Haluatteko neuvon millä pääsee naisesta eroon?

Anonyymi-ap

-Rakasta sitä. Niin helppoa. Kyllä nainen häipyy hyvin pian..

27

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

näissä jutuissa ei auta, ne luulee että ne on antanut tänne mutta vaan vieneet, eli jos täältä ottavat ja vievät niin oikeasti ei hyvin käy. enkä tee mitään. niiden pitäisi maata jo kovaa vauhtia, ja karsia kaikkia juttuja. Täältä on viety niin paljon, että pitäisi tulla jo. varsinkin rahaa. mutta myös muuta ovat vieneet, ettei oikein pysty antamaan kellekään siinä niiden touhussa. käytetään aikaa nyt oman elämän kohentamiseen mutta sitä rahaa odotetaan. sen jälkeen kaikki on ihan erilaista. mutta on kärsitty jo ja hoidettu isojakin juttuja. eli ei oikein voi siinä touhussa antaa oikein kellekään jolle on pyydetty.

• Anonyymi

fyysisesti voin hoitaa ja normaalisti kasvotusten tehdä juttuja, ostaa normaalisti lahjoja. mutta muuten niiden on välillä tehtävä itse, ja työkavereille samaa, ei oo kellään "tilaa", tai että olisi apua.

• Anonyymi

tai omin voimin voi tietysti mennä ja tohuta. mutta tarkkana saatte olla.

• Anonyymi

Jaahas

• Anonyymi

Mulle tepsii ihan toisenlaiset keinot kuten älä näytä kiinnostusta mitenkään.

• Anonyymi

ja itsellä ei tarvetta maata, eli tästä ei kukaan hyödy, jollain muulla on huutava tarve tähän. eli tasaantuu kun jaetaan "paikat" oikein, ja eri elämän alueille menee. mutta odotellaan ja eletään.

• Anonyymi

Toimii.

Oli ukko joka vuoroin piti ystävänään ja sitten rakasti ja taas ystävänä ja taas rakasti..

Toi rakastaminen meni liian pitkälle.
      Ystäviä oltas voitu olla.

• Anonyymi

Pyyhit mullkkus verhoon panon jälkei niin kuulemma saa nooeat lähtöpassit

• Anonyymi

Kaappiin kuselle.
        Tullessa huutelet: Ei yhtään tähteä taivaalla!
        Toimii

• Anonyymi

Toinen on et puhuu joutavia palstalla kuukausitolkulla.. siinä ei välttämättä toinen pysy lujana ja lojaalina

• Anonyymi

Ei toimi kaikille, mutta ei toivotun henkilön yksipuolinen rakkaus ei toki lämmitä ketään.

• Anonyymi

Mulla ei oo mittää tekemistä

Ei oo sieniä

• Anonyymi

N*ssi naapurin avioliitossa olevaa naista salaa mökillä niin pääsee tehokkaasti eroon.
      😁

• Anonyymi

ja tämä ei ollut mikään kieroutunut oppitunti Ullanlinnasta?

• Anonyymi

Jos pitäisi kertoa totuus, ni laita vaan kaikki naisen syyksi. Näin saat toisille ja itsellesi hyvän oman tunnon (ai mikä se on ..)

• Anonyymi

Pitää kyllä paikkaansa jos pelinaiseen rakastut, vain taloudellinen hyöty kelpaa, pelaaminen.

• Anonyymi

Toimii vaan sikamiehille

• Anonyymi

Höpöhöpö, ei sikamiehet rakastu, ne vaan panee kun kohdalle sattuu ja jatkaa matkaa ja jos ei jatka niin on useampi nainen mitä käy polkemassa.

• Jaa, no mä olen poikkeus. Saatan kyllä jarruttaa ja tunnustella tilanteen vakautta hetken, mutta en hylkää.

• Anonyymi

Sä ap et ole nainen! Kyllä sut tiedetään mikä olet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä ap et ole nainen! Kyllä sut tiedetään mikä olet!

Peipot lauloi!

• Anonyymi kirjoitti:

Peipot lauloi!

Sitten erehtyivät

• Anonyymi
        Smasanavashini kirjoitti:

Sitten erehtyivät

Ehkä jopa tahallisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä jopa tahallisesti.

Kiusaajia ovat

• Anonyymi

Ota voittajan asenne ja kestä ryöpytys. Ota tavarasi äläkä katso taaksesi. Et kadu.

• Anonyymi

Niin kävi, joskus kauan sitten.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      42
      2836
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      29
      2409
    3. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2408
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      19
      2193
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      142
      1796
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      142
      1762
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1295
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      3
      1187
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1089
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1007
    Aihe