Oletko valmis

Anonyymi-ap

Jeesus tulee näillää hetkilllä.

Jumalan lapsen pitää olla tietoinen merkeistä, jotka meidän Isä on antanut meille Sanassa ja odottaa innolla kotiin pääsyä!
Näin myös pienen unen/näyn pari päivää sitten. Olin nukahtamassa, mutta tietoinen ympäristöstä vielä, kun näin naisen, ehkä itseni, en oo varma, mutta siltä se tuntui. Katsoin siis itseäni kuin ulkopuolelta. "Seison/ leijun" avaruudessa paikoillani ja maapallo näkyi jossain alempana sekä tähtiä. Yhtäkkiä päälleni alkoi ilmestyä kerros kerrokselta valkoinen mekko, yksinkertainen hääpuku ja nauha vyötäisille solmittiin kiinni. Sitten havahduin hereille. Ymmärsin, että morsian puetaan pian hääpukuun. Näin lähellä me siis ollaan. On aika herätä! Soihdut valmiiksi! Pian kuuluu ääni, ylkä tulee!
Kehotan kaikkia viemään nämä Jumalan eteen ja rukoilemaan ja kysymään vahvistusta näille. En todellakaan puhuisi näitä, jos en uskoisi vahvasti näiden olevan Jumalalta. Shalom kaikille ❤️ Alla kuva kyseisestä sateenkaaresta

7

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rattorillako se kurvaa pihoille?vaiko ihan Teslalla?

    • Anonyymi

      Kaunis uninäky aloittajalla.
      Lamput pitää olla kunnossa, sekä öljyt lamppuihin.

      Öljy = Pyhä Henki.

    • Anonyymi

      Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.

      1234567---

    • Anonyymi

      Kyllä tuommosesta unesta kun herää, voi huh huh, olikin unta ja melkein sain kerrankin

      • Anonyymi

        Voiko lisätä muuta, kuin hartaani aamen!
        Ei me piru vie niin helposti saunaan mennä! (sopimatonta?)
        Kulttuuria onkin.


    • Anonyymi

      Ei-helluntailainen kommentti:

      Trump tulee, oletko valmis. Amerikan vaalit lähestyvät.
      Raamatun mukaan, ennen kuin tempausta tapahtuu, tulee temppeliin laittomuuden ihminen, 2. Tess 2. Nyt lienee temppelin paikalla vielä Kalliomoskeija.

    • Anonyymi

      Oma Isäni ja moni muu on 1960 alkaen puhunut siitä miten pian on
      MAAILMANLOPPU ja Neuvostoliitto hyökkää ja valtaa Suomen!

      Moni Luotettava ja Herramme Jeesuksen Kristuksen oma Julistaja on myös puhunut että pian Jeesus tulee!

      KYLLÄ!

      Kuten Isäni ja moni Julistaja OVAT KUOLLEET!
      Eli he kohtasivat Herran Jeesuksen Kristuksen!

      Voin vaikka tässä kirjoittaessani saada Sydän Kohtauksen ja KUOLLA!
      Se on MINUN MAAILMANLOPPUNI
      Tai huomenna jään vahingossa auton tai junan alle ja SIINÄ ON MINUN MAAILMAN LOPPUNI!

      Kolmiyhteinen Pyhä Jumala johtaa maailmamme kaikkia toimintoja!
      Tämä maailma tuhoutuu ajallaan MUTTA ME EMME SITÄ PÄÄTÄ
      Sen päättää Pyhä Kolmiyhteinen Jumala!

      Ratkaisevaa on onko Jeesus saanut ottaa meidät jokaisen omakseen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe