Mikähän tuossa on se uutinen? Jos on juuri jäämässä eläkkeelle ja siitä ei ole jäänyt mitään ns viivanalle saa syyttää vain itseään. Ja toisaalta siinähän alkaa eläke eli varma tulo, joskin joillakin on todella pienet eläkkeet, joten sitä tärkeämpää olisi laittaa vähän säästöjä pahanpäivän varalle.
https://www.talouselama.fi/uutiset/yli-64-vuotiaista-suomalaisista-tuli-yllattava-tieto/672069e6-1556-4f82-8088-429ce08dbc29
Toimeentulo ongelmat harvinaisia yli 64v:lla
4
70
Vastaukset
- Anonyymi
Jos elämä ei ole mennyt kuten suunnittelee. Ei voi jäädä viivan alle mitään.
Voi sairastua vakavasti, joutuu jäämään työkyvyttömyys eläkkeelle, sairastaminen on kallista.
Voi käydä näin, minulle kävi.
Eikä ole kysymys mielen sairaudesta, jos joku alkaa miettiä, kuten on tapana.
Eikä omasta syystä, tupakasta, viinasta, liikkumattomuudesta. - Anonyymi
Eläke on sosiaaliavustus, jota ei tarvitse hakea kolmen kuukauden välein, se juoksee tilille ihan automaattisesti.
Suomessa palkitaan kaikkein tuottamattomampia. - Anonyymi
Jokaisenhan kuuluu ottaa selvää eläkkeestään jo hyvissä ajoin ja suunnitella taloutensa siltä pohjalta! Ja tietysti on hyvä muistaa, että se eläke kertyy työnteosta, ei jouten olosta!
- Anonyymi
Pyydäpä lastenlapsiasi ottamaan selvää, paljonko heidäbn eläkkeensä tulee olemaan. Voivat hiukan hämmästellä kysymystäsi. Se kun ei ole enää tässä ajassa itsestäänselvyys, että ihminen on palkollinen viisi päivää viikossa vuodesta toiseen ja saa pikku eläkkeen sitten joskus. Sinä satuit syntymään aikana, jolloin töitä oli niin duunareille kuin pomoille kuin yrittäjillekin. Nyt eletään talouden alasajon aikaa. Nykynuoret tuskin saavat koskaan eläkettä. Paljon ehtii tapahtua sitä ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313618
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv182708Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm202350Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1972138Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k321984Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.501641- 341605
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211584- 541503
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja621379