Lyö latauksen poikki joka kerta 4 Gt:n kohdalla Yritän siis ladata ISO tiedostoa tikulle. Ilmoittaa aina, että tila ei riitä ja olen kokeillut 16 Gt tikuilla sekä 64 Gt;n tikulla ja aina vaan että tila ei riitä.
W11 lataus ei onnistu millään
16
175
Vastaukset
- Anonyymi
Eihän se onnistu FAT32-formatoidulle tikulle, sun pitää formatoida se esim. NTFS:ksi! FAT32:ssa on 4Gt tiedostokokorajoitus eli ei vedä sen isompia tiedostoja.
- Anonyymi
Hitto juu, tota en sitten muistanutkaan. Kiitos vinkistä.
- Anonyymi
Katsosit netistä ohjeen tikun teolle.
Ei siinä tarvitse formaattien kanssa sekoilua.
Eikä se ole niin että se ISO vaan kopioidaan tikulle!
Levylle polteettiin levykyva, Sanotaankko että tikulle rommataan levykuva.
- Anonyymi
Tikku on varmasti FAT32 -muodossa, ja tuo sallii enintään 4 Gt:n tiedostokoon. Eli alusta exFAT tai NTFS- muotoon.
- Anonyymi
Lopeta mussuttaminen formaatista koska se ei ole oleellista!
- Anonyymi
Kaikki tikut ei tue NTFS muotoa.
- Anonyymi
Asennustikunluonti ohjelma osaa kyllä alustaa tikun oikeaan muotoon..
- Anonyymi
Uusi ongelma, eli ilmoittaa, että levyn kirjainta ei voitu asettaa tjsp. Rufus ohjelmalla yritän kokeeksi asentaa w11 vanhempaan koneeseen, jossa rekattu w10 home.
Pitäisikö formatoida koko c-levy vai mikä mättää.- Anonyymi
Joopajoo, mickis ei anna minun ladata w11. Rufuksen kautta yritin latausta ja tuli ilmoitus, että "tietyt käyttäjät, tahot ja sijainniton estettykäyttämästä tätä palvelua."
Ne kai yrittää ajaa minua linuxin käyttäjäksi ja alan jo itsekkin sitä harkita. Se vaan on ihan vieras käyttis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo, mickis ei anna minun ladata w11. Rufuksen kautta yritin latausta ja tuli ilmoitus, että "tietyt käyttäjät, tahot ja sijainniton estettykäyttämästä tätä palvelua."
Ne kai yrittää ajaa minua linuxin käyttäjäksi ja alan jo itsekkin sitä harkita. Se vaan on ihan vieras käyttis.Vaihda vaa Linuxiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kai yrittää ajaa minua linuxin käyttäjäksi ja alan jo itsekkin sitä harkita. Se vaan on ihan vieras käyttis.Mikkisen sivuolta saa W11 suomenkielisenä ja haluttuna versiona johon luulet että sulla on lisessi!
- Anonyymi
Millähän ohjelmalla sitä yrität tikulle laittaa?
- Anonyymi
Tikut toimii ostettaessa, niitä ei kannata mennä formatoimaan!
ellei asunnustikun teko tuhoa sen omaa formaattia! - Anonyymi
Asensin Linux mint cinnamonin windowsin rinnalle ja illalla toimi hyvin, mutta nyt aamulla puhaltimet huutaa ja kone on täysin jumissa kun avaa linuxin. W10 toimii vielä hyvin. Kysymys kuuluu, että millä sen linuxin saa nyt pois?
- Anonyymi
PASKAPUHEAPINA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PASKAPUHEAPINA!
Kiitos palautteesta. Piti tehdä aikamoista jumppaa mutta sain kuitenkin toimimaan linuxin hyvin. Jatka vain samaa linjaa, koska siitä saa hyvät naurut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004356364- 252451
- 2112356
- 1141678
- 1261670
- 741093
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka31068Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu60856