Oletko valmis

Anonyymi-ap

Jeesus tulee näillää hetkilllä.

Jumalan lapsen pitää olla tietoinen merkeistä, jotka meidän Isä on antanut meille Sanassa ja odottaa innolla kotiin pääsyä!
Näin myös pienen unen/näyn pari päivää sitten. Olin nukahtamassa, mutta tietoinen ympäristöstä vielä, kun näin naisen, ehkä itseni, en oo varma, mutta siltä se tuntui. Katsoin siis itseäni kuin ulkopuolelta. "Seison/ leijun" avaruudessa paikoillani ja maapallo näkyi jossain alempana sekä tähtiä. Yhtäkkiä päälleni alkoi ilmestyä kerros kerrokselta valkoinen mekko, yksinkertainen hääpuku ja nauha vyötäisille solmittiin kiinni. Sitten havahduin hereille. Ymmärsin, että morsian puetaan pian hääpukuun. Näin lähellä me siis ollaan. On aika herätä! Soihdut valmiiksi! Pian kuuluu ääni, ylkä tulee!
Kehotan kaikkia viemään nämä Jumalan eteen ja rukoilemaan ja kysymään vahvistusta näille. En todellakaan puhuisi näitä, jos en uskoisi vahvasti näiden olevan Jumalalta. Shalom kaikille ❤️ Alla kuva kyseisestä sateenkaaresta

7

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rattorillako se kurvaa pihoille?vaiko ihan Teslalla?

    • Anonyymi

      Kaunis uninäky aloittajalla.
      Lamput pitää olla kunnossa, sekä öljyt lamppuihin.

      Öljy = Pyhä Henki.

    • Anonyymi

      Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

      1234567---

    • Anonyymi

      Kyllä tuommosesta unesta kun herää, voi huh huh, olikin unta ja melkein sain kerrankin

      • Anonyymi

        Voiko lisätä muuta, kuin hartaani aamen!
        Ei me piru vie niin helposti saunaan mennä! (sopimatonta?)
        Kulttuuria onkin.


    • Anonyymi

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Trump tulee, oletko valmis. Amerikan vaalit lähestyvät.
      Raamatun mukaan, ennen kuin tempausta tapahtuu, tulee temppeliin laittomuuden ihminen, 2. Tess 2. Nyt lienee temppelin paikalla vielä Kalliomoskeija.

    • Anonyymi

      Oma Isäni ja moni muu on 1960 alkaen puhunut siitä miten pian on
      MAAILMANLOPPU ja Neuvostoliitto hyökkää ja valtaa Suomen!

      Moni Luotettava ja Herramme Jeesuksen Kristuksen oma Julistaja on myös puhunut että pian Jeesus tulee!

      KYLLÄ!

      Kuten Isäni ja moni Julistaja OVAT KUOLLEET!
      Eli he kohtasivat Herran Jeesuksen Kristuksen!

      Voin vaikka tässä kirjoittaessani saada Sydän Kohtauksen ja KUOLLA!
      Se on MINUN MAAILMANLOPPUNI
      Tai huomenna jään vahingossa auton tai junan alle ja SIINÄ ON MINUN MAAILMAN LOPPUNI!

      Kolmiyhteinen Pyhä Jumala johtaa maailmamme kaikkia toimintoja!
      Tämä maailma tuhoutuu ajallaan MUTTA ME EMME SITÄ PÄÄTÄ
      Sen päättää Pyhä Kolmiyhteinen Jumala!

      Ratkaisevaa on onko Jeesus saanut ottaa meidät jokaisen omakseen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe