1. Johdanto
1.1 Nostradamus tulkitsee itsensä
”Tulevaisuuden painon saaneena ihmisenä olen tulevaisuuden muistojeni vangittuna.
Se on vankeus, koska en voi vapauttaa ajatuksiani siitä, mitä olen nähnyt. Olen ajatusteni orjuudessa. En vain "katso" tapahtumia. Minulla on
kokemuksellinen kokemus tapahtumasta. Minulla on
tunne. Olen paljon enemmän mukana kuin
elokuvan katsominen; Minuun vaikuttaa se, mitä näen. Olisi erittäin vaikeaa olla olematta. Lukemattomia kertoja olen yrittänyt pysäyttää sen. Mutta sen lisäksi, että minuun vaikuttaa
näkemäni kauhu, olen myös utelias; niin utelias, että haluan tietää lisää. Minulla on ambivalentteja tunteita.
Elän suurimman osan elämästäni, "elämiseni", mielessäni. Kutsun sitä "elämiseksi", koska se todella tapahtuu päässäni; siellä se oikea elämä on."
Nostradamus itse oli profetoinut viisi vuosisataa sitten, että hän ilmestyisi ruumiittomana yhden ja ainoan kerran historiallisen ajan tulevaisuudessa tulkitsemaan omia profetioitaan; ja niin hän teki. Nostradamus puhui kanavan kautta hypnoosimenetelmällä , jonka avulla on mahdollista päästä kosketuksiin muiden ulottuvuuksien olentojen kanssa ja Dolores Cannonin ahkeralla työllä. Tämä projekti kesti kymmenen vuotta, vuodesta 1982 vuoteen 1992, jonka aikana monet eri ihmiset toimivat kanavina , monet ihmiset olivat halukkaita auttamaan tässä työssä; ihmisiä erilaisista koulutustaustoista, persoonallisuuksista ja elämänsuuntauksista.
Hän piti erittäin tärkeänä luoda yhteys
fyysisen tason kanssa, koska ongelmien aika tulee olemaan erittäin koettelevaa ja vaikeaa aikaa. Olet siinä kohdassa, hän sanoi, jossa nämä tapahtumat tapahtuvat nykyisen inkarnaationne aikana ja niillä on syvä vaikutus kaikkien elämään. Se tulee olemaan
erittäin traumaattista aikaa. Sielut, jotka ovat maan päällä tällä hetkellä, olivat tietoisia näistä seurauksista ennen kuin he tulivat tähän elämään.
Ihmiset tarvitsevat vakaata päämäärää selviytyäkseen näistä ajoista. Tästä syystä vanhoja sieluja elää nykyään enemmän suhteessa nuoriin sieluihin kuin koskaan aikaisemmin historiassa. Tällä hetkellä maan päällä olevat henget ovat täällä, koska he päättivät olla täällä, koska he tiesivät työskentelevänsä suuria määriä suurta karmaa. Löydät ne kaikkialta, odottamattomimmista paikoista. Vanhat sielut tulevat olemaan yhteydessä toisiinsa ja heidän ansiostaan tilanne pysyy tasapainossa.''
Nostra tulkitsee itseään
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Toivon säde on olemassa, ja tarkoitukseni
kommunikoida näiden nelikoiden kanssa oli yrittää ainakin muuttaa, ellei estää, näiden tapahtumien pahimpia puolia tulemasta esiin. Muuttuivatpa tapahtumat tai ei, vaikka pahin mitä voi tapahtua, tapahtuu silti suuri henkinen uudestisyntyminen kaikkialla maailmassa.
Ja vaikeuksien aikana ihmisillä on yksilöllisesti mahdollisuus saada kontakti itseensä ja ymmärtää, että materialistiset arvot olivat vääriä. Ongelmien ajan jälkeen, kun ihmiset alkavat jälleen kommunikoida toistensa kanssa, he huomaavat, että myös muut ihmiset ymmärtävät tämän. Tämä saa aikaan suuren filosofian uudestisyntymisen ja itäisten ja länsimaisten uskontojen parhaiden puolien suuren sekoittumisen. Se johtaa maailmanlaajuiseen filosofiseen ajatteluun, joka on sopusoinnussa sen kanssa, minkä ihmiset tietävät ja pitävät todeksi. Tämä tuo esiin Vesimiehen aikakauden parhaat puolet. Jos ihmiset ymmärtäisivät tämän etukäteen ja pitäisivät kiinni tästä toivon säteestä, he voisivat lievittää joitain tämän tulevan vaikeuksien ajan pahimpia puolia. Mutta pelkään, että saattaa olla epätodennäköistä, että tämä tapahtuisi missään laajassa muodossa, koska suurin osa väestöstä omistaa materialistiset arvot.
Yritän saada uutiset ihmisille riittävän ajoissa, jotta he voivat ehkä muuttaa mieltään joistakin asioista ja välttää pahimman.
Lopuksi toivon, että nämä viestit, joita yritän välittää, tulevat perille ajoissa. Toivon, että ihmiset ovat riittävän avoimia hyväksymään tämä ja ehkä auttavat levittämään tätä tiedon ydintä auttaakseen välttämään näkemäni katastrofit, sillä ne ovat vältettävissä.''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, tervetuloa
Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit263948Kela valvoo lasten tilejä.
Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen2983509TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun
Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.292391Olisit ollut varovaisempi
Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e372249- 1382051
- 541875
Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron
Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun1201781Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."
Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:81505Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."
Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s21373Sinulle, tahtoisin kertoa mitä
ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi191280