"Pesänhoitajat hukkuvat töihin, kun konkurssiaalto vain voimistuu
Suuret ruumiit ovat vielä näkemättä, mutta konkurssivyöryn jatkuessa niitäkin voi vielä tulla."
Pahus kun Riikka leikkasi aikuiskoulutustuesta, niin en voi edes vaihtaa alaa työllistyökseni.
Konkurssipesän hoitajista huutava pula
12
112
Vastaukset
- Anonyymi
Eikös se ole taitavuutta, kun Riikka on saanut työllisyyden tappiin?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18614911/riikka-runnaa-taystyollisyys-saavutettu-tassakin-ammatissa - Anonyymi
Niin, ilman yhteiskunnan tukea ei sosialisti voi tehdä mitään.
- Anonyymi
Ovatkos yrittäjätkin sitten sosialisteja saadessaan yhteiskunnan tukia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatkos yrittäjätkin sitten sosialisteja saadessaan yhteiskunnan tukia?
Riippuu täysin tuesta, mihin se on ja miksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eihän sitä tässä mainittu.
"Niin, ilman yhteiskunnan tukea ei sosialisti voi tehdä mitään.
"
Kerropa. mikä tuki on sellainen, joka tekee yrittäjästäkin mielestäsi sosialistin? Kaikki muut onkin sosialisteja näköjään mielestäsi, jotka saa yhteiskunnan tukea.
No sanoihan se persuhihhuli-Laurakin kaikkien muiden olevan kommunisteja paitsi persujen. Ja sitten se kertoi tilanneensa jumalalta taksinkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on salasosialismia - sosialistinen kapitalisti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HyväWeliTuki on eri asia kuin sosialismi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, eihän sitä tässä mainittu.
"Niin, ilman yhteiskunnan tukea ei sosialisti voi tehdä mitään.
"
Kerropa. mikä tuki on sellainen, joka tekee yrittäjästäkin mielestäsi sosialistin? Kaikki muut onkin sosialisteja näköjään mielestäsi, jotka saa yhteiskunnan tukea.
No sanoihan se persuhihhuli-Laurakin kaikkien muiden olevan kommunisteja paitsi persujen. Ja sitten se kertoi tilanneensa jumalalta taksinkin.Kerro sinä ? Sinähän asian esiin toit. Miksi yrittäjä joka toimintaansa rahoittaa yhteiskunnan verovaroista - olisi sosialisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
se on salasosialismia - sosialistinen kapitalisti
Onhan niitä sellaisia "Kelan duunareita", jotka puhuu kovasti leveitä, mutta Kelasta käyvät kinuamassa kaikki mahdolliset tuet. Vähempikin leuhotus riittäisi:)))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HyväWeliTuki on eri asia kuin sosialismi.
Ei ole, jos se tehdään veronmaksjien varoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole, jos se tehdään veronmaksjien varoilla.
Siinä tuessa vain erona on tuensaajien valikoitumisperusteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro sinä ? Sinähän asian esiin toit. Miksi yrittäjä joka toimintaansa rahoittaa yhteiskunnan verovaroista - olisi sosialisti.
En ollut minä. Mutta huomaan, ettet osaa vastata tuohon kysymykseen, kun käänsitkin asian niin, että jonkun muun tulisi vastata johonkin muuhun kysymykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937588
- 403652
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32963Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27921Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53817Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31742Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26672