Järkyttikö raakkutuho oikeasti?

Anonyymi-ap

YLE uutisoi, että raakkutuho järkytti suomalaisia. Järkyttiköhän oikeasti muuta kuin harvoja?

17

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yle on valemedia. Raakut voisi jauhaa rehuksi. Niitä ei tarvita mihinkään.

• Anonyymi

Samaa mieltä

• Anonyymi

Yle ei ole valemedia, niin kuin persujen Suomen Uutiset.

Yle tekee ammattimaista journalismia.

• Anonyymi

Ei ihmeemmin kiinnostanut tuokaan 10 kertaiseksi paisutettu vouhotus.

• Anonyymi

Maailmassa on noin 90 miljardia tärkeämpääkin asiaa kuin raakut, varsinkin kun metsäkone ei edes tappanut niitä kaikkialta sukupuuttoon, vaan litisti kourallisen paikallisesti.

• Anonyymi

Tuo on sitä diktatuuria. Uutisen tarkoitus oli kertoa kansalle mitä mieltä sen pitää asiasta olla

• Anonyymi

Pahempaa on tulossa, joten en järkyttynyt. 8000 miljoonaa ihmistä kuolee pian!!!

• Anonyymi

En malta odottaa.

• Anonyymi

Jeesuskin tulee pian.

• Anonyymi

Olen vihainen, mutta en järkyttynyt enkä edes yllättynyt.

• Anonyymi

Minua järkytti tapauksen saam kohy. Muutama nilviäinen kun menee niin huuto helvetinmoinen. Kukaan huutanut mitään kun Harjavallan tehdas puhalsi myrkkyä kokemäenjokeen ja raakkuja meni paljon.

Kyse on vain siitä että akkutehdas saa syytää paskaa jokeen mutta jos metsäyhtiöä karauttaa joen yli niin johan alkoi huuto. Taantuvassa Suomessa puujalan kimppuun käyminen on kuin pölhökustaa sahaamassa omaa oksaansa.

• Anonyymi

Nilviäistuho järkytti vain toimittajia, poliitikkoja ja virkamiehiä. Tietysti kaltaistensa tuho tuntuu kamalalta.

• Anonyymi

Kaikki mediat raakkuivat tuota juttua päivätolkulla niin Ylen logiikalla se kai tarkoittaa että myös kaikki suomalaiset järkyttyivät?

• Anonyymi

Kommentoijat taitavat olla juuri niitä haistapaska -tyyppisiä ihmisiä, joita ei kiinnosta mikään omaa napaa enempää.

• Anonyymi

Hyvä kommentti!

• Anonyymi

Suomessa on arvion mukaan miljoonia raakkuja eli jokihelmisimpukoita. Laji ei siis ole maassamme harvinainen, mutta koko EU:n kannalta tilanne on toinen. Tästä syystä suojelu on tarkkaa. Sama koskee esimerkiksi liito-oravaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7588
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3652
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1856
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1100
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      963
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      27
      921
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      817
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      742
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      26
      672
    Aihe