Jeesus tulee näillää hetkilllä.
Jumalan lapsen pitää olla tietoinen merkeistä, jotka meidän Isä on antanut meille Sanassa ja odottaa innolla kotiin pääsyä!
Näin myös pienen unen/näyn pari päivää sitten. Olin nukahtamassa, mutta tietoinen ympäristöstä vielä, kun näin naisen, ehkä itseni, en oo varma, mutta siltä se tuntui. Katsoin siis itseäni kuin ulkopuolelta. "Seison/ leijun" avaruudessa paikoillani ja maapallo näkyi jossain alempana sekä tähtiä. Yhtäkkiä päälleni alkoi ilmestyä kerros kerrokselta valkoinen mekko, yksinkertainen hääpuku ja nauha vyötäisille solmittiin kiinni. Sitten havahduin hereille. Ymmärsin, että morsian puetaan pian hääpukuun. Näin lähellä me siis ollaan. On aika herätä! Soihdut valmiiksi! Pian kuuluu ääni, ylkä tulee!
Kehotan kaikkia viemään nämä Jumalan eteen ja rukoilemaan ja kysymään vahvistusta näille. En todellakaan puhuisi näitä, jos en uskoisi vahvasti näiden olevan Jumalalta. Shalom kaikille ❤️ Alla kuva kyseisestä sateenkaaresta
Oletko valmis
7
354
Vastaukset
- Anonyymi
Rattorillako se kurvaa pihoille?vaiko ihan Teslalla?
- Anonyymi
Kaunis uninäky aloittajalla.
Lamput pitää olla kunnossa, sekä öljyt lamppuihin.
Öljy = Pyhä Henki. - Anonyymi
Armonaika päättyy. Kristus tulee. Elämän ylösnousemus. Vanhurskaat hallitsevat Kristuksen kanssa taivaassa, tuhannen vuotta. Tuomion ylösnousemus. Tuomio pannaan täytäntöön. UUSI MAA.
1234567--- - Anonyymi
Kyllä tuommosesta unesta kun herää, voi huh huh, olikin unta ja melkein sain kerrankin
- Anonyymi
Voiko lisätä muuta, kuin hartaani aamen!
Ei me piru vie niin helposti saunaan mennä! (sopimatonta?)
Kulttuuria onkin.
- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Trump tulee, oletko valmis. Amerikan vaalit lähestyvät.
Raamatun mukaan, ennen kuin tempausta tapahtuu, tulee temppeliin laittomuuden ihminen, 2. Tess 2. Nyt lienee temppelin paikalla vielä Kalliomoskeija. - Anonyymi
Oma Isäni ja moni muu on 1960 alkaen puhunut siitä miten pian on
MAAILMANLOPPU ja Neuvostoliitto hyökkää ja valtaa Suomen!
Moni Luotettava ja Herramme Jeesuksen Kristuksen oma Julistaja on myös puhunut että pian Jeesus tulee!
KYLLÄ!
Kuten Isäni ja moni Julistaja OVAT KUOLLEET!
Eli he kohtasivat Herran Jeesuksen Kristuksen!
Voin vaikka tässä kirjoittaessani saada Sydän Kohtauksen ja KUOLLA!
Se on MINUN MAAILMANLOPPUNI
Tai huomenna jään vahingossa auton tai junan alle ja SIINÄ ON MINUN MAAILMAN LOPPUNI!
Kolmiyhteinen Pyhä Jumala johtaa maailmamme kaikkia toimintoja!
Tämä maailma tuhoutuu ajallaan MUTTA ME EMME SITÄ PÄÄTÄ
Sen päättää Pyhä Kolmiyhteinen Jumala!
Ratkaisevaa on onko Jeesus saanut ottaa meidät jokaisen omakseen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473