Kovasti on luppoaikaa kun saa kuskata mennen tullen jälkikasvua kouluun ja kotiin. Pitäiskin hakeutua töihin kaupungille !
Kaupungilla mukavaa olla töissä
8
258
Vastaukset
- Anonyymi
Hae vaan tänne töihin ei täällä tartte mitään tehrä senkun vaan muistaa tulla aamulla paikalle ja lähtiä illalla pois
- Anonyymi
Justihin näin, aika tuloo pitkäksi ja akku puhelimesta aina loppu. Tylsää ja helppoa.
- Anonyymi
Miksi siältä lähtöö kaikki ylemmät toimihenkilöt pois.
Siksikö kun ei saa aikaa kulumaan. - Anonyymi
Seinäjoella sama juttu. Ei paljo työt rasita.
- Anonyymi
Ja jos "rasittaa" ni, eiku viikko sairaslomaa.
- Anonyymi
Kun pääsin kunnalle töihin oli se kuin olisi taivaaseen päässy.
- Anonyymi
Täällä näköjään kommentoi ne jotka istuu sohvalla ja tekee facessa testiä että mikä sarjakuva hahmo olen.
- Anonyymi
- Ykäkin pääsi sitten toivomaansa lepoon.
- Älä ny, mikä sille tuli ?
- Ei mitään sellaista, se vaan pääsi kunnalle töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 313528
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv162560Pettymys faneille? Lisätietoa Katri Helena vierailusta Vain elämää -ohjelmassa: "Nytten..."
Katri Helena - tuo sinivalkoinen suomalainen ääni ja laulajalegenda - on tällä kaudella mukana yllätysvieraana Vain eläm202300Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan
Trump ei aio enää osallistua vaaliväittelyyn Kamala Harrisia vastaan Jopa konservatiivisen uutiskanava Fox Newsin kommen1932093Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k311955Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.501611- 341575
Parkanolainen tappoi Tampereella Hämeenkadulla
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampumiskahakasta-ruovedella-vuosien-vankeustuomio-rivitalon-pihalle-ilmestyi-hauliko211544- 541443
Luovutitko jo nainen?
En ole itse päässyt vielä kunnolla edes alkuun. Oikeasti sä oot hyvä nainen ja hyvällä asenteella varustettu. Tykkään ja581323