli haluat jotain todistaa, siinä täytyy näkyä Teuvo Sunin rekisteröity nimimerkki (sininen präntti).
Ei luulisi olevan vaikeaa ottaa väitteestään kuvankaappaus. On naurettavaa, että postaat samaa tekelettäsi palstalle kymmenittäin, ilman mitään näyttöä.- Anonyymi
Käytän sanojasi ”kalikka siis kolahti”.
Kyseinen sontaläjä on lainattu tältä palstalta.
On tarpeellista tietää, millaista karmeutta TS on pahimmillaan suoltanut ja suoltaa edelleen.
On hyvin raamatullista varoittaa vielä tietämättömiä tästä sudesta. Niin tekivät apostolit, niin teen minä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tarpeellista tietää, millaista karmeutta TS on pahimmillaan suoltanut ja suoltaa edelleen.
On hyvin raamatullista varoittaa vielä tietämättömiä tästä sudesta. Niin tekivät apostolit, niin teen minä.Et siis pysty todistamaan juttujasi, sen kyllä arvasinkin. Tuo "raamatullista" on kohdallasi päivän paras vitsi. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis pysty todistamaan juttujasi, sen kyllä arvasinkin. Tuo "raamatullista" on kohdallasi päivän paras vitsi. 🤣
Minun tehtäväni on varoittaa lampaita sudesta, tykkäsivätpä muut sudet siitä tai ei. Muilta susilta en lupaa siihen kysele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun tehtäväni on varoittaa lampaita sudesta, tykkäsivätpä muut sudet siitä tai ei. Muilta susilta en lupaa siihen kysele.
Älä kuvittele, että niin tyhmää lammasta löytyy, joka satuihisi uskoo.
Kyllä jämpti on niin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä kuvittele, että niin tyhmää lammasta löytyy, joka satuihisi uskoo.
Kyllä jämpti on niin!Ei tarvitse kuvitella mitään.
Jeesuksen lampaat kuulevat Jeesuksen äänen.
”Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.”
Joh 10:27 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis pysty todistamaan juttujasi, sen kyllä arvasinkin. Tuo "raamatullista" on kohdallasi päivän paras vitsi. 🤣
Sen verran sanon vielä, että Suomen lain mukaan todistustaakka on väitteen esittäjällä. Sinä olet laittanut huhun liikkeelle, että kyseinen henkilö on poistunut keskuudestamme. Sinulla on siis myös velvollisuus todistaa väitteesi oikeaksi. Ei riitä se, ettei hän enää kirjoita omalla nimellään. Anonyymistikin voi kirjoittaa.
Eli jään odottamaan… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran sanon vielä, että Suomen lain mukaan todistustaakka on väitteen esittäjällä. Sinä olet laittanut huhun liikkeelle, että kyseinen henkilö on poistunut keskuudestamme. Sinulla on siis myös velvollisuus todistaa väitteesi oikeaksi. Ei riitä se, ettei hän enää kirjoita omalla nimellään. Anonyymistikin voi kirjoittaa.
Eli jään odottamaan…ET OLE SIINÄ ASEMASSA, ETKÄ TULE KOSKAAN OLEMAAN, ETTÄ MINUN PITÄISI SINULLE KUOLINTODISTUKSIA LAITELLA! Tiedon saat moniltakin viranomaisilta, mutta, kun et uskalla ottaa asiasta selvää. Myös edesmenneen Suniin lähipiiriin kuuluville ja omaisille voit soittaa, vai etkö sinä osaa käyttää edes puhelinta. Siinäpä jäät harhoissasi rypien odottelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ET OLE SIINÄ ASEMASSA, ETKÄ TULE KOSKAAN OLEMAAN, ETTÄ MINUN PITÄISI SINULLE KUOLINTODISTUKSIA LAITELLA! Tiedon saat moniltakin viranomaisilta, mutta, kun et uskalla ottaa asiasta selvää. Myös edesmenneen Suniin lähipiiriin kuuluville ja omaisille voit soittaa, vai etkö sinä osaa käyttää edes puhelinta. Siinäpä jäät harhoissasi rypien odottelemaan.
Niinkuin sanoin jo, väitteen esittäjällä on todistustaakka. Ne kun näytät, siihen tyydyn.
Jään odottamaan… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin sanoin jo, väitteen esittäjällä on todistustaakka. Ne kun näytät, siihen tyydyn.
Jään odottamaan…Niin kuin sanoin jo, siinäpä harhoissasi rypien odottelet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin sanoin jo, siinäpä harhoissasi rypien odottelet!
Todistustaakka. Sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistustaakka. Sinulla.
Eipä taakka paina selkää, käyppä tänne en mä pelkää!🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taakka paina selkää, käyppä tänne en mä pelkää!🤣🤣🤣
Minunkin puolestani valhehuhu saa pysyä valhehuhuna, kunnes sen joku toisin totuudeksi todistaa. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minunkin puolestani valhehuhu saa pysyä valhehuhuna, kunnes sen joku toisin totuudeksi todistaa. 😁
Minkä takia sen joku kaltaisellesi tyypille vaivautuisi todistamaan.
Yritä sinä vaan saada yhteyttä edesmenneeseen ex ystävääsi, siinä asiassa ei tosin kukaan pysty sinua auttamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä takia sen joku kaltaisellesi tyypille vaivautuisi todistamaan.
Yritä sinä vaan saada yhteyttä edesmenneeseen ex ystävääsi, siinä asiassa ei tosin kukaan pysty sinua auttamaan.Niinkuin sanoin, valhehuhu pysyy valhehuhuna, ellei sitten joku sitä totuudeksi todisteilla saa muuttumaan.
Minulla ei ole ollut kunniaa, eikä tilaisuutta tutustua edesmenneeseen ystävääsi. Arvelen, että hyvä niin. 😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkuin sanoin, valhehuhu pysyy valhehuhuna, ellei sitten joku sitä totuudeksi todisteilla saa muuttumaan.
Minulla ei ole ollut kunniaa, eikä tilaisuutta tutustua edesmenneeseen ystävääsi. Arvelen, että hyvä niin. 😊Asia on valitettavasti niin, etten minä koskaan tavannut edesmennyttä ex ystävääsi, vaikka olisin jopa toivonut hänet tapaavani. Noita naurettavia juttujasi/valheitasi on hauska seurata, kun tunnen menneisyyttäsi aika tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on valitettavasti niin, etten minä koskaan tavannut edesmennyttä ex ystävääsi, vaikka olisin jopa toivonut hänet tapaavani. Noita naurettavia juttujasi/valheitasi on hauska seurata, kun tunnen menneisyyttäsi aika tavalla.
Asia, eli totuus nyt vaan on niin, että en tunne ketään sellaista ”edesmennyttä” henkilöä. Sekoitat minut toiseen henkilöön. Koska olen Jeesukseen uskova, en valehtele, koska valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa. Sille en mahda mitään, ettet tätäkään totuutta usko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia on valitettavasti niin, etten minä koskaan tavannut edesmennyttä ex ystävääsi, vaikka olisin jopa toivonut hänet tapaavani. Noita naurettavia juttujasi/valheitasi on hauska seurata, kun tunnen menneisyyttäsi aika tavalla.
Koska emme pääse aiheessa maaliin, on aivan turhaa tätä jauhaa. Itse osaltani jätän tämän aiheen käsittelyn tähän,
Hyvää syksyä sinulle! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia, eli totuus nyt vaan on niin, että en tunne ketään sellaista ”edesmennyttä” henkilöä. Sekoitat minut toiseen henkilöön. Koska olen Jeesukseen uskova, en valehtele, koska valehtelijat eivät peri Taivasten valtakuntaa. Sille en mahda mitään, ettet tätäkään totuutta usko.
Olet tosiaan oikeassa, en usko sanaakaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska emme pääse aiheessa maaliin, on aivan turhaa tätä jauhaa. Itse osaltani jätän tämän aiheen käsittelyn tähän,
Hyvää syksyä sinulle!Sehän hyvä, että tapaudut tunnollesi! Mene välillä vaikka puolukkaan, siellä hermo lepää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvin raamatullista varoittaa vielä tietämättömiä tästä sudesta. Niin tekivät apostolit, niin teen minä.Juuri kun alettiin päästä aiheeseen, niin joku hävitti koko Savitaipale-keskustelun!
"On tarpeellista tietää, millaista karmeutta TS on pahimmillaan suoltanut ja suoltaa edelleen."
Tarsolainen Saul, Jumala meitä puolustakoon hänen myrkkynuoliaan vastaan kuin hopeaisella kilvellä ja haarniskalla, on pahimmillaan suoltanut, että Kristus tuli kirotuksi puuhun ripustettuna. (Gal 3:13)
Ja että Herran kuolemaa on syytä toistuvasti juhlistaa oikein maljan kanssa! (1 Kor 11:26)
Tuosta Paavalin pelastaisi vain todiste siitä, että hän -mainitsematta nimeä Jeesus- tarkoitti voidellulla sukulaismiehiään Herodeksia, tuollaista idumealaista valejuutalaista monarkkia, jolla ei ollut mitään asiaa puuttua kansakunnan hengelliseen johtamiseen
farisealaisena Daavidin poikana. Ylipappeus oli ylhäältä annettu ja määräytyi perimysjärjestyksessä Eleasarin sukuhaarassa isältä pojalle. Joa muinoin Eeli oli rikkonut perimysjärjestyksen. Oli siellä hänellä kaksi kelvotonta poikaa ja pikku Samuel noidan oppipoikana väärennetyn liiton arkun äärellä...
Joka tapauksessa nuori Agrippa oli innoissaan Filon Aleksandrialaisen filosofiasta ja halusi tehdä merkittäviä uudistuksia juutalaisten uskonmenoihin. Israelin Jumala ei sitä sallinut. Kun Agrippa kävi Aleksandriassa, siellä alkoi puhjeta levottomuuksia. Ei riittänyt varoitukseksi, joten fariseusten ja herodesten ja Felixin vehkeiltyä Jonatanin kuoliaaksi tikarimiesten (sikaarien) toimesta Jumala antoi roomalaisten vetää Jerusalemin ja Leontopoliin temppelit maan tasalle ja fariseusten julistaman messiaan Bar Kokban kuolla ja roomalaisten karkottaa kaikki Saatanan synagogan pikku Paavalit ja juutalaiset pois Daavidin kirotusta Saalemista, joka ei koskaan ollut Jumalan valitsema paikka, vaan verenhimoisen separatistimonarkin miekalla jebusilaisilta valloittama linnoitus ja puimatanner. Niin sanottu temppelivuorikin on sellaisessa kuopassa muiden vuorten välissä, että on mahdotonta kuvitella sitä paikaksi, jossa enkeli saapui toimittamaan Iisakille sijaisuhrin. Abraham, joka lähti filistealaisten maasta matkaan, "nosti katseensa ja näki paikan jo kaukaa." (1 Moos 22:4)
Oikea paikka on Israelin pyhä vuori, jonka Mooses mainitsee nimeltä ja kertoo sijainnin, missä Jaakob näki tikkaat, jotka ulottuivat maasta taivaaseen ja enkelit kulkivat ylös ja alas.
"Ei Jumala asu ihmisten käsin rakentamissa temppeleissä", niin kuin Stefanoskin selitti, vaan jumalallisen suosion aikakausina Hänen Shekinansa, kunniallinen loisteensa, on ilmeinen tuolla Efraimin perintövuorella.
Joosefin poikien pyhän Garisiminvuoren, jonne roomalaiset lailla kielsivät juutalaisten pääsyn ja jonne Jumalan sormella kirjoitetuissa lainkivissä kymmenes käsky
sanoo, että kivet, joihin käskyt kaiverretaan, pystytetään. Mutta Simsonin ja Eelin päivistä alkaen maailma on elänyt jumalallisen epäsuosion aikaa. Odottelemme siis Joosefin poikaa. Ja Saul hyväksyi Stefanoksen murhaamisen, koska tämä kehtasi kerrata Tooraa, missä Jaakob osoitti Joosefin pääheimoksi ja antoi Efraimille parhaan maa-alueen, kun taas Juudaa, joka oli myynyt Joosefin arabeille orjaksi, Jaakob muistutti siitä kun tämä oli luopunut käskijänsauvastaan saadakseen maata poikiensa, jotka Jumala oli jo kelvottomina tappanut, lesken kanssa. Tuon luvun viesti on, että Juudan heimosta ei todellakaan ole johtajaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli jään odottamaan…Pitää paikkansa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri kun alettiin päästä aiheeseen, niin joku hävitti koko Savitaipale-keskustelun!
"On tarpeellista tietää, millaista karmeutta TS on pahimmillaan suoltanut ja suoltaa edelleen."
Tarsolainen Saul, Jumala meitä puolustakoon hänen myrkkynuoliaan vastaan kuin hopeaisella kilvellä ja haarniskalla, on pahimmillaan suoltanut, että Kristus tuli kirotuksi puuhun ripustettuna. (Gal 3:13)
Ja että Herran kuolemaa on syytä toistuvasti juhlistaa oikein maljan kanssa! (1 Kor 11:26)
Tuosta Paavalin pelastaisi vain todiste siitä, että hän -mainitsematta nimeä Jeesus- tarkoitti voidellulla sukulaismiehiään Herodeksia, tuollaista idumealaista valejuutalaista monarkkia, jolla ei ollut mitään asiaa puuttua kansakunnan hengelliseen johtamiseen
farisealaisena Daavidin poikana. Ylipappeus oli ylhäältä annettu ja määräytyi perimysjärjestyksessä Eleasarin sukuhaarassa isältä pojalle. Joa muinoin Eeli oli rikkonut perimysjärjestyksen. Oli siellä hänellä kaksi kelvotonta poikaa ja pikku Samuel noidan oppipoikana väärennetyn liiton arkun äärellä...
Joka tapauksessa nuori Agrippa oli innoissaan Filon Aleksandrialaisen filosofiasta ja halusi tehdä merkittäviä uudistuksia juutalaisten uskonmenoihin. Israelin Jumala ei sitä sallinut. Kun Agrippa kävi Aleksandriassa, siellä alkoi puhjeta levottomuuksia. Ei riittänyt varoitukseksi, joten fariseusten ja herodesten ja Felixin vehkeiltyä Jonatanin kuoliaaksi tikarimiesten (sikaarien) toimesta Jumala antoi roomalaisten vetää Jerusalemin ja Leontopoliin temppelit maan tasalle ja fariseusten julistaman messiaan Bar Kokban kuolla ja roomalaisten karkottaa kaikki Saatanan synagogan pikku Paavalit ja juutalaiset pois Daavidin kirotusta Saalemista, joka ei koskaan ollut Jumalan valitsema paikka, vaan verenhimoisen separatistimonarkin miekalla jebusilaisilta valloittama linnoitus ja puimatanner. Niin sanottu temppelivuorikin on sellaisessa kuopassa muiden vuorten välissä, että on mahdotonta kuvitella sitä paikaksi, jossa enkeli saapui toimittamaan Iisakille sijaisuhrin. Abraham, joka lähti filistealaisten maasta matkaan, "nosti katseensa ja näki paikan jo kaukaa." (1 Moos 22:4)
Oikea paikka on Israelin pyhä vuori, jonka Mooses mainitsee nimeltä ja kertoo sijainnin, missä Jaakob näki tikkaat, jotka ulottuivat maasta taivaaseen ja enkelit kulkivat ylös ja alas.
"Ei Jumala asu ihmisten käsin rakentamissa temppeleissä", niin kuin Stefanoskin selitti, vaan jumalallisen suosion aikakausina Hänen Shekinansa, kunniallinen loisteensa, on ilmeinen tuolla Efraimin perintövuorella.
Joosefin poikien pyhän Garisiminvuoren, jonne roomalaiset lailla kielsivät juutalaisten pääsyn ja jonne Jumalan sormella kirjoitetuissa lainkivissä kymmenes käsky
sanoo, että kivet, joihin käskyt kaiverretaan, pystytetään. Mutta Simsonin ja Eelin päivistä alkaen maailma on elänyt jumalallisen epäsuosion aikaa. Odottelemme siis Joosefin poikaa. Ja Saul hyväksyi Stefanoksen murhaamisen, koska tämä kehtasi kerrata Tooraa, missä Jaakob osoitti Joosefin pääheimoksi ja antoi Efraimille parhaan maa-alueen, kun taas Juudaa, joka oli myynyt Joosefin arabeille orjaksi, Jaakob muistutti siitä kun tämä oli luopunut käskijänsauvastaan saadakseen maata poikiensa, jotka Jumala oli jo kelvottomina tappanut, lesken kanssa. Tuon luvun viesti on, että Juudan heimosta ei todellakaan ole johtajaksi.Narratiivinen identifiointi sakkaa pelkistyksen vuoksi periodeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ET OLE SIINÄ ASEMASSA, ETKÄ TULE KOSKAAN OLEMAAN, ETTÄ MINUN PITÄISI SINULLE KUOLINTODISTUKSIA LAITELLA! Tiedon saat moniltakin viranomaisilta, mutta, kun et uskalla ottaa asiasta selvää. Myös edesmenneen Suniin lähipiiriin kuuluville ja omaisille voit soittaa, vai etkö sinä osaa käyttää edes puhelinta. Siinäpä jäät harhoissasi rypien odottelemaan.
Hermojesi pettäminen indikoivat argumenttiesi luhistumisesta heti alkumetrillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jään odottamaan…Ei taida todisteita tulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisiko parempi jakaa ajatuksia ihan vaan kahden kesken vaikka sähköpostilla? Olisiko mitenkään mahdollista? Typerää on tuollainen.
- Anonyymi
Valehtelet räikeästi. Eikö hävetä?
Teuvon käsialasta ei voi erehtyä. Se on niin selvä.
Teuvon mieliherjattavat ovat tietysti apostoli Paavali, pakanain apostoli, sekä Herran Jeesuksen omat.
Teuvon kirjoitustyyli on vihan täyttämää ja sanavalinnat ovat juuri samat kuin ennen rekisteröityneenäkin.
Ihan turhaa on sinun jatkaa valehtelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jään odottamaan…Pitää paikkansa. Suomen laki on hyvä, tässäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistus on edessäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet tosiaan oikeassa, en usko sanaakaan,
Niin, sinähän olet epäuskoinen ihminen. Miten voisitkaan mitään totuutta uskoa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jään odottamaan…Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Saatana on Sunilaisuuden tärkein jumala.
- Anonyymi
Kauniisti ilmaistuna sunilaisuus on uskonnollisuutta. Teuvo ei julista Jeesuksen sovitustyötä.
Jeesuksen sovitusveri on hänelle herjan kohde. - Anonyymi
Eräs Sunin lähipiiriin (lahkoon) kuulunut henkilö todisti joutuneensa aikoinaan s..t.n.lle heitetyksi. Tämä heittäminen tapahtui ennen hänen Suniin tutustumistaan. Tästä tapauksesta löytyy hänen rekisteröidyllä nimimerkillään kirjoittama todistus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs Sunin lähipiiriin (lahkoon) kuulunut henkilö todisti joutuneensa aikoinaan s..t.n.lle heitetyksi. Tämä heittäminen tapahtui ennen hänen Suniin tutustumistaan. Tästä tapauksesta löytyy hänen rekisteröidyllä nimimerkillään kirjoittama todistus.
Olen seurannut tämän henkilön touhuja näillä uskovaisten palstoilla vuodesta 2007 asti. Päätoimenaan hänellä on ollut Sunin rienaaminen. Tragikoomisinta asiassa on, ettei rienaaminen päättynyt edes Sunin kuolemaan. Päinvastoin hän yrittää levittää valhetta, että Suni muka eläisi, ja herjaisi kirjoituksillaan jotain paavalia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen seurannut tämän henkilön touhuja näillä uskovaisten palstoilla vuodesta 2007 asti. Päätoimenaan hänellä on ollut Sunin rienaaminen. Tragikoomisinta asiassa on, ettei rienaaminen päättynyt edes Sunin kuolemaan. Päinvastoin hän yrittää levittää valhetta, että Suni muka eläisi, ja herjaisi kirjoituksillaan jotain paavalia.
Rienaus on sinun heiniä. Sinä rienaat Jeesusta, Jumalaa, uskovia jne. Jatkuvasti.
Minä en rienaa Teuvoa, vaan kritisoin hänen järkyttäviä kirjoituksiaan. Siinä on suuri ero,
Eräs henkilö on ansiokkaasti analysoinut Teuvon antikristillisiä kirjoituksiaan. Niissä näkee, mitä kaikkea Teuvo on vuosien varrella ”kynästään” päästellyt. Hienoa oli, että hankkeensa kaatui alkutekijöihinsä ja äärilahko kuoli. Ansaan joutuneet pääsivät vapaaksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rienaus on sinun heiniä. Sinä rienaat Jeesusta, Jumalaa, uskovia jne. Jatkuvasti.
Minä en rienaa Teuvoa, vaan kritisoin hänen järkyttäviä kirjoituksiaan. Siinä on suuri ero,
Eräs henkilö on ansiokkaasti analysoinut Teuvon antikristillisiä kirjoituksiaan. Niissä näkee, mitä kaikkea Teuvo on vuosien varrella ”kynästään” päästellyt. Hienoa oli, että hankkeensa kaatui alkutekijöihinsä ja äärilahko kuoli. Ansaan joutuneet pääsivät vapaaksi.Niinpä tämä eräs henkilöhän kuului aikanaan Sunin lähipiiriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tämä eräs henkilöhän kuului aikanaan Sunin lähipiiriin.
Eikös tämä kyseinen D....t ollut aikoinaan T.S:n pitkäaikaisin ystävä, ja matkakumppani, heidän "totuuden tietä" taivaltaessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräs henkilö on ansiokkaasti analysoinut Teuvon antikristillisiä kirjoituksiaan. Niissä näkee, mitä kaikkea Teuvo on vuosien varrella ”kynästään” päästellyt. Hienoa oli, että hankkeensa kaatui alkutekijöihinsä ja äärilahko kuoli. Ansaan joutuneet pääsivät vapaaksi.Lähes jokainen palstaa seurannut seurannut tietää kuka tämä "Eräs henkilö" on.
Niin pitkään ja ahkerasti hän on palstalla räyhännyt. Aloitti aikoinaan VL-palstalla, mutta joutui sieltä poistumaan "häntä koipien välissä," - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä tämä eräs henkilöhän kuului aikanaan Sunin lähipiiriin.
Eipä kuulunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tämä kyseinen D....t ollut aikoinaan T.S:n pitkäaikaisin ystävä, ja matkakumppani, heidän "totuuden tietä" taivaltaessaan.
Ko. henkilö irtautui ensimmäisten joukossa, ellei ensimmäisenä tämän äärilahkon johtajan kynsistä. Loput sitten perässä tekivät saman johtopäätöksen ja liikkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ko. henkilö irtautui ensimmäisten joukossa, ellei ensimmäisenä tämän äärilahkon johtajan kynsistä. Loput sitten perässä tekivät saman johtopäätöksen ja liikkeen.
Ainakin tässä vaiheessa ylisti Sunin kirjaa. Edesmenneen Sunin mukaan "kulkivat totuuden tiellä matkaten peräti 14 vuotta."
Uskonnot ja uskomukset
Kirkosta eroaminen
LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
Devout
2007-03-05 10:55:56
Ilmoita
Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..
Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.
Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!
http://galleria.suomi24.fi/TeuvoSuni
https://prnt.sc/64V89E8Bja2a - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin tässä vaiheessa ylisti Sunin kirjaa. Edesmenneen Sunin mukaan "kulkivat totuuden tiellä matkaten peräti 14 vuotta."
Uskonnot ja uskomukset
Kirkosta eroaminen
LUKEKAA TEUVO SUNIN KIRJA
Devout
2007-03-05 10:55:56
Ilmoita
Kirjaa on parjattu raivokkaasti, syystä siitä, että siellä on paljastettu paljon vääryyksiä, alkaen siitä, kun piispa pötki pakoon, tarkastukseen kuuluvalta seurakunnan kyselytunnilta, kun näki Sunin olevan paikalla..
Kirja tuo esille "rautalankamallina" Raamatun Totuuden, asettaen Raamatun ja vain Raamatun, yli kaiken.
Lukekekaa, mitä kaikkea kätkeekään sisäänsä, tämä rauhalliseksi luultu havumetsien maa!
http://galleria.suomi24.fi/TeuvoSuni
https://prnt.sc/64V89E8Bja2aTällä tarinalla oli onneksi onnellinen loppu ja saalistaja sai jäädä nuolemaan näppejään. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauniisti ilmaistuna sunilaisuus on uskonnollisuutta. Teuvo ei julista Jeesuksen sovitustyötä.
Jeesuksen sovitusveri on hänelle herjan kohde.Tyhjänveroista uskonnollisuutta on sunilaisuus. Kaikki hiekalle rakennettua. Olkia ja heiniä, jotka eivät tulta kestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvon eläissään kirjoittama kommentti kertoo vähän toista, näkyy kirjoittaneen sen vuonna-21, seuraavana vuonna hän yllättäen kuoli.
https://prnt.sc/PlMeScO3Aqy1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teuvon eläissään kirjoittama kommentti kertoo vähän toista, näkyy kirjoittaneen sen vuonna-21, seuraavana vuonna hän yllättäen kuoli.
https://prnt.sc/PlMeScO3Aqy1Hänen ystävänsä kertoi Teuvon kuolleen äkillisesti, jonkun seurueen kävelylenkillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idumealsisuuden antikorrelointi palauttaa aiemmat hypoteetit valikoidusti ja siksi eksaktisti. Tajusitko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttimien toissijainen irrelatiivinen toiminto eksklusoi väitteesi, koska S.K. antoi täysin vastakkaisen argumentin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes jokainen palstaa seurannut seurannut tietää kuka tämä "Eräs henkilö" on.
Niin pitkään ja ahkerasti hän on palstalla räyhännyt. Aloitti aikoinaan VL-palstalla, mutta joutui sieltä poistumaan "häntä koipien välissä,"On arvioitu vastaansanomattomasti, että epäkorrektien argumenttien korrelaatio neuronien degeneroitumiseen on todellinen uhka. Olet siis varmasti vaaravyöhykkeessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttimien toissijainen irrelatiivinen toiminto eksklusoi väitteesi, koska S.K. antoi täysin vastakkaisen argumentin.
Naurettavaa sönkötystä on juttusi, kun ei sinulla ole mitään järkevää sanottavaa.😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naurettavaa sönkötystä on juttusi, kun ei sinulla ole mitään järkevää sanottavaa.😂
Etkö siis todellakaan ymmärtänyt? Vastuu on kuulijalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö siis todellakaan ymmärtänyt? Vastuu on kuulijalla.
Nyt siltä on tulossa toinenkin kirja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkat siis valehteluasi. Välillä herjaat Jumalaa ja uskovia ja sitten välillä jatkat valehtelua. Kumpi on sinulle mieluisampaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://prnt.sc/PlMeScO3Aqy1Joopa joo. Miksi valehtelet. Sinä tiedät valehtelevasi ja teet sitä silti. Jumala tietää totuuden ja sinä luulet, että voit tehdä kaiken salassa. JUMALA NÄKEE S I N U T!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen sovitusveri on hänelle herjan kohde.Pitää paikkansa. En ole koskaan nähnyt Teuvon puhuvan Jeesuksen ristin evankeliumia.
- Anonyymi
Asiayhteydestä selviää, että
Lauseen oikea ajatus on tämä:
”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Saatanaaa sen Jeesuksesta vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”- Anonyymi
Teuvo Suni on oikea profeetta tämän ajan ihmisille.
Siksi häntä kohtaan hyökätään jatkuvasti vieläkin, eikä edes kunnioiteta Jumalanmiehen muistoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi häntä kohtaan hyökätään jatkuvasti vieläkin, eikä edes kunnioiteta Jumalanmiehen muistoa.Hyvä havainto.
Yli 80-v vanhuksen kirjoittamassa tekstissä lauseen sanajärjestys voi usein pomppia ja olla väärä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä havainto.
Yli 80-v vanhuksen kirjoittamassa tekstissä lauseen sanajärjestys voi usein pomppia ja olla väärä.Selitellähän aina saa. 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi häntä kohtaan hyökätään jatkuvasti vieläkin, eikä edes kunnioiteta Jumalanmiehen muistoa.Unohdit Teuvo kirjoittaa ”on”-sanan sijaa ”oli”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Unohdit Teuvo kirjoittaa ”on”-sanan sijaa ”oli”.
Profeetat elää ikuisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Profeetat elää ikuisesti.
On profeettoja, jotka kirjoittavat Jumalan Hengen johdossa ja sitten on ”profeettoja”, eli vääriä profeettoja, jotka eivät kirjoita Jumalan Hengen johtamina. Väärät profeetat nimittävät ja kutsuvat itse itsensä ja he palvelevat Pahan tarkoitusperiä ja eksyvät ja eksyttävät.
- Anonyymi
Jeesuksen kiittäminen ja Saatanan kiittäminen ovat aivan eri asioita. Teuvo puhui Jeesuksen kiittämisestä.
Otetaanpa vielä tämä Teuvon lausuma:
”Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
( Teuvo Suni )
Vain vähintäin keskivaikea lukihäiriö estää ymmärtämästä asiaa oikein.
Sitä paitsi Jumala EI ole kerrastapoikki-mentaliteetilla operoiva Jumala. Hän on HYVIN PITKÄMIELINEN ja siksi hän sietää ja sallii ihmisten pahuutta niin pitkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen kiittäminen ja Saatanan kiittäminen ovat aivan eri asioita. Teuvo puhui Jeesuksen kiittämisestä.
( Teuvo Suni )
Sitä paitsi Jumala EI ole kerrastapoikki-mentaliteetilla operoiva Jumala. Hän on HYVIN PITKÄMIELINEN ja siksi hän sietää ja sallii ihmisten pahuutta niin pitkään.Pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
( Teuvo Suni )
Sitä paitsi Jumala EI ole kerrastapoikki-mentaliteetilla operoiva Jumala. Hän on HYVIN PITKÄMIELINEN ja siksi hän sietää ja sallii ihmisten pahuutta niin pitkään.On todella pitkämielinen, kun sallii jopa "vihtahousulle heitetyn" terrorisoida päätoimisesti tätä uskovaisille tarkoitettua palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todella pitkämielinen, kun sallii jopa "vihtahousulle heitetyn" terrorisoida päätoimisesti tätä uskovaisille tarkoitettua palstaa.
Ihminen ei voi ketään minnekään heitellä paitsi painimolskilla ja tappeluissa.
Jumalan tuomio odottaa kaikkia Jumalan, Hänen poikansa Jeesuksen, apostolien ja kristittyjen herjaajaa, kuten sinua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen ei voi ketään minnekään heitellä paitsi painimolskilla ja tappeluissa.
Jumalan tuomio odottaa kaikkia Jumalan, Hänen poikansa Jeesuksen, apostolien ja kristittyjen herjaajaa, kuten sinua.Todistuksia löytyy, että tällaisia heittoja on tapahtunut. Toisekseen fundis uskovaisethan tuomitsee uskottomia aliomaan helvettiin. Onneksi ns. helvetti on täyttä satua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todistuksia löytyy, että tällaisia heittoja on tapahtunut. Toisekseen fundis uskovaisethan tuomitsee uskottomia aliomaan helvettiin. Onneksi ns. helvetti on täyttä satua.
Helvetistä pitää varoittaa, mutta tuomiovalta on Jumalan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi häntä kohtaan hyökätään jatkuvasti vieläkin, eikä edes kunnioiteta Jumalanmiehen muistoa.Voi sinua Teuvo ja sinun itsekehuasi!
Jumalan ihminen EI herjaa Jeesuksen verta, Jumalan apostoleja, eikä kristittyjä. Näihin synteihin sinä syyllistyt jatkuvasti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todella pitkämielinen, kun sallii jopa "vihtahousulle heitetyn" terrorisoida päätoimisesti tätä uskovaisille tarkoitettua palstaa.
Jumala on ollutkin teille rienaajille todella pitkämielinen. Älä tee siitä väärää johtopäätöstä! Silloin teet elämäsi pahimman virheen.
- Anonyymi
Kuulkaa kuinka veren viettelykselle antautunut Hartaanselän hurmoshenkinen hoitomies huutaa!
Lukekaa kirja. Syksy saapuu ja puutyöt kutsuvat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulkaa kuinka veren viettelykselle antautunut Hartaanselän hurmoshenkinen hoitomies huutaa!
Lukekaa kirja. Syksy saapuu ja puutyöt kutsuvat.Kylläpä on surkea lavastus tuo satusi. Ymmärtänet toki, että ihmiset nauraa touhuillesi. Typeryyttäsi toit vielä esille asuinpaikkasi, jotta kaikki tietää varmasti henkilöllisyytesi.🤣🤣🤣Hyvää syksyn jatkoa vain sinne perukalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Jep
- Anonyymi
Hirveetä rienaa tältä rienaajatyypiltä!
- Anonyymi
TÖRKEÄ SAMMAKKO!
- Anonyymi
Ei edes Teuvo Sunilta voisi odottaa tuollaista limboa!
- Anonyymi
Kamalaa puhetta!
- Anonyymi
TS:n hirvittävä mäläytys.
- Anonyymi
Ne ei "jeesuksen morsiamet," kestä tuota ronskia sotilashuumoria.😂
- Anonyymi
Teuvo ei taida paljoa kiitellä.
- Anonyymi
Mistä niiden vuosia sitten kuolleiden pitäisi kiitellä, ja ketä? Teuvo kuoli 13.05-22
Minun tietääkseni hän ei ole aikonut nousta ylös kuolleista.
- Anonyymi
RAAMATUN henkilöiden pilkkaaminen:
• ”Varsinkin, kun Pojan tappamisen jälkeen, Jumala heitti kaikki Moosekset ja Aaronit käärmeen valtakuntaan, ja sen johdatettavaksi, niin saivat kaikki uuden maailman ihmiset uuden Mooseksen, Paavalin ja uuden Aaronin, Pietarin, johdattamaan ihmisiä erämassa.”
Tämä on Sunin yksi järkyttävimmistä pohjanoteerauksista. Ja tämä luonnehdintani on lievä ilmaisu Sunin tuotoksesta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sekin pöllöpää
Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi6410802Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1006657Samuli Vasala vakava tauti
Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h445736- 474386
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542526Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41749Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja
remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu111697Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan
Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.1971674- 851355
Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell91971