EU määrää kohta Suomeen käteispakon

Anonyymi-ap

12

189

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kortti- ja mobiilimaksu on kätevää. Pitääkö EU:n sekaantua ihan kaikkeen?

• Anonyymi

Ilm. 13. luku Uusi Testamentti 1938
      1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
      2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
      3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
      4. Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
      5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
      6. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
      7. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
      8. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
      9. Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
      10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
      11. Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
      12. Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
      13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
      14. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
      15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
      16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
      17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
      18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

• Anonyymi

Bilderberg määrää ja kuninkaat komppaa.

• Anonyymi

Euro on saatanan rahaa. Markka takaisin!

• Anonyymi

Aina kaikilla on tilanteet jossa käteinen on parempi ja aina on ihmisiä joilla se on helpompaa. Itse käytän vain pankkikorttia ja pankkia, mutta minäkin vanhenen tai kuolen äkisti.

• Anonyymi

Kyllä tulee kerrankin oikea direktiivi, seteli raha sekä kolikot ovat käypää rahaa, itse kävin FAZER baarissa ja setelillä ei pystynyt maksamaan joten ostos jäi tekemättä.

• Anonyymi

Palstavasulla on navetan kusilaarissa vakuumimuovissa 800.000 euroa KÄTEISTÄ, silti hän - vanha kommunisti - nostaa Kelalta kaikki mahdolliset tuet valehtelemalla tietonsa.
      Kuolleem serkku- Kulevin nimissä hän nostaa vielä lisää.
      Vasu tulostaa 300 euron seteleitä tulostimella joka päivä lisää samallakun louhii bitcoineja Kelan piikkiin.

• Anonyymi

Tuliko sulta kun kirjoitit tuota p*skaala?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko sulta kun kirjoitit tuota p*skaala?

Ei ole 300 e seteleitä, mutta vasullapa on !

• Anonyymi

Hyvä niin.

• Anonyymi

Kerrankin oikeaa toimintaa euvostoliitolta. Saksassa yli puolet maksaa ensisijaisesti käteisellä ja monissa paikoissa se on ainoa joka kelpaa.

• Anonyymi

Jotkut pienet firmat eivät hyväksy kuin käteismaksun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      73
      893
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      799
    3. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      140
      745
    4. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      732
    5. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      70
      637
    6. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      619
    7. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      179
      546
    8. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      32
      539
    9. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      503
    10. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      46
      502
    11. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      484
    12. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      64
      474
    13. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      69
      455
    14. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      446
    15. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      442
    16. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      31
      436
    17. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      45
      433
    18. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      37
      431
    19. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      74
      426
    20. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      59
      415
    Aihe