Mitä näillä on yhteistä..? Älykkyysosamäärä..?
Piiperot ovat ainakin saaneet runsaasti palstatilaa ja tv- aikaa moisilla otuksilla.
Joet pitäisi rauhoittaa kotiloille ja tuhansia neliökilometrejä metsää pitaisi jättää hakkaamatta parin nököhampaan takia.
Naperona ammuin kai sata oravaa lutkulla ja juuri ahmin Pattayalla lautasellisen raakkuja ja ryyppäsin viskiä päälle.
Pöljät viherpiipertäjät, raakut ja liito- oravat.
12
217
Vastaukset
- Anonyymi
Kannatan luonnonsuojelua.
Olen kait hyvin tyhmä.
Mutta onnellinen. - Anonyymi
Sinun älykkyysosamäärä on todistettu useita kertoja erittäin matalaksi.
- Anonyymi
Oikein on sanoa:
Sinun älykkyysosamääräsi...
- Anonyymi
No et kyllä syönyt.
https://en.wikipedia.org/wiki/Freshwater_pearl_mussel
Koska eivät näemmä kasva siellä päin maailmaa ollenkaan.
Katsos kun kaikki simpukat ei ole Raakkuja.
Sulla oli lautasella joko lajia nimeltä Perna Viridis, mutta koska se on vihreä kenties et sekoittaisi sitä Raakkuun. Sen sijaan toinan mahdollisuus, Modiolus modiolus näyttää tyhmemmälle varsin samalta.
https://en.wikipedia.org/wiki/Perna_viridis
https://en.wikipedia.org/wiki/Modiolus_modiolus
Kumpikin noistahan on SUOLAISEN veden simpukoita, ei makean veden.
Että taas oli jätkä väärässä; oot sä tosi MESTARI!- Anonyymi
Miksi sinä "persekärpänen" sitten ulvot? Sarkasmiksi tuo aloitus oli melkoisen typerä.
- Anonyymi
Toki ymmärrän.
Aloituksessa ei ollut mitään noista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä "persekärpänen" sitten ulvot? Sarkasmiksi tuo aloitus oli melkoisen typerä.
Et sinä ymmärrä ollenkaan sarkasmia, poju, se on nähty monta kertaa monessa ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä ymmärrä ollenkaan sarkasmia, poju, se on nähty monta kertaa monessa ketjussa.
Kuulehan poju, sinun on ihan turhaa kertomaan normaaleille ihmisille mikä on sarkasmia, eihän sinulla, poju, ole yhtäkään täysijärkistä ajatusta päässäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan poju, sinun on ihan turhaa kertomaan normaaleille ihmisille mikä on sarkasmia, eihän sinulla, poju, ole yhtäkään täysijärkistä ajatusta päässäsi.
Ja muista se poju että minä en ole mikään persekärpänen.
Se on joku ihan muu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muista se poju että minä en ole mikään persekärpänen.
Se on joku ihan muu.Ja sinun poju, olisi hyvä tajuta, ettet pojuttele aikuisia ihmisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinun poju, olisi hyvä tajuta, ettet pojuttele aikuisia ihmisiä.
Mulle jäi epäselväksi että onko Poju Persekärpänen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle jäi epäselväksi että onko Poju Persekärpänen?
Onneksi ei ollut ainoa asia, joka sinulle jäi epäselväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807