MIKÄKÖHÄN VANIA VAIVAA KUN AUTOMAATTI VÄLILLÄ VAIHTAA RYTKÄSEMÄLLÄ ISOMPAAN? AUTO ON -96 6.5 DSL. TAITAA OLLA AIKA ROMU KU KOKO AJAN SAA KORJATA
CHEVY VAN
8
1598
Vastaukset
- taaaaaaaaaaaas
no niin taitaa olla.. IIIIHME PEELO
- chevy rulettaa
jos isommalle vaihtaessa nykii ja rykii oudosti niin vaiha vaihteistoöljyt kun omassa oli sama vika kun alamäessä tai ylämäessä vaihtaa vaihetta niin rykii nykii ja potkiutuu niin öljyjen vaihto autto paljon
- G 30
NIIN AUTOMAATTIHAN SE SUNKI ON VAI?
MUN MEINAAN KU VAIHTAA YKKÖSELTÄ KAKKOSELLE NI SE MENEE NIIN KOVIN PÄÄLLE ET PAUKAUS KUULUU.
- Holmer
Aluksi voit pudottaa sen CapsLock. in pois päältä.
Toisekseen asenteesi asiaan on sellainen, että asiallisen avun saaminen täältä voi takkuilla pahastikin.
Toivotan siis vain iloisia hetkiä merkkihuollon hinnoittelua ihmetellessä.- tuolta
www.overdrive.fi
- jartzu
tuolta kirjoitti:
www.overdrive.fi
tai sitten www.vtcf.net kummastakin löytyy vani harrastajia ja ihan oikeitakin tietäjiä
- kaljupää
insinööri sinä luulet olevasi? jos jonkulla on avun tarve ni auta sitä jos voit ÄLÄKÄ RUIKUTA JOSTAKIN ASENTEISTA JA CAPS LOCKEISTA
VITUN TÄRKEE PASKA SINÄ OLET.
Siis vaihtaa välillä?? Kun lähdet liikkeelle on
1 ja 2 vaihto hetkellä normaalia korkeammat kierrokset ja asfalttiin jää 10cm musta raita...
otaksun????? Tää vika viittaa TPS:n eli kaasupolkimen asentotunnistimen kuluneisuuteen.Nyt
olisi ensimmäinen asia, jotta ei aski mee paskaksi
mennä johonkin jossa on lukija joka liitetään
koelaudan alla olevaan pistokkeeseen. Se ilmoittaa
varmaan TPS:n vialliseksi.Tai mahd. jotain muuta.
Paikkaa on vaikee suositella, kun ei tiedä mistäpäin olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191632
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991468Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35859Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29829Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50756Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?36749Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56708Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37700Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42699Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37663