Mitä näet? Näetkö Hengen? vai Jeesuksen? Vai jonkun muun?...Olen yrittänyt kysellä kolminaisuudesta, mutta en saa vastauksia. Tämä kiinnostaa minua aidosti, enkä kysy pilkatakseni.
Kun kuvittelet Jumalan kasvot mielessäsi...
19
452
Vastaukset
- Anonyymi
Näen Uuno Turhapuron.
- Anonyymi
Kun katsot peiliin.Osanottoni.
- Anonyymi
Tarkennan; ei tarvitse nähdä Jumalan kasvoja, vaan miten miellät Hänen ulkonäkönsä/muotonsa?
- Anonyymi
Tarkennan; millä nimellä rukoilet häntä?
- Anonyymi
Saunatonttu.
- Anonyymi
Tarkennan; Voiko rukoilla Isää ja Poikaa erikseen?
- Anonyymi
Kyllä, tuhkamunaa ja hinttiä.
Eipä paljon auta.
- Anonyymi
jumalan kasvot ? näen mongoloidin kasvot 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Tarkennan; mitä eroa on Isällä ja Kristuksella?
- Anonyymi
Isä on päällä ja kristus alla.
- Anonyymi
En tarkenna enää. Huomaa kyllä miten uskovat eivät tunne edes omaa Jumalaansa. Kiitos kolminaisuuopin.
- Anonyymi
Käykö jumala ulkohuussissa vai onko valtaistuimessa aukko?
Suuri mysteeri riittää hyvin. Jumalallahan tarkoitetaan kaiken alkuperää ja elämää ylläpitävää voimaa.
- Anonyymi
Myös kaiken pahan luojaa ja ylläpitäjää.
Anonyymi kirjoitti:
Myös kaiken pahan luojaa ja ylläpitäjää.
Riippuu siitä uskooko Jumalan hallitsevan ihmisten kohtaloja. Mutta tietysti tornadot, tulvat, helteet, jääkaudet ovat Jumalasta jos hän on elämä ja sen syy itsessään.
- Anonyymi
Jumala on paljon enemmän kuin pelkkä voima. Jumala on Taivaallinen Isämme. Juuri hänestä Jeesus tuli maan päälle julistamaan. Jumalan valtakunnasta ja pelastuksesta.
Mark.1:15 Hän sanoi: "Aika on täyttynyt, Jumalan valtakunta on tullut lähelle. Kääntykää ja uskokaa hyvä sanoma!"
- Anonyymi
Maailmassa on jatkuvasti sotia, terrori iskuja, tsunameja, maanvyöryjä jne.
Maanvyöryissä on tuhoutunut myös kirkkoja ja muita uskonnolisia rakennuksia.
Egyptissä kaatui suuri nosturi moskeijan päälle jne.
Italialaisessa kaupungissa tuhoutuivat pahimmin kaupungin kirkko ja luostari.
Eli tuskin jkumalalla oli mitään osuutta vai oliko ja kumpaan suuntaan? - Anonyymi
Zeus-tyyppinen valkotukkainen ja -partainen ankara vanha mies. Sellainen mielikuva nyt vain tulee väkisi kulttuurin ja Raamatunkin perusteella vaikka en haluaisi.
- Anonyymi
Onko jumalla hampaat?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1293537- 851835
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151611Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541352VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901194Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1081162- 681069
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80915Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887