Iso kauppa

Anonyymi-ap

Intia osti 240 moottoria Su 30 mki hävittäjäkoneisiin. Kauppahinta on 3,1 miljardia dollaria.
Näkyy Venäjän aseteollisuudella olevan resursseja suuriin vientikauppoihin.

8

101

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Venäjä ei tällä hetkellä kykene valmistamaan näitä mottoreita, ei ole tarvittavia osia.

      • Anonyymi

        Ja kuka luulet valmistavan nämä muut moottorit? sekä lomponentit. Venäjä tuo komponentteja sekä Taiwanista että Kiinasta- Tule tähän päivään . Vaikka kuinka en olisi venäjämielinen niin tuo pas... puhuminen on jo lapsellista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka luulet valmistavan nämä muut moottorit? sekä lomponentit. Venäjä tuo komponentteja sekä Taiwanista että Kiinasta- Tule tähän päivään . Vaikka kuinka en olisi venäjämielinen niin tuo pas... puhuminen on jo lapsellista

        Venäjä ei kykene tällä hetkellä valmistamaan näitä moottoreita, siihen ei russiantrollien ulina auta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuka luulet valmistavan nämä muut moottorit? sekä lomponentit. Venäjä tuo komponentteja sekä Taiwanista että Kiinasta- Tule tähän päivään . Vaikka kuinka en olisi venäjämielinen niin tuo pas... puhuminen on jo lapsellista

        Mitä luulet jos Moskvitshien valmistus ei onnistu niin onnistuuko sata kertaa monimutkaisempien lentokoneen osien.


    • Anonyymi

      Miten se sun oloas parantaa?

    • Anonyymi

      Eikä Intia ole ostanut moottoreitakaan.

      Mutta varmaan tulevat sitten sen häivekoneen mukana jota ovat tehneet yhteistyössä jo pari vuosikymmentä ja siitä on saatu aikaiseksi piirros.

    • Anonyymi

      Venäjällä on paljon isoja kauppoja jotka eivät nyt kuitenkaan onnistu.
      Ja arvaakohan tiltu että mikä on syy????

      Venäjän talousuutisia 23-25/8/2024:

      Venäläinen hiiliyhtiö SUEK haastoi United Railcar Building -yhtiön oikeuteen 12 000 junan vaunun toimittamatta jättämisestä, joista vain 16 toimitettiin. Tuomioistuimen määräämä rangaistus on 965 miljoonaa ruplaa.

      Ja mihinkäs sitä hiiliä venäläinen tarvii .....

    • Anonyymi

      Tosiasia aiheuttaa hysteriaa Nato hörhöjen parissa. Kauppa on solmittu ja Natohörhöt elävät harhojen maailmassa. Herätys tulee olemaan kova ja katkera.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe