En edes haluaisi olla kaivattuni somekaveri

Anonyymi-ap

Tuntuisi tosi pahalta lukea sieltä kun flirttailee muiden kanssa ja lähtee treffeille ja mitä tekeekin. Paha mieli olisi koko ajan. Hui ajatuskin. Parempi kun ei tiedä liikaa.

17

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se ei kyllä kannata.

• Anonyymi

Hyvä yritys.

• Anonyymi

??? en yhtään ymmärrä mikä on hyvä yritys. Tyhmä kommentti sinulla.

• Anonyymi

Lisää vaan kaveriksi.

• Anonyymi

En ole somessa enää. Tuo vaan tuli nyt mieleen. En ole koskaan ollut sellaisen somekaveri, johon olen ollut ihastunut.

• Anonyymi

Ennokesonwssa

• Anonyymi

Et ole somessa??

• Anonyymi

Miksi pitää kännissä vastailla? vastaa huomenna.

• Anonyymi

Vaikka oon somessa, en voisi ees kuvitella että otan rakastamaani ihmistä siellä kaveriksi..facessa esim. Ne on vain kavereita, osa tutumpia osa vähemmän tutumpia ja joku vieras joka pyytänyt kaveriksi.

• Anonyymi

Etkä huolisi sinne rakastasi? Outoa. Sehän on läheisille, rakkaille, kavereille, tutuille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkä huolisi sinne rakastasi? Outoa. Sehän on läheisille, rakkaille, kavereille, tutuille.

En halua että hän ois kuin kukatahansa. Ehkä sanonta " kel onni on sen kätkeköön" kuvastaa ajatuksiani hänestä, en Jaa aarrettani kaikille🤫

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halua että hän ois kuin kukatahansa. Ehkä sanonta " kel onni on sen kätkeköön" kuvastaa ajatuksiani hänestä, en Jaa aarrettani kaikille🤫

Voi olla kaverina, kunhan kumpikaan ei tykkää eikä kommentoi toisen juttuja.

• Anonyymi

Minä olen pyytänyt yhden erittäin läheisen ihmisen lähettämään miehelle kaveripyynnön että saisi yhen asian hänelle kerrottua. En tiedä onko lähettänyt sitten..
        Itse en ole siinä somessa, enkä aio ollakkaan.
        Ilman tätä ihmistä en myöskään tietäisi esim. nimeä. Vaikka näissä samoissa maisemissa pyöritään..
        Miehellä tuskin olisi mitään sitä vastaan jos tietäisi.. Mutta näillä mennään. Ne jotka eivät sinua kiinnosta ovat ympärilläsi ja ne jotka kiinnostaa ovat saavuttamattomissa. Näin on minulla.
        Ei varattu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotenkin ymmärrän tämän, ettei halua hänen olevan kuka tahansa, vaikka joskus olenkin sellaista ihmetellyt.
        Minä en voisi koskaan flirttailla somessa kenellekään, kun tykkään vain hänestä, joka ei somessa viihdy.
        Sivusta.

• Anonyymi

Minulle olis edes se somekaveruus kelvannut. Mutta kun ei... Hänellä oli omat syynsä, ymmärrän kyllä.

• Anonyymi

Oleks nää kenties masokisti kun tykkäät itteäs tuollai kiduttaa

• Anonyymi

PaneTus.
      VituTus.
      NussiTus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2755
    2. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      424
      2294
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      21
      2166
    4. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      18
      2020
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      141
      1769
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      137
      1699
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      22
      1226
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      1
      1154
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1059
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      987
    Aihe