Itse murha helposti?

Anonyymi-ap

Eikä omistuksessa ole autoa tai mahdollisuuksia huumeisiin. Toivon apua miten se saa tehtyä kivuttomasti.

19

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sido vahva köysi puun oksaan ja silmukka kaulaan, Muista rasvata köysi jottet peräänny.

    • Anonyymi

      Matkusta Gazaan ja verhoudu Israelin lippuun. Heiluttele vielä pikkulippua kädessä ja hoe Mazel tov.

      • Anonyymi

        Toki se ei ole hirveän helppoa mutta kuitenkin itsensä päiviltä ottaminen on itsesuojeluvaiston takia niin hankalaa että tuolla se sujuu kuin lasten leikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki se ei ole hirveän helppoa mutta kuitenkin itsensä päiviltä ottaminen on itsesuojeluvaiston takia niin hankalaa että tuolla se sujuu kuin lasten leikki.

        Mieluiten kuolisi jonkun hyvän asian puolesta riskeeraten henkensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluiten kuolisi jonkun hyvän asian puolesta riskeeraten henkensä.

        Onkohan ukrainan sotaan mennyt itsetuhoisia ihmisiä? Sodit hyvän asian puolesta ja kuolet. Toki sota ei ole yksioikoista, rintamalle on voitu hankkia venäläisiä jotka ei siellä niin haluaisi ollakaan. Tappaminen, on kyseessä sitten vihollinen tai ei, voi tuntua väärältä. Aina ei edes kuole vaan vammautuu. Se laskee elämänlaatua entisestään

        Itsestäni tuntuu usein siltä että haluaisin sairastua ja kuolla pois. Jos saisin syövän en ottaisi enää esim syöpähoitoja. Elän kuin huonoa jatko-osaa elämässä sen jälkeen kun elämäni meni pilalle.


    • Anonyymi

      Mielestäni on jotenkin ihmeellistä että ihmiset kirjoittelevat liian usein itsemurhista , ei ajatella että on nuoriakin jotka lukevat näitä palstoja ja saavat tälläistä tietoa.
      Eikö näistä asioista voisi keskustella oman lääkärinsä kanssa se kun netissä,, kun tuntuu että väki on aika sairasta, eikä ajatella oikeastaan muuta ku itseään eikä aitä miten nämä kirjoitukset vaikuttavaan rikkinäisen nuoreen ihmiseen .
      Aika lopettaa sairaat jutut ja jos ei jaksa elää niin menee lääkäriin , tai jättää näistä asioista setviminen yleisellä palstalla .

      • Anonyymi

        Niin mitäpä luulet suositteleeko ne lääkärit kenellekkään itsemurhan tekemistä saati että antaisivat vinkkejä kuinka päättää varmasti päivänsä. Voipi pahimmassa tapauksessa tulla vaikka lähete pakkohoitoon jos menee tällaisista aikeista puhumaan lääkärille. Siitä se helvetti sitten vasta alkaakin.

        Onko ihmiset sitten nykyään niin kamalan herkkiä ettei tällaisista asioista saa enää puhua lainkaan?

        Niin tai näin niin ei se itsemurhan tekeminen koskaan ole mitenkään helppoa vaikka olisi täysin varmat suunnitelmat koska ihmisellä on sisäsyntyinen itsesuojeluvaisto joka useimmiten estää tekemästä mitään itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mitäpä luulet suositteleeko ne lääkärit kenellekkään itsemurhan tekemistä saati että antaisivat vinkkejä kuinka päättää varmasti päivänsä. Voipi pahimmassa tapauksessa tulla vaikka lähete pakkohoitoon jos menee tällaisista aikeista puhumaan lääkärille. Siitä se helvetti sitten vasta alkaakin.

        Onko ihmiset sitten nykyään niin kamalan herkkiä ettei tällaisista asioista saa enää puhua lainkaan?

        Niin tai näin niin ei se itsemurhan tekeminen koskaan ole mitenkään helppoa vaikka olisi täysin varmat suunnitelmat koska ihmisellä on sisäsyntyinen itsesuojeluvaisto joka useimmiten estää tekemästä mitään itselleen.

        Niin ja mun mielestä siinä ei ole mitään ihmeellistä että nykyään aika moni on vähintään vakavasti harkinnut itsemurhaa.


    • Anonyymi

      Ota Jeesus sydämeesi!

      • Anonyymi

        Se on kyllä suositeltavampaa kuin itsetuho.


    • Anonyymi

      Itsemurhaa ei saa tehtyä helposti paitsi jos asuu maassa jossa saa eutanasian. Ja saisi sellaisia aineita käsiinsä. Eläinlääkäreiltä taitaa moisia löytyä mutta ei helpota sekään tieto asiaa kun ei ole eläinlääkäri.

    • Hei,

      Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa.

      On olemassa myös monia matalan kynnyksen auttavia tahoja, joista voi saada tukea elämän eri kriisitilanteissa. Alla tiedoksi tahoja joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja maksutta:

      - Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi MIELI Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Lisäksi ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

      Tukinetissä on llisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Keskusteluapua kriisissä on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös seuraavilta tahoilta:

      - MIELI Kriisipuhelin

      Kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Myös etävastaanotto on mahdollista osassa paikoista. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

      • Anonyymi

        Itsetuhoisista ajatuksista puhuminen ammattilaisen kanssa voi johtaa pahimmillaan pakkohoitoon. Varoituksen sana. Siellä itsetuhoista ei kohdella välttämättä inhimillisesti.


    • Anonyymi

      Opettele hengittämään edes tunnin verran pelkästään nenän kautta. Se vie pois ahdistuksen ja huomisen, kuin tämänkin päivän huolet.
      Mielellään maaten selällään-asennossa.

      Eikä tämä keino maksa sinulle mitään. Oman tai vuokrakämpän rauhan tämä kyllä vaatii. Yöllä on rauhallisinta hengittää vain nokan kautta.
      # vanha kelmi #

    • Anonyymi

      Olen itse tätä asiaa tutkinut sen verran reilusti, että olisi tarjota myrkytys joka on toisinaan ostettavissa hevi-osastolta marketissa (tässä on helpointa muuttaa mieli ja soittaa ambulanssi niin pääset juomaan hiilismoothien ja ehkä selviydyt?), tai sitten se perinteinen köysi joka varmistetaan riittävillä metreillä. Jos pudotus ei ole vaihtoehtona niin kuristuksessa voi kestää tarpeeksi pitkään että leikkaat solmun auki tai purat sen itse, koska kuoleminen ei ole kivaa ja yhtäkkiä muistat miten kovasti haluat elää - sekään kokemus ei välttämättä ole pahasta, jos se tuo sinulle elämänhalun takaisin.

      Näitä harkinneena sanoisin silti että kannattaa antaa elämälle mahdollisuus. Maailma tulee aina olemaan paska, mutta sinun elämä voi loistaa paskankin keskellä kultakimpaleen lailla ja silloin muu maailma voisi vaikka mennä itseensä, ihan sama.
      Kun on elossa voi tehdä kaikkea kivaa - ja vaikka mikään ei tuntuisi miltään voi se jonain päivänä taas tuntua hyvältä.

      Olet itsesi pahin vihollinen ja paras ystävä. Koita selvittää ja sopia välit itsesi kanssa, ja mieti mitä oikeasti tahdot. Jos olet hämmentynyt, koita antaa sille aikaa ja ole armollinen itsellesi.

    • Anonyymi

      Liikenne hommia ei kannata vaarantaa. Eikä kannata jäädä mihinkää roikkuun. Mä teen niin. että ensin paastoon pari kolme päivää. Sitten haen mun työpajalta migistä hiilidioksidi pullon, tyhjennän sen tähän huoneeseen, vien pullon takas ja sitten tuun normisti tänne nukkuun ja se on siinä. Normi tilanteessa tyynellä säällä saan ton hiilidioksidi pitosuuden nouseen yön aikana 5000, se nyt ei läheskään tappava, mutta uskon että noin huonolla ilmanvaihdolla saan pidettyä tason tappavana, kun vaikka puolet pullosta lasken. Tai seos kaasua se on mutta hiilidioksidia eniten.

    • Anonyymi

      Mikä on syy, että tällaista suunnittelet?

      • Anonyymi

        Huomionhakuhan tuossa on selvästkii kysymyksessä eikä tosi toimi. Tyypillä on takuuvarmast tuhansia viestejä samasta asiasta.


    • Anonyymi

      Kielioppifaneja saattaa haitata tuo sinun kirjoitus-asusi. Nimittäin. Itsemurha on yhdyssana.
      Täällä voi helposti kysyä googlelta miten kirjoitetaan.
      frans.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe