Tuntuisi tosi pahalta lukea sieltä kun flirttailee muiden kanssa ja lähtee treffeille ja mitä tekeekin. Paha mieli olisi koko ajan. Hui ajatuskin. Parempi kun ei tiedä liikaa.
En edes haluaisi olla kaivattuni somekaveri
17
304
Vastaukset
- Anonyymi
Se ei kyllä kannata.
- Anonyymi
Hyvä yritys.
- Anonyymi
??? en yhtään ymmärrä mikä on hyvä yritys. Tyhmä kommentti sinulla.
- Anonyymi
Lisää vaan kaveriksi.
- Anonyymi
En ole somessa enää. Tuo vaan tuli nyt mieleen. En ole koskaan ollut sellaisen somekaveri, johon olen ollut ihastunut.
- Anonyymi
Ennokesonwssa
- Anonyymi
Et ole somessa??
- Anonyymi
Miksi pitää kännissä vastailla? vastaa huomenna.
- Anonyymi
Vaikka oon somessa, en voisi ees kuvitella että otan rakastamaani ihmistä siellä kaveriksi..facessa esim. Ne on vain kavereita, osa tutumpia osa vähemmän tutumpia ja joku vieras joka pyytänyt kaveriksi.
- Anonyymi
Etkä huolisi sinne rakastasi? Outoa. Sehän on läheisille, rakkaille, kavereille, tutuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkä huolisi sinne rakastasi? Outoa. Sehän on läheisille, rakkaille, kavereille, tutuille.
En halua että hän ois kuin kukatahansa. Ehkä sanonta " kel onni on sen kätkeköön" kuvastaa ajatuksiani hänestä, en Jaa aarrettani kaikille🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua että hän ois kuin kukatahansa. Ehkä sanonta " kel onni on sen kätkeköön" kuvastaa ajatuksiani hänestä, en Jaa aarrettani kaikille🤫
Voi olla kaverina, kunhan kumpikaan ei tykkää eikä kommentoi toisen juttuja.
- Anonyymi
Minä olen pyytänyt yhden erittäin läheisen ihmisen lähettämään miehelle kaveripyynnön että saisi yhen asian hänelle kerrottua. En tiedä onko lähettänyt sitten..
Itse en ole siinä somessa, enkä aio ollakkaan.
Ilman tätä ihmistä en myöskään tietäisi esim. nimeä. Vaikka näissä samoissa maisemissa pyöritään..
Miehellä tuskin olisi mitään sitä vastaan jos tietäisi.. Mutta näillä mennään. Ne jotka eivät sinua kiinnosta ovat ympärilläsi ja ne jotka kiinnostaa ovat saavuttamattomissa. Näin on minulla.
Ei varattu! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin ymmärrän tämän, ettei halua hänen olevan kuka tahansa, vaikka joskus olenkin sellaista ihmetellyt.
Minä en voisi koskaan flirttailla somessa kenellekään, kun tykkään vain hänestä, joka ei somessa viihdy.
Sivusta.
- Anonyymi
Minulle olis edes se somekaveruus kelvannut. Mutta kun ei... Hänellä oli omat syynsä, ymmärrän kyllä.
- Anonyymi
Oleks nää kenties masokisti kun tykkäät itteäs tuollai kiduttaa
- Anonyymi
PaneTus.
VituTus.
NussiTus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362582
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔191491- 841427
- 431158
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon351153- 851100
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.951086Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m2701050- 129994
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin210891