Viimeisimmässä Kakon "taloustutkimukset " propaganda-rykäisyssä "demari"-koira oli saatu suurimmaksi peluriksi. Eilen astudiossa "demari"-koira vaati kiihkeästi lisää matuja ja arvosteli persesuti-hallitusta "matu-vastaisuudesta" !!!
Luonnollisesti Euro-vaalien suurin voittaja Vasemmistoliitto oli propaganda-listauksen suurin häviäjä !
Sillä lailla, porrrrvarin propaganda koneisto "voitelee" sopulin aivoja, julkaisijana oikeisto-YLE .
t. haans.sea
Porrrvari-koneiston yrittää unohtaa Euro-vaalituloksen rökäletappion gallup-propagandaa suoltamalla
3
274
Vastaukset
- Anonyymi
SDP ja LaitaVasemmisto ja MYRKYN-Vihreät - HUUTAA SUU-Vaahossa ! !
_____________ "" haluamme lisää Elättejä - ja Kansa Joutaa Maksajaksi ""
Mutta - Kokoomus - PerusSuomalaiset +RKP +KD - Toisivat Suomeen -
________________ Työtä Tekeviä Ihmisiä - Ei Elättejä Eikä SosiaaliPakolaisia !- Anonyymi
Olet oikeassa, kauhistelin minäkin tuota menoa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18617013/milla-perusteella-tytti-tuppurainen-(sdp)-vaatii--suomeen-lisaa-matuja-kun-porrrvari-jakaa-koko----
t. haans - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa, kauhistelin minäkin tuota menoa
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18617013/milla-perusteella-tytti-tuppurainen-(sdp)-vaatii--suomeen-lisaa-matuja-kun-porrrvari-jakaa-koko----
t. haansTuppuraisen MATU-innolle on yksinkertainen selitys:
"demareilla" on mittavaa asuntovuokraus-toimintaa ja kun kantasuomalaiset haluvat omistusasuntoon ja pois vuokralta, jos mahdollista, jäisi demareiden asuntovuokraustoiminta täysin tyhjän päälle.
Ja Muista !!! SINÄ lopulta kustannat veroina, tuon demarien "hyväntekeväisyyden" !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171