Texasissa. Söimme juuri Bush maatilalla paistamaansa härkää, Missivaimo mukana.
Nimikirjoitus
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/32/GeorgeWBush_Signature.svg/225px-GeorgeWBush_Signature.svg.png
Olen USA ssa
19
218
Vastaukset
- Anonyymi
Joku h o m o ja sivari heh heh. Sosilisti ostaa ulkomaista ruokaa kaupasta. Putin yllyttänyt ay liikkeen lakkoihin
Missivaimo 181 cm pitkä- Anonyymi
Taisi olla 185 cm. Pillu kuin hirvellä, ei yhtä iso vaan yhtä korkealla.
- Anonyymi
Komunist vaihtui sosilistiksi.
Persukouluun takaisin.
Kirjoita tuhat kertaa:
Olen persutrolli olen persutrolli....... Anonyymi kirjoitti:
Komunist vaihtui sosilistiksi.
Persukouluun takaisin.
Kirjoita tuhat kertaa:
Olen persutrolli olen persutrolli.......Olikohan se majuri joka tuon kirjoitti vai joku muu? Tosikko lensi heti lankaan. On täällä hieman yksinkertaista porukkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi olla 185 cm. Pillu kuin hirvellä, ei yhtä iso vaan yhtä korkealla.
HO HOO, HO HOO! Pahasti vanhuksella vippaa.
- Anonyymi
Maalaisliitto.on.ongelma kirjoitti:
Olikohan se majuri joka tuon kirjoitti vai joku muu? Tosikko lensi heti lankaan. On täällä hieman yksinkertaista porukkaa!
Sen olen huomannut, varsinkin nimimerkki Maalaisliitto.on ongelma on malliesimerkki yksinkertaisesta kommentoijasta.
- Anonyymi
Maalaisliitto.on.ongelma kirjoitti:
Olikohan se majuri joka tuon kirjoitti vai joku muu? Tosikko lensi heti lankaan. On täällä hieman yksinkertaista porukkaa!
Muu... ei täällä liene majureita. "muu maa mansikka" Olen Skotti. Kiltti kuin mikä.
Sinne menin aikanaan vaimon peräään. Kirjoittelen joskus harvoin tänne. Juureni täällä Porin seudulla jossa nyt vaimon kanssa ollaan. Olemme kierrelleet Suomea ristiin rastiin asuntoautollamme. Muutama päivä vielä ihanassa Suomessa. Luonto on niin kukassa. Meillä teräviä vuorten huippuja, täällä niin tasaista, oikein silmää sivelee, paitsi ihan lapissa. Meillä ylämaat kuuluvat Euroopan harvimmin asuttuihin seutuihin, tosin jos Lappiin verrattuna Ylämaillakin on vielä ahdasta. Jos muutama sanannen asuinmaastamme: Skotlanti kuuluuYhdistyneen kuningaskunnan eli Britannian valtioon. Asukaluku Suomen luokkaa, ei isoja eroja. Edinburgh on Skotlannin pääkaupunki n 472000 asukasta. Perustettu: 1125.
”Ilman Herraa kaikki on turhaa” ;Motto: ”Nisi Dominus Frustra”. Lontoo; 9 miljoonaa asukasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jakkara pitää olla, kuin Pankkolängvitsillä kun lehmää oli yrittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
T-barin pihvihän onkin klassikoiden klassikko. Se mainitaan monasti ennen wiskiä.
-trinity- - Anonyymi
185 kg..mitä lienee paunoissa.?
- Anonyymi
Jaa
454:llä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turjan paino.
https://www.ts.fi/static/content/pic_5_3487417_k2030908_1200.jpgTurja on muurari, nyt näyttelee herraa.. Tellinki pitäisi olla melkoinen muuraukseen, jos nyt edes sinne pääsisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turja on muurari, nyt näyttelee herraa.. Tellinki pitäisi olla melkoinen muuraukseen, jos nyt edes sinne pääsisi.
Kuka Turjan pyllyn pyyhkii, jokin kommari tietenkin -tupapalvelija-
- Anonyymi
Siis .454:llä!
Jos osaat. - Anonyymi
Köyhän ainoo huvitus, on vilkas mielikuvitus.
Anteeksi Junnu Vainio. - Anonyymi
Älä syö sitä punasta lihaa, siitä tulee suolistosyöpä. Etkö ole vielä kuullut
Kohta on suoli tukossa ja matka lääkäriin ja sielläpä pollottaa paksussa suolessa oikea jötkäle ja se on menoa sitten, eli kuolema tuloo- Anonyymi
Marttiko se. Tuntee tuhkaluukku kokemuksistaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566