Finnentien työmaa. Miten kuljetaan K-kaupalle?
Finnentien työmaa. Miten kuljetaan K-kaupalle?
7
404
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, liikenneympyrässä ajeli pyöräilijä vastaantulevien kaistalla ja joku rollaattorimamma oli eksynyt liikenneympyrän keskialueelle. Päiväkodin tädit ja lapsiletka seurasi polkupyöräilijää, kävelivät ajoradalla vastakarvaan.
- Anonyymi
Insinöörien ja tieturvakortillisten taidonnäyte. Tampereentien ja Finnentien liikenneympyrän kevyenliikenteen väylät on suljettu kaupan suuntan, valkoisilla työmaa aidoilla. Siksi ihmiset kulkee jalkaisin ja polkupyörällä autotiellä.
- Anonyymi
Kaupungilla ei o ketään joka näistä järjestelyistä vastaa, kaikki ostetaan valmiina ja aivan paskaa toimintaa ja kallista. veronmaksaja hoitaa piikin.
- Anonyymi
Viikonloppuna joku tieturvakortitin oli kääntänyt työmaa aitaa siten että kevyenliikenteen jalankulkijat pääsivät kulkemaan jalkakäytävää pitkin turvallisesti kaupalle. Tieturvakortillisten saavuttua töihin aita oli käännetty takaisin ja taas jalankulkijat kulkevat liikenneympyrässä autojen seassa. Lisäksi jalkakäytävä joka on suljettu, suljetulla osuudella ei työkoneet työskentele.
- Anonyymi
Pakko siellä oli marssia ajoradalla joka helvetin suuntaan hysteerisenä pälyillen. En ole eläissäni näin idioottimaista liikennejärjestelyä nähnyt, ja kaikenlaista on nähty. Mm. Tampereen poterot ja muu sotatila joka johtui ratikan laitosta.
- Anonyymi
Kirkkopuisto kierretään. Kävele Spr:n kirpputorin suunnalle, käänny vasemmalle alamäkeen, kävele suoraan kunnes näet kaupan.
Kauppa matkasta tulee hieman pidempi kuin normaalisti, mutta siihen voi asennoitua vaikka siten että ottaa sen kuntoilun kannalta. :) Niin minä ainakin ajattelin tänään kun reippailin tätä reittiä pitkin kauppaan ostoksille. - Anonyymi
Jalkakäytävä on taas normaalisti käytössä ja kaupalle pääsee kulkemaan taas normaalisti. 👍🏽
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559