EU määrää kohta Suomeen käteispakon

Anonyymi-ap

12

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kortti- ja mobiilimaksu on kätevää. Pitääkö EU:n sekaantua ihan kaikkeen?

• Anonyymi

Ilm. 13. luku Uusi Testamentti 1938
      1. Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
      2. Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille voimansa ja valtaistuimensa ja suuren vallan.
      3. Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.
      4. Ja he kumarsivat lohikäärmettä, koska se oli antanut sellaisen vallan pedolle, ja kumarsivat petoa sanoen: "Kuka on pedon vertainen, ja kuka voi sotia sitä vastaan?"
      5. Ja sille annettiin suu puhua suuria sanoja ja pilkkapuheita, ja sille annettiin valta tehdä sitä neljäkymmentä kaksi kuukautta.
      6. Ja se avasi suunsa Jumalaa pilkkaamaan, pilkatakseen hänen nimeänsä ja hänen majaansa, niitä, jotka taivaassa asuvat.
      7. Ja sille annettiin valta käydä sotaa pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja sen valtaan annettiin kaikki sukukunnat ja kansat ja kielet ja kansanheimot.
      8. Ja kaikki maan päällä asuvaiset kumartavat sitä, jokainen, jonka nimi ei ole kirjoitettu teurastetun Karitsan elämänkirjaan, hamasta maailman perustamisesta.
      9. Jos kenellä on korva, hän kuulkoon.
      10. Jos kuka vankeuteen vie, niin hän itse vankeuteen joutuu; jos kuka miekalla tappaa, hänet pitää miekalla tapettaman. Tässä on pyhien kärsivällisyys ja usko.
      11. Ja minä näin toisen pedon nousevan maasta, ja sillä oli kaksi sarvea niinkuin karitsan sarvet, ja se puhui niinkuin lohikäärme.
      12. Ja se käyttää kaikkea ensimmäisen pedon valtaa sen nähden ja saattaa maan ja siinä asuvaiset kumartamaan ensimmäistä petoa, sitä, jonka kuolinhaava parani.
      13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
      14. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
      15. Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.
      16. Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa,
      17. ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku.
      18. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.

• Anonyymi

Bilderberg määrää ja kuninkaat komppaa.

• Anonyymi

Euro on saatanan rahaa. Markka takaisin!

• Anonyymi

Aina kaikilla on tilanteet jossa käteinen on parempi ja aina on ihmisiä joilla se on helpompaa. Itse käytän vain pankkikorttia ja pankkia, mutta minäkin vanhenen tai kuolen äkisti.

• Anonyymi

Kyllä tulee kerrankin oikea direktiivi, seteli raha sekä kolikot ovat käypää rahaa, itse kävin FAZER baarissa ja setelillä ei pystynyt maksamaan joten ostos jäi tekemättä.

• Anonyymi

Palstavasulla on navetan kusilaarissa vakuumimuovissa 800.000 euroa KÄTEISTÄ, silti hän - vanha kommunisti - nostaa Kelalta kaikki mahdolliset tuet valehtelemalla tietonsa.
      Kuolleem serkku- Kulevin nimissä hän nostaa vielä lisää.
      Vasu tulostaa 300 euron seteleitä tulostimella joka päivä lisää samallakun louhii bitcoineja Kelan piikkiin.

• Anonyymi

Tuliko sulta kun kirjoitit tuota p*skaala?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko sulta kun kirjoitit tuota p*skaala?

Ei ole 300 e seteleitä, mutta vasullapa on !

• Anonyymi

Hyvä niin.

• Anonyymi

Kerrankin oikeaa toimintaa euvostoliitolta. Saksassa yli puolet maksaa ensisijaisesti käteisellä ja monissa paikoissa se on ainoa joka kelpaa.

• Anonyymi

Jotkut pienet firmat eivät hyväksy kuin käteismaksun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minua odottaa

Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      210
      3619
    2. Miten toivoisit

Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      87
      3446
    3. Keksitkö keinon

Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      47
      3303
    4. Hilirimpsistä

Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2474
    5. Haluaisitko nähdä

Hänet alastomana?
      Ikävä
      49
      2347
    6. Älä elättele

Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      40
      2195
    7. Olet täällä. Mutta ei minulle.

Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2156
    8. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      18
      2118
    9. T- miehelle....

Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      35
      1999
    10. Kuule rakas...

Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      34
      1877
    Aihe