Mä pystyn juttelemaan ja käyttäytymään ihan normaalisti vaikka maailman komeimman miehen kanssa, mutta jos mä oon ihastunut, mä jäädyn. Mä yritän käyttäytyä normaalisti, mutta en pysty katsomaan silmiin, luontevasti juttelemaan tai huvin vuoksi jäädä lähistölle, vaan liukenen matkoihini.
Jos voisin, niin sanoisin tän eräälle, joka saattaa luulla mun ihastuneen häneen. Hänen ei tarvitse pelätä, en ole ihastunut häneen. Hän on mukava, mutta hän ja minä ollaan kuin öljy ja vesi. Tai saattaa hän muistuttaa vähän rasittavaa veljeäkin. Todellisuudessa oon ihastunut yhteen toiseen. Silläkään ei ole mitään väliä ja siitäkin pitää päästä eroon, mutta tämä on totuus.
En mä oo ihastunut suhun vaan toiseen
Anonyymi-ap
4
402
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi pitää päästä ihastuksesta eroon?
- Anonyymi
Jos vaikka on varattu tai työkaveri, eikä halua lähteä siihen.
- Anonyymi
Ei pidä jos tunteet molemminpuolisia.
- Anonyymi
Olen minä sen tiennyt kokoajan, että sinä tapailet muita. Voin mä silti myöntää, että tykkäsin sinusta. 😞 harmittaa tietenkin, mutta toivon silti sinulle kaikkea hyvää valitsemallasi tiellä. Ehkä joskus kelpaan jollekkin toiselle. 😞 -mieheltä naiselle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-196075Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite895702Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993699- 1263692
- 1261454
- 571387
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301302- 381109
- 451093
- 271077