Hei miten luuleette että myynti kehittyy Nyt kun kokoomus hallitus on leikannut kansan ostovoimaa ra

Anonyymi-ap

🎩💼✂️🚓🛻✂️⚔️😱🧕🦹🌺
Hei miten luuleette että myynti kehittyy
Nyt kun kokoomus hallitus on leikannut kansan ostovoimaa rajusti.


Monelta on viety lapsi korotukset , vuokratuet ja Ansiosidonmaiset KORVAUKSET JOISTA olaan maksettu verot ja maksut itse.

Sitten alv nosto kuritaa ostovoimaa noin 40 -100 e kuukaudessa lisä.ä per kansalinen

Moni joutunut työttömäksi esim raksalla ja pankeissa ja kaupoissa kun ei asiakkaita

Miljoonia rahaa puuttuu kansan lompakosta joka enne on siirtynyt kampajien ja muiden. Palvelualan harjoittajien taskuun.

Nythän tätä tahaa ei ole lompakossa. Vetot menee veroihin ja rikaiden yritysten sosiaali tukeen.

Olisi kiva kuulla miten on laskutus mennyt
itse veikaan. Kautta ikain huonointa joulumyyntiä.

Toivottavasti olen taas väärässä

Itellä vaan ei ole nyt oikeen enää ostohousut jalassa

Moni muukin jättää huvilat väliin ja juo lidlessä kaljaa kotonaan

2

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos joku elää tukien varassa niin se on jonkun toisen kukkarosta pois. Ideaalitilanne on, että jokainen terve, työssäkäyvä elää itse tienatuilla tuloilla. Toki sairaita ihmisiä jne. pitää auttaa. Toivottavasti meille, jotka elävät omilla rahoilla eikä millään tukiaisilla palkitaan pitkällä aikavälillä ja veroja lasketaan ja sitä kautta meidän ostovoima kasvaa, jollain voimme laittaa rahat kiertoon ylläpitäen kansantaloutta.

      ALV:n korotus ei tunnu yhtään missään parin vuoden huiman inflaation jälkeen.Vielä loppuun muistutan edelleen, että kommunismi on kuollut ja sosiaalidemokraatit on perseestä.

    • Anonyymi

      Verot ovat laskeneet ja laskevat ensi vuonnakin. Lisäksi inflaatio laskee 2%:iin. Hei ostovoima on lisääntynyt ja lisääntyy. ellei SAK pistä taas maata seis. Niiden vahinkojen korjaamiseen menee paljon rahaa. Eikös lomautukset ja irtisanomiset ja itse lakkoilukin vähennä ostovoimaa. Poliittiset lakot veivät kasvusta 2 miljardia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe