En edes haluaisi olla kaivattuni somekaveri

Anonyymi-ap

Tuntuisi tosi pahalta lukea sieltä kun flirttailee muiden kanssa ja lähtee treffeille ja mitä tekeekin. Paha mieli olisi koko ajan. Hui ajatuskin. Parempi kun ei tiedä liikaa.

17

351

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se ei kyllä kannata.

• Anonyymi

Hyvä yritys.

• Anonyymi

??? en yhtään ymmärrä mikä on hyvä yritys. Tyhmä kommentti sinulla.

• Anonyymi

Lisää vaan kaveriksi.

• Anonyymi

En ole somessa enää. Tuo vaan tuli nyt mieleen. En ole koskaan ollut sellaisen somekaveri, johon olen ollut ihastunut.

• Anonyymi

Ennokesonwssa

• Anonyymi

Et ole somessa??

• Anonyymi

Miksi pitää kännissä vastailla? vastaa huomenna.

• Anonyymi

Vaikka oon somessa, en voisi ees kuvitella että otan rakastamaani ihmistä siellä kaveriksi..facessa esim. Ne on vain kavereita, osa tutumpia osa vähemmän tutumpia ja joku vieras joka pyytänyt kaveriksi.

• Anonyymi

Etkä huolisi sinne rakastasi? Outoa. Sehän on läheisille, rakkaille, kavereille, tutuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä huolisi sinne rakastasi? Outoa. Sehän on läheisille, rakkaille, kavereille, tutuille.

En halua että hän ois kuin kukatahansa. Ehkä sanonta " kel onni on sen kätkeköön" kuvastaa ajatuksiani hänestä, en Jaa aarrettani kaikille🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua että hän ois kuin kukatahansa. Ehkä sanonta " kel onni on sen kätkeköön" kuvastaa ajatuksiani hänestä, en Jaa aarrettani kaikille🤫

Voi olla kaverina, kunhan kumpikaan ei tykkää eikä kommentoi toisen juttuja.

• Anonyymi

Minä olen pyytänyt yhden erittäin läheisen ihmisen lähettämään miehelle kaveripyynnön että saisi yhen asian hänelle kerrottua. En tiedä onko lähettänyt sitten..
        Itse en ole siinä somessa, enkä aio ollakkaan.
        Ilman tätä ihmistä en myöskään tietäisi esim. nimeä. Vaikka näissä samoissa maisemissa pyöritään..
        Miehellä tuskin olisi mitään sitä vastaan jos tietäisi.. Mutta näillä mennään. Ne jotka eivät sinua kiinnosta ovat ympärilläsi ja ne jotka kiinnostaa ovat saavuttamattomissa. Näin on minulla.
        Ei varattu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin ymmärrän tämän, ettei halua hänen olevan kuka tahansa, vaikka joskus olenkin sellaista ihmetellyt.
        Minä en voisi koskaan flirttailla somessa kenellekään, kun tykkään vain hänestä, joka ei somessa viihdy.
        Sivusta.

• Anonyymi

Minulle olis edes se somekaveruus kelvannut. Mutta kun ei... Hänellä oli omat syynsä, ymmärrän kyllä.

• Anonyymi

Oleks nää kenties masokisti kun tykkäät itteäs tuollai kiduttaa

• Anonyymi

PaneTus.
      VituTus.
      NussiTus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe