Rakkaus on tyhjiä sanoja, lupauksia ja rahan keräämistä.
Rakkautta ei voi ostaa.
Kristinuskossa tärkeintä on rakkauden kautta vaikuttava usko eikä opit ja helluntaihumpat.
Miten näkyy seurakunnan johtajan rakkaus "lampaitaan" kohtaan ?
Miten sinä olet kokenut johtajasi rakkauden ?
Rakkaudettomuus ja kurittomuus
10
117
Vastaukset
- Anonyymi
Hep 12:10
Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten, oman ymmärryksensä mukaan, mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään.
Pastorin olisi syytä kurittaa laumaansa joka on menossa helvettiin.
Kurittaako pastorisi ?- Anonyymi
Ei niin kovasti ainakaan kuin rippipappi kävi piian mökillä kuritusreissullaan, vai kuristusko se oli... !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin kovasti ainakaan kuin rippipappi kävi piian mökillä kuritusreissullaan, vai kuristusko se oli... !
Vaihda lääkitystäsi vauvojen demonisiija.
- Anonyymi
Mielevä pastori uskoo että kun hän miellyttää kaikkia ja lupailee kuuta taivaalta niin kaikki on hyvin.
Rahaa voisi tulla vähän enemmän lisää on hartain toive.
Mitä Raamattu sanoo mielevistä ?
"Tehän hyvin suvaitsette mielettömiä, kun itse OLETTE niin MIELEVIÄ." - Anonyymi
Helluntailaisuus imee puoleensa mieletöntä porukkaa.
- Anonyymi
Usko ilmenee hullutuksena. Moni on "tullut uskoon" kaaduttuaan helluntaikokouksessa.
Joukkokielillä puhumisen kakofoniassa. - Anonyymi
Etkö tajua mistä ne tulee helluntaihin !
Mieti ankarasti jajos ei auta niin hiero ohimoita katkismuksella.
- Anonyymi
Helluntainuoret sanovat että helluntailaisuuden harrastaminen on sairaan kivaa kun saa olla keskenään ja vanhat helluntailaiset eivät häiritse keskinäisiä kemuja ?
Missä ovat helluntainuoret sunnuntain pääkokouksesta ? - Anonyymi
Johtavan pastorin sekoilua
https://youtu.be/DI0KPPHs2Y0?si=4XKRGCZIiy3gHfEC - Anonyymi
Pastorin ainut paikka olisi niskapersausotteella lennättää mannertenväliselle kiertoradalle !
Mutta varmaan monia kiinnostaa mistä porukasta tuo wauttaja mahtaisi löytyä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253993- 702812
Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362739- 1602631
Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.662534Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi562385Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k352285- 351872
- 501855
- 1291540