Lähihoitajamiehenä nappasin rikkaan perheen ainoan lääkäritytön!

Anonyymi-ap

Kaksospojat tuli ensin ja nyt on tyttö äitinsä masussa. Sanoivat heti ettei mun tarvitse osallistua lasten kustannuksiin tai hoitoon. Olen se machomies joka on liput kourassa lentokentällä kun lennetään Australia tai Alicante. Jää itselle mukavasti aikaa olla Pietarsaaren kotitalossa isän kanssa. Katselen karate-elokuvia ja OnlyFans suominaaraita ja hörpin Coca Colaa. Välillä kaljaakin.

4

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🤭😂 Kannattaako tuollaisella kehuskella??Olet siis Siitosorina??

• Anonyymi

Auts! Ehkä sama mies johon törmäsin FB pari vuotta sitten. Hänellä oli feikki sukunimi ja tunnustikin sen kun kyselin. Oli yhteisiä tuttuja Krista Kosonen, Jussi Parviainen, jne.
      Hän kertoi olevansa 185 cm armeijan upseeri tarkka-ampujista ja Start-Up miljonääri. Raha ei ole koskaan merkannut mulle mitään mutta pidin raameista ja hänen jutuista jotka vilisivät kirjoitusvirheitä. Ehkä suomenruotsalainen ajattelin.
      Asemalla oli järkytys! 165 cm jäpikkä, ehkä siskomsa liian isossa verryttelytakissa ja kaulasta roikkui joku 70/80-luvun putkilo jossa oli varmaan reissun käyttörahat!
      Sanoin että juodaan kaljat lähellä toivoen ettei tutut näe. Että sellanen Juhani Tom Cruice..

• Anonyymi

Olen yli 40-vuotias Venäläinen YH-äiti. Mulla oli Juhani-kihlattu yli 10 vuotta. Hän osti mulle auton ja maksoi yhtiövastikkeen. Tiesin toki että hänellä oli muita naisia Thaimaassa ja Suomessa..

• Anonyymi

Joku varmaankin Suomalainen kirjoittaa, esittää Venäläistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe