🎩💼✂️🚓🛻✂️⚔️😱🧕🦹🌺
Hei miten luuleette että myynti kehittyy
Nyt kun kokoomus hallitus on leikannut kansan ostovoimaa rajusti.
Monelta on viety lapsi korotukset , vuokratuet ja Ansiosidonmaiset KORVAUKSET JOISTA olaan maksettu verot ja maksut itse.
Sitten alv nosto kuritaa ostovoimaa noin 40 -100 e kuukaudessa lisä.ä per kansalinen
Moni joutunut työttömäksi esim raksalla ja pankeissa ja kaupoissa kun ei asiakkaita
Miljoonia rahaa puuttuu kansan lompakosta joka enne on siirtynyt kampajien ja muiden. Palvelualan harjoittajien taskuun.
Nythän tätä tahaa ei ole lompakossa. Vetot menee veroihin ja rikaiden yritysten sosiaali tukeen.
Olisi kiva kuulla miten on laskutus mennyt
itse veikaan. Kautta ikain huonointa joulumyyntiä.
Toivottavasti olen taas väärässä
Itellä vaan ei ole nyt oikeen enää ostohousut jalassa
Moni muukin jättää huvilat väliin ja juo lidlessä kaljaa kotonaan
Hei miten luuleette että myynti kehittyy Nyt kun kokoomus hallitus on leikannut kansan ostovoimaa ra
2
69
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku elää tukien varassa niin se on jonkun toisen kukkarosta pois. Ideaalitilanne on, että jokainen terve, työssäkäyvä elää itse tienatuilla tuloilla. Toki sairaita ihmisiä jne. pitää auttaa. Toivottavasti meille, jotka elävät omilla rahoilla eikä millään tukiaisilla palkitaan pitkällä aikavälillä ja veroja lasketaan ja sitä kautta meidän ostovoima kasvaa, jollain voimme laittaa rahat kiertoon ylläpitäen kansantaloutta.
ALV:n korotus ei tunnu yhtään missään parin vuoden huiman inflaation jälkeen.Vielä loppuun muistutan edelleen, että kommunismi on kuollut ja sosiaalidemokraatit on perseestä. - Anonyymi
Verot ovat laskeneet ja laskevat ensi vuonnakin. Lisäksi inflaatio laskee 2%:iin. Hei ostovoima on lisääntynyt ja lisääntyy. ellei SAK pistä taas maata seis. Niiden vahinkojen korjaamiseen menee paljon rahaa. Eikös lomautukset ja irtisanomiset ja itse lakkoilukin vähennä ostovoimaa. Poliittiset lakot veivät kasvusta 2 miljardia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747