Kunnalla on maata vt23 varrella, siihen saisi hyvän monitoimi hallin. Paikalla olisi rekoille sähkölataus mahdollisuus, parkkipaikkoja ja taukotiloja kuskeille. Samalla siinä voisi olla terminaali sekä huoltoasema sekä myymälä.
TB ei tähän sovellu.
Nyt vain asiaa hyödyntämään " asiallisesti". <Ei vouhottaen .
Halli / huoltoasema
6
661
Vastaukset
- Anonyymi
Missä on ideanikkari ollut piilossa noin hyvän idean kanssa? Toi kannattaa hyödyntää ja tuoda linja-autolla asiakkaat tampereelta. Siinä saisi linja-auto yhtiö töitä kun veisi mennessään kanisterilla bensiiniä tampereen autoihin.
- Anonyymi
Vähän samoilla linjoilla. Olisiko tuollaiselle keskukselle todella käyttöä vai jäisikö sekin pönöttämään tyhjilleen kuten kaikki muukin Kihniössä.
- Anonyymi
Kihniössä oli huoltoasema mutta sen asiakkaat olivat köyhiä ja kateita. Kuntalaiset kävivät syämässä työttömien ruokalassa jota kunta rahoitti. Kuntalaiset söivät kunnan piikkiin ja eivät ymmärrä normaalia yrittämistä.
- Anonyymi
Samat ihmiset istuu päivästä toiseen ja juoruaa, kyllä asiakkaat lähtee ihan varmasti. Sukulaiset jaksaa arvostaa perinnettä.
- Anonyymi
Sähkölataus hommat voi unohtaa, ei tule koskaan tuomaan mitään.
- Anonyymi
Ne jotka eivät itse istuneet juoruamassa niin heidän sukulaiset kiersivät utimassa asioita kylillä ja tiedottivat näille mitä kukin sanoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138