Nostra tulkitsee itseään

Anonyymi-ap

1. Johdanto
1.1 Nostradamus tulkitsee itsensä

”Tulevaisuuden painon saaneena ihmisenä olen tulevaisuuden muistojeni vangittuna.
Se on vankeus, koska en voi vapauttaa ajatuksiani siitä, mitä olen nähnyt. Olen ajatusteni orjuudessa. En vain "katso" tapahtumia. Minulla on
kokemuksellinen kokemus tapahtumasta. Minulla on
tunne. Olen paljon enemmän mukana kuin
elokuvan katsominen; Minuun vaikuttaa se, mitä näen. Olisi erittäin vaikeaa olla olematta. Lukemattomia kertoja olen yrittänyt pysäyttää sen. Mutta sen lisäksi, että minuun vaikuttaa
näkemäni kauhu, olen myös utelias; niin utelias, että haluan tietää lisää. Minulla on ambivalentteja tunteita.
Elän suurimman osan elämästäni, "elämiseni", mielessäni. Kutsun sitä "elämiseksi", koska se todella tapahtuu päässäni; siellä se oikea elämä on."

Nostradamus itse oli profetoinut viisi vuosisataa sitten, että hän ilmestyisi ruumiittomana yhden ja ainoan kerran historiallisen ajan tulevaisuudessa tulkitsemaan omia profetioitaan; ja niin hän teki. Nostradamus puhui kanavan kautta hypnoosimenetelmällä , jonka avulla on mahdollista päästä kosketuksiin muiden ulottuvuuksien olentojen kanssa ja Dolores Cannonin ahkeralla työllä. Tämä projekti kesti kymmenen vuotta, vuodesta 1982 vuoteen 1992, jonka aikana monet eri ihmiset toimivat kanavina , monet ihmiset olivat halukkaita auttamaan tässä työssä; ihmisiä erilaisista koulutustaustoista, persoonallisuuksista ja elämänsuuntauksista.

Hän piti erittäin tärkeänä luoda yhteys
fyysisen tason kanssa, koska ongelmien aika tulee olemaan erittäin koettelevaa ja vaikeaa aikaa. Olet siinä kohdassa, hän sanoi, jossa nämä tapahtumat tapahtuvat nykyisen inkarnaationne aikana ja niillä on syvä vaikutus kaikkien elämään. Se tulee olemaan
erittäin traumaattista aikaa. Sielut, jotka ovat maan päällä tällä hetkellä, olivat tietoisia näistä seurauksista ennen kuin he tulivat tähän elämään.

Ihmiset tarvitsevat vakaata päämäärää selviytyäkseen näistä ajoista. Tästä syystä vanhoja sieluja elää nykyään enemmän suhteessa nuoriin sieluihin kuin koskaan aikaisemmin historiassa. Tällä hetkellä maan päällä olevat henget ovat täällä, koska he päättivät olla täällä, koska he tiesivät työskentelevänsä suuria määriä suurta karmaa. Löydät ne kaikkialta, odottamattomimmista paikoista. Vanhat sielut tulevat olemaan yhteydessä toisiinsa ja heidän ansiostaan ​​tilanne pysyy tasapainossa.''

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

...

• Anonyymi

Toivon säde on olemassa, ja tarkoitukseni
      kommunikoida näiden nelikoiden kanssa oli yrittää ainakin muuttaa, ellei estää, näiden tapahtumien pahimpia puolia tulemasta esiin. Muuttuivatpa tapahtumat tai ei, vaikka pahin mitä voi tapahtua, tapahtuu silti suuri henkinen uudestisyntyminen kaikkialla maailmassa.

Ja vaikeuksien aikana ihmisillä on yksilöllisesti mahdollisuus saada kontakti itseensä ja ymmärtää, että materialistiset arvot olivat vääriä. Ongelmien ajan jälkeen, kun ihmiset alkavat jälleen kommunikoida toistensa kanssa, he huomaavat, että myös muut ihmiset ymmärtävät tämän. Tämä saa aikaan suuren filosofian uudestisyntymisen ja itäisten ja länsimaisten uskontojen parhaiden puolien suuren sekoittumisen. Se johtaa maailmanlaajuiseen filosofiseen ajatteluun, joka on sopusoinnussa sen kanssa, minkä ihmiset tietävät ja pitävät todeksi. Tämä tuo esiin Vesimiehen aikakauden parhaat puolet. Jos ihmiset ymmärtäisivät tämän etukäteen ja pitäisivät kiinni tästä toivon säteestä, he voisivat lievittää joitain tämän tulevan vaikeuksien ajan pahimpia puolia. Mutta pelkään, että saattaa olla epätodennäköistä, että tämä tapahtuisi missään laajassa muodossa, koska suurin osa väestöstä omistaa materialistiset arvot.

Yritän saada uutiset ihmisille riittävän ajoissa, jotta he voivat ehkä muuttaa mieltään joistakin asioista ja välttää pahimman.

Lopuksi toivon, että nämä viestit, joita yritän välittää, tulevat perille ajoissa. Toivon, että ihmiset ovat riittävän avoimia hyväksymään tämä ja ehkä auttavat levittämään tätä tiedon ydintä auttaakseen välttämään näkemäni katastrofit, sillä ne ovat vältettävissä.''

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2571
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      392
      2072
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      20
      1782
    4. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      138
      1714
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      118
      1571
    6. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      15
      1461
    7. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      0
      1102
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      21
      1083
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      69
      971
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      63
      905
    Aihe