Oletko valmis

Anonyymi-ap

Jeesus tulee näillää hetkilllä.

Jumalan lapsen pitää olla tietoinen merkeistä, jotka meidän Isä on antanut meille Sanassa ja odottaa innolla kotiin pääsyä!
Näin myös pienen unen/näyn pari päivää sitten. Olin nukahtamassa, mutta tietoinen ympäristöstä vielä, kun näin naisen, ehkä itseni, en oo varma, mutta siltä se tuntui. Katsoin siis itseäni kuin ulkopuolelta. "Seison/ leijun" avaruudessa paikoillani ja maapallo näkyi jossain alempana sekä tähtiä. Yhtäkkiä päälleni alkoi ilmestyä kerros kerrokselta valkoinen mekko, yksinkertainen hääpuku ja nauha vyötäisille solmittiin kiinni. Sitten havahduin hereille. Ymmärsin, että morsian puetaan pian hääpukuun. Näin lähellä me siis ollaan. On aika herätä! Soihdut valmiiksi! Pian kuuluu ääni, ylkä tulee!
Kehotan kaikkia viemään nämä Jumalan eteen ja rukoilemaan ja kysymään vahvistusta näille. En todellakaan puhuisi näitä, jos en uskoisi vahvasti näiden olevan Jumalalta. Shalom kaikille ❤️ Alla kuva kyseisestä sateenkaaresta

7

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rattorillako se kurvaa pihoille?vaiko ihan Teslalla?

    • Anonyymi

      Kaunis uninäky aloittajalla.
      Lamput pitää olla kunnossa, sekä öljyt lamppuihin.

      Öljy = Pyhä Henki.

    • Anonyymi

      Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

      1234567---

    • Anonyymi

      Kyllä tuommosesta unesta kun herää, voi huh huh, olikin unta ja melkein sain kerrankin

      • Anonyymi

        Voiko lisätä muuta, kuin hartaani aamen!
        Ei me piru vie niin helposti saunaan mennä! (sopimatonta?)
        Kulttuuria onkin.


    • Anonyymi

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Trump tulee, oletko valmis. Amerikan vaalit lähestyvät.
      Raamatun mukaan, ennen kuin tempausta tapahtuu, tulee temppeliin laittomuuden ihminen, 2. Tess 2. Nyt lienee temppelin paikalla vielä Kalliomoskeija.

    • Anonyymi

      Oma Isäni ja moni muu on 1960 alkaen puhunut siitä miten pian on
      MAAILMANLOPPU ja Neuvostoliitto hyökkää ja valtaa Suomen!

      Moni Luotettava ja Herramme Jeesuksen Kristuksen oma Julistaja on myös puhunut että pian Jeesus tulee!

      KYLLÄ!

      Kuten Isäni ja moni Julistaja OVAT KUOLLEET!
      Eli he kohtasivat Herran Jeesuksen Kristuksen!

      Voin vaikka tässä kirjoittaessani saada Sydän Kohtauksen ja KUOLLA!
      Se on MINUN MAAILMANLOPPUNI
      Tai huomenna jään vahingossa auton tai junan alle ja SIINÄ ON MINUN MAAILMAN LOPPUNI!

      Kolmiyhteinen Pyhä Jumala johtaa maailmamme kaikkia toimintoja!
      Tämä maailma tuhoutuu ajallaan MUTTA ME EMME SITÄ PÄÄTÄ
      Sen päättää Pyhä Kolmiyhteinen Jumala!

      Ratkaisevaa on onko Jeesus saanut ottaa meidät jokaisen omakseen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe