Olet noita kun osaat tehdä sen niin hyvin. Tai sitten todella olet eräs yh.
Sinä joka larppasit viime yönä yh:ta
16
235
Vastaukset
- Anonyymi
Taas meni noitavaistot kohdilleen
- Anonyymi
Witch-Bitch
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Witch-Bitch
Joo ..Tanjahhhjjj
- Anonyymi
Kerro kuka olet? Orgsu vai S?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro kuka olet? Orgsu vai S?
Ei oo ainakaan o, jotain ongelmaa jos et tunnista jo vaan jatkuvasti kuvittelet sen kirjoituksiksi ties mitä kaikkee sontaa. Tollei kun kutsut sitä muuten nii voit sanoo hei hei varmaan myös samalla.
- Anonyymi
☺️ Nii.. Pöhkö...
- Anonyymi
Se on kahden lapsen äiti mies on kuollut
- Anonyymi
Mistä tiedät olevan näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät olevan näin?
Hän kuvittelee kaikkien täällä olevan tuttujaan. Sitä on vaikea ymmärtää, mutta joskus ihmismieli temppuilee.
- Anonyymi
Siis tarkoitatko H:ta?
- Anonyymi
Ensin erosi mies kuoli kohta. Uusi ukko varmaan on
- Anonyymi
On vai, en tiennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vai, en tiennyt.
Siinä meni tsänssit sit
- Anonyymi
Larppaa poika
- Anonyymi
On ukkoja tusina
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919