-Rakasta sitä. Niin helppoa. Kyllä nainen häipyy hyvin pian..
Haluatteko neuvon millä pääsee naisesta eroon?
27
435
Vastaukset
- Anonyymi
näissä jutuissa ei auta, ne luulee että ne on antanut tänne mutta vaan vieneet, eli jos täältä ottavat ja vievät niin oikeasti ei hyvin käy. enkä tee mitään. niiden pitäisi maata jo kovaa vauhtia, ja karsia kaikkia juttuja. Täältä on viety niin paljon, että pitäisi tulla jo. varsinkin rahaa. mutta myös muuta ovat vieneet, ettei oikein pysty antamaan kellekään siinä niiden touhussa. käytetään aikaa nyt oman elämän kohentamiseen mutta sitä rahaa odotetaan. sen jälkeen kaikki on ihan erilaista. mutta on kärsitty jo ja hoidettu isojakin juttuja. eli ei oikein voi siinä touhussa antaa oikein kellekään jolle on pyydetty.
- Anonyymi
fyysisesti voin hoitaa ja normaalisti kasvotusten tehdä juttuja, ostaa normaalisti lahjoja. mutta muuten niiden on välillä tehtävä itse, ja työkavereille samaa, ei oo kellään "tilaa", tai että olisi apua.
- Anonyymi
tai omin voimin voi tietysti mennä ja tohuta. mutta tarkkana saatte olla.
- Anonyymi
Jaahas
- Anonyymi
Mulle tepsii ihan toisenlaiset keinot kuten älä näytä kiinnostusta mitenkään.
- Anonyymi
ja itsellä ei tarvetta maata, eli tästä ei kukaan hyödy, jollain muulla on huutava tarve tähän. eli tasaantuu kun jaetaan "paikat" oikein, ja eri elämän alueille menee. mutta odotellaan ja eletään.
- Anonyymi
Toimii.
Oli ukko joka vuoroin piti ystävänään ja sitten rakasti ja taas ystävänä ja taas rakasti..
Toi rakastaminen meni liian pitkälle.
Ystäviä oltas voitu olla. - Anonyymi
Pyyhit mullkkus verhoon panon jälkei niin kuulemma saa nooeat lähtöpassit
- Anonyymi
Kaappiin kuselle.
Tullessa huutelet: Ei yhtään tähteä taivaalla!
Toimii
- Anonyymi
Toinen on et puhuu joutavia palstalla kuukausitolkulla.. siinä ei välttämättä toinen pysy lujana ja lojaalina
- Anonyymi
Ei toimi kaikille, mutta ei toivotun henkilön yksipuolinen rakkaus ei toki lämmitä ketään.
- Anonyymi
Mulla ei oo mittää tekemistä
Ei oo sieniä
- Anonyymi
N*ssi naapurin avioliitossa olevaa naista salaa mökillä niin pääsee tehokkaasti eroon.
😁 - Anonyymi
ja tämä ei ollut mikään kieroutunut oppitunti Ullanlinnasta?
- Anonyymi
Jos pitäisi kertoa totuus, ni laita vaan kaikki naisen syyksi. Näin saat toisille ja itsellesi hyvän oman tunnon (ai mikä se on ..)
- Anonyymi
Pitää kyllä paikkaansa jos pelinaiseen rakastut, vain taloudellinen hyöty kelpaa, pelaaminen.
- Anonyymi
Toimii vaan sikamiehille
- Anonyymi
Höpöhöpö, ei sikamiehet rakastu, ne vaan panee kun kohdalle sattuu ja jatkaa matkaa ja jos ei jatka niin on useampi nainen mitä käy polkemassa.
Jaa, no mä olen poikkeus. Saatan kyllä jarruttaa ja tunnustella tilanteen vakautta hetken, mutta en hylkää.
- Anonyymi
Sä ap et ole nainen! Kyllä sut tiedetään mikä olet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä ap et ole nainen! Kyllä sut tiedetään mikä olet!
Peipot lauloi!
- Anonyymi
Smasanavashini kirjoitti:
Sitten erehtyivät
Ehkä jopa tahallisesti.
- Anonyymi
Ota voittajan asenne ja kestä ryöpytys. Ota tavarasi äläkä katso taaksesi. Et kadu.
- Anonyymi
Niin kävi, joskus kauan sitten.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 323644
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv192788Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm202370Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen2032162Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k321994Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.501651- 341615
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211604- 541533
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja631403