Niin kuvittein työelämässä ja perhe ym kriisien keskellä
(mm 3lapsen yh-iskänä)
että sitten vanhuuseläkkeellä voin olla kuin haluan, tehdä asioita joista
tykkään (Taide monella tapaa)
Mutten saanut kuin puolityhjän talon jossa kukaan ei valvo näiden HIRVIÖIDEN tekemisiä, ei yhen yksikään.
Olen täysin heidän armoillaan ajatelkaapa kun oven ulkopuolella on vain
vihollisten ja pahansuopaisten ihmisten armeija
nuorisojengien lauma valvomassa että
jos tänään saataisin kiinni tuo ukko.
8vuotta asunut tässä 4v sitten keväällä aloin taisteluni heidän kyttäämisen tähden, kaksi rikosilmoitusta ei johtanut muuhun kuin katastrofin pahenemiseen. Ovat voimistuneet, tietävät sairauteni ja toimivat sen mukaan, että kuolisin.
Tasavalta hoi, missä olet, vai olenko "missä ollaan mikä maa" irvini laulun maassa olee antoi osviittaa" ,
en kykene muuttamaan mitään muuta kuin suojautumaan asuntoni sisään. rakentamaan piilopaikkoja kameravalvonnan taoittamattomiin. Aseistautumaankoska saivat jo oven auki 2v sitten,
,,ei päässeet sisään kun oli säppiovet sidottu eteen.
ilmoitin yöllä hätäkeskukseen ei mitään kuulunut!!!
Näkevät missä olen mutta itse en näe/koe heitä,
Se olen se
eivät puhu muuta kuin ////se nukkuu ,se on vessassa ,,miksi se niitä singeerauksia tekee,, miksi se otti sarjakuva kopioita, mitä se nyt tekee sängyssä?
Musertuneet unelmat "Missä ollaan mikä maa"
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1036492Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d25234504Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243003Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1311232- 431171
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.103876Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi49862Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50834Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si26781- 43758