Haluatteko neuvon millä pääsee naisesta eroon?

Anonyymi-ap

-Rakasta sitä. Niin helppoa. Kyllä nainen häipyy hyvin pian..

27

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näissä jutuissa ei auta, ne luulee että ne on antanut tänne mutta vaan vieneet, eli jos täältä ottavat ja vievät niin oikeasti ei hyvin käy. enkä tee mitään. niiden pitäisi maata jo kovaa vauhtia, ja karsia kaikkia juttuja. Täältä on viety niin paljon, että pitäisi tulla jo. varsinkin rahaa. mutta myös muuta ovat vieneet, ettei oikein pysty antamaan kellekään siinä niiden touhussa. käytetään aikaa nyt oman elämän kohentamiseen mutta sitä rahaa odotetaan. sen jälkeen kaikki on ihan erilaista. mutta on kärsitty jo ja hoidettu isojakin juttuja. eli ei oikein voi siinä touhussa antaa oikein kellekään jolle on pyydetty.

• Anonyymi

fyysisesti voin hoitaa ja normaalisti kasvotusten tehdä juttuja, ostaa normaalisti lahjoja. mutta muuten niiden on välillä tehtävä itse, ja työkavereille samaa, ei oo kellään "tilaa", tai että olisi apua.

• Anonyymi

tai omin voimin voi tietysti mennä ja tohuta. mutta tarkkana saatte olla.

• Anonyymi

Jaahas

• Anonyymi

Mulle tepsii ihan toisenlaiset keinot kuten älä näytä kiinnostusta mitenkään.

• Anonyymi

ja itsellä ei tarvetta maata, eli tästä ei kukaan hyödy, jollain muulla on huutava tarve tähän. eli tasaantuu kun jaetaan "paikat" oikein, ja eri elämän alueille menee. mutta odotellaan ja eletään.

• Anonyymi

Toimii.

Oli ukko joka vuoroin piti ystävänään ja sitten rakasti ja taas ystävänä ja taas rakasti..

Toi rakastaminen meni liian pitkälle.
      Ystäviä oltas voitu olla.

• Anonyymi

Pyyhit mullkkus verhoon panon jälkei niin kuulemma saa nooeat lähtöpassit

• Anonyymi

Kaappiin kuselle.
        Tullessa huutelet: Ei yhtään tähteä taivaalla!
        Toimii

• Anonyymi

Toinen on et puhuu joutavia palstalla kuukausitolkulla.. siinä ei välttämättä toinen pysy lujana ja lojaalina

• Anonyymi

Ei toimi kaikille, mutta ei toivotun henkilön yksipuolinen rakkaus ei toki lämmitä ketään.

• Anonyymi

Mulla ei oo mittää tekemistä

Ei oo sieniä

• Anonyymi

N*ssi naapurin avioliitossa olevaa naista salaa mökillä niin pääsee tehokkaasti eroon.
      😁

• Anonyymi

ja tämä ei ollut mikään kieroutunut oppitunti Ullanlinnasta?

• Anonyymi

Jos pitäisi kertoa totuus, ni laita vaan kaikki naisen syyksi. Näin saat toisille ja itsellesi hyvän oman tunnon (ai mikä se on ..)

• Anonyymi

Pitää kyllä paikkaansa jos pelinaiseen rakastut, vain taloudellinen hyöty kelpaa, pelaaminen.

• Anonyymi

Toimii vaan sikamiehille

• Anonyymi

Höpöhöpö, ei sikamiehet rakastu, ne vaan panee kun kohdalle sattuu ja jatkaa matkaa ja jos ei jatka niin on useampi nainen mitä käy polkemassa.

• Jaa, no mä olen poikkeus. Saatan kyllä jarruttaa ja tunnustella tilanteen vakautta hetken, mutta en hylkää.

• Anonyymi

Sä ap et ole nainen! Kyllä sut tiedetään mikä olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä ap et ole nainen! Kyllä sut tiedetään mikä olet!

Peipot lauloi!

• Anonyymi kirjoitti:

Peipot lauloi!

Sitten erehtyivät

• Anonyymi
        Smasanavashini kirjoitti:

Sitten erehtyivät

Ehkä jopa tahallisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jopa tahallisesti.

Kiusaajia ovat

• Anonyymi

Ota voittajan asenne ja kestä ryöpytys. Ota tavarasi äläkä katso taaksesi. Et kadu.

• Anonyymi

Niin kävi, joskus kauan sitten.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Terno Hedman Oy

Onko kokemuksia tästä yrityksestä?
      Tampere
      32
      3644
    2. Mä koin helpompana

Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv
      Ikävä
      19
      2788
    3. Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."

Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm
      Vain elämää
      20
      2370
    4. Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan

Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen
      Maailman menoa
      203
      2162
    5. Mahtava huomata

Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k
      Ikävä
      32
      1994
    6. Tappelen mielelläni palstalla

Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.
      Ikävä
      50
      1651
    7. Mitä ajattelet tästä kaikesta

Palstailusta ylipäätään ja se miten asiat menee?
      Ikävä
      34
      1615
    8. Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko
      Parkano
      21
      1604
    9. Peltotien ammuskelu

Mitähän välien selvittelyä siellä käytiin?
      Jämsä
      54
      1533
    10. Luovutitko jo nainen?

En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja
      Ikävä
      63
      1403
    Aihe