mutta tätähän te heikkoälyiset ja köyhät vassarit ette tajua.
Anderssonkin palkkasi aikanaan avustajikseen vanhoja anarkistitovereitaan, kun Dan Koivulaakson, ihan sallittua.
Kansanedustaja saa palkata avustajakseen vaikka vaimonsa, se on sallittua
12
97
Vastaukset
- Anonyymi
Toki saa ja viettihän se Hakkarainen oman meppikautensa päissään Hondurasin lämmössä naista vokotellen.
Eli tehdä saa melkein mitä vaan.
Kyse onkin sitä, onko persulla moraalia sen vertaa, että itse ymmärtäisi, mikä on fiksua ja mikä persuilua. - Anonyymi
Vihreä luonnonsuojelija Pekka palkkasi avustajakseen ylioppilaspojan. Ei siinä hommassa mitään politiikan tuntemusta kaivatakaan. Nuori saa tuke ja arvostusta, voi päästä jopa eduskuntaan seuraavissa vaaleissa. Kunhan erottaa raakut ja varikset toisistaan, niin hyvin menee.
- Anonyymi
pekalle on jotku muut jtutu tärkeämpiä, että avustaja ulkoilee yhdessä veneillen ja yöt ravaa hänen hotellihuoneessa baarikaappia laittomasti valtion piikkiin kortilla tyhjentäen!
semmoista kansa aika paljon "äänesti" .. taktista??
- Anonyymi
Toisille sallitumpaa kuin toisille!
- Anonyymi
Persuilla on eri säännöt itselleen ja muille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuilla on eri säännöt itselleen ja muille.
Kun valtaa on niin sitä käytetään, sanoi taannoin kommunistiministerikin.
- Anonyymi
Venäjä kannattaa Kamala Harrisia Yhdysvaltain seuraavaksi presidentiksi, sanoo Putin.
- Anonyymi
Liittyy asiaan?
- Anonyymi
Palstavassut on niin tyhmiä, etteivät he pysty muuhun kuin tekeen lapsellisia provoja.
- Anonyymi
Li palkkasi osaavia ihmisiä joihin voi luottaa, mutta Persut vaimojaan ja lapsiaan joilla ei ole mitään annettavaa ja osaamista.
Pieni ero, vai mitä Persu?
Taitaa ola se viimeinen heti kun pääsee nuolemaan hillotolppaa kun seuraavaa kertaa ei tule. - Anonyymi
Tämäkin ensimmäisen kauden Persu Polvinen tuo akkaystävän avustajakseen.
Erittäin mukava juttu, ei tarvitse miettiä mitä
naisystävä Pohjolan perukoilla tekee, kun itse edustaa eduskunnassa
On ollut lähetymis kielto ex vaimoa kohtaan.
Mistä näitä hyvin käyttäytyviä miehiä Persuissa riittää .
Onhan se mukavaa lemmenlomaa Helsingissä viettää yhteiskunnan avulla - Anonyymi
Miksei vaikka äitiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412725Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4182246Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens212156Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau181970Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411769Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1371689Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221196Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,01152- 741059
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67967