Mä pystyn juttelemaan ja käyttäytymään ihan normaalisti vaikka maailman komeimman miehen kanssa, mutta jos mä oon ihastunut, mä jäädyn. Mä yritän käyttäytyä normaalisti, mutta en pysty katsomaan silmiin, luontevasti juttelemaan tai huvin vuoksi jäädä lähistölle, vaan liukenen matkoihini.
Jos voisin, niin sanoisin tän eräälle, joka saattaa luulla mun ihastuneen häneen. Hänen ei tarvitse pelätä, en ole ihastunut häneen. Hän on mukava, mutta hän ja minä ollaan kuin öljy ja vesi. Tai saattaa hän muistuttaa vähän rasittavaa veljeäkin. Todellisuudessa oon ihastunut yhteen toiseen. Silläkään ei ole mitään väliä ja siitäkin pitää päästä eroon, mutta tämä on totuus.
En mä oo ihastunut suhun vaan toiseen
Anonyymi-ap
4
425
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää päästä ihastuksesta eroon?
- Anonyymi
Jos vaikka on varattu tai työkaveri, eikä halua lähteä siihen.
- Anonyymi
Ei pidä jos tunteet molemminpuolisia.
- Anonyymi
Olen minä sen tiennyt kokoajan, että sinä tapailet muita. Voin mä silti myöntää, että tykkäsin sinusta. 😞 harmittaa tietenkin, mutta toivon silti sinulle kaikkea hyvää valitsemallasi tiellä. Ehkä joskus kelpaan jollekkin toiselle. 😞 -mieheltä naiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181