Rakkaus on tyhjiä sanoja, lupauksia ja rahan keräämistä.
Rakkautta ei voi ostaa.
Kristinuskossa tärkeintä on rakkauden kautta vaikuttava usko eikä opit ja helluntaihumpat.
Miten näkyy seurakunnan johtajan rakkaus "lampaitaan" kohtaan ?
Miten sinä olet kokenut johtajasi rakkauden ?
Rakkaudettomuus ja kurittomuus
9
133
Vastaukset
- Anonyymi
Hep 12:10
Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten, oman ymmärryksensä mukaan, mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemme, että me pääsisimme osallisiksi hänen pyhyydestään.
Pastorin olisi syytä kurittaa laumaansa joka on menossa helvettiin.
Kurittaako pastorisi ?- Anonyymi
Ei niin kovasti ainakaan kuin rippipappi kävi piian mökillä kuritusreissullaan, vai kuristusko se oli... !
- Anonyymi
Mielevä pastori uskoo että kun hän miellyttää kaikkia ja lupailee kuuta taivaalta niin kaikki on hyvin.
Rahaa voisi tulla vähän enemmän lisää on hartain toive.
Mitä Raamattu sanoo mielevistä ?
"Tehän hyvin suvaitsette mielettömiä, kun itse OLETTE niin MIELEVIÄ." - Anonyymi
Helluntailaisuus imee puoleensa mieletöntä porukkaa.
- Anonyymi
Usko ilmenee hullutuksena. Moni on "tullut uskoon" kaaduttuaan helluntaikokouksessa.
Joukkokielillä puhumisen kakofoniassa. - Anonyymi
Etkö tajua mistä ne tulee helluntaihin !
Mieti ankarasti jajos ei auta niin hiero ohimoita katkismuksella.
- Anonyymi
Helluntainuoret sanovat että helluntailaisuuden harrastaminen on sairaan kivaa kun saa olla keskenään ja vanhat helluntailaiset eivät häiritse keskinäisiä kemuja ?
Missä ovat helluntainuoret sunnuntain pääkokouksesta ? - Anonyymi
Johtavan pastorin sekoilua
https://youtu.be/DI0KPPHs2Y0?si=4XKRGCZIiy3gHfEC - Anonyymi
Pastorin ainut paikka olisi niskapersausotteella lennättää mannertenväliselle kiertoradalle !
Mutta varmaan monia kiinnostaa mistä porukasta tuo wauttaja mahtaisi löytyä ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772