Olisko ollu aine erilaista mitä piti. Ja siitä tuli sitten vähän riitaa.
Oli miten oli, poliisi ainakin sanoo, että sivullisille ei aiheutunut vaaraa.
Koskipuistossa laukauksia
30
349
Vastaukset
- Anonyymi
1+1=2
https://www.aamulehti.fi/rikos/art-2000009782592.html
Ainakin tuon viimevuotisen Aamulehden jutun mukaan Koskipuistossa käydään avoimesti huumekauppaa. - Anonyymi
"Tavanomainen" perjantai-ilta Tampereella. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4db1a6b2-b079-41c6-980d-272602e6608f
"Silminnäkijä kertoo nähneensä epäillyn ampujan, mutta ei osaa sanoa, oliko laukauksilla kohdetta.
Hänellä oli käsi suorassa, ja hän ampui vain suoraan eteenpäin. En tiedä, oliko siellä ihmisiä edessä, kun siinä kesti hetki tajuta, mistä suunnasta ne [laukaukset] tulevat." IL
Oma kommentti. Kaukana ovat ne ajat kun puisto oli suht rauhallinen ja oli lapsia leikkimässä. 80-luvulla kuljin kouluun Koskipuiston kautta aamulla ja pois iltapäivällä. Joskus lapset kävivät katsomassa Kosken kuohuja ja puita. Siellä oli myös yksi myyjäistapahtuma vohveleineen ja eläimiä maaseudulta samalla. Tuo näyttää vähän eri menolta. Harmi että lamppukauppa ja vohvelipaikka jää sumppuun, jos vielä ovat siellä.- Anonyymi
Tarttis varmaan tehdä jotakin.
- Anonyymi
Hienoa kun laitat kopioita tänne,
emme muut osaakkaan lukea iltalehteä tai iltasanomaa.
Olet parempi ihminen kun osaat kopioida asioita, iso kiitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa kun laitat kopioita tänne,
emme muut osaakkaan lukea iltalehteä tai iltasanomaa.
Olet parempi ihminen kun osaat kopioida asioita, iso kiitos.Viittaan lauseisiin mitä sanotaan, koska myöhemminkin ihmiset lukevat näitä hakutulosten kautta, ei vain nyt. Ja silloin on laitettava myös linkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viittaan lauseisiin mitä sanotaan, koska myöhemminkin ihmiset lukevat näitä hakutulosten kautta, ei vain nyt. Ja silloin on laitettava myös linkki.
; On sulla raskas elämä.
- Anonyymi
Olikohan Vornanen ollut käymässä ja ampumassa varoituslaukauksia?
- Anonyymi
Sama kävi mielessä. Heitetty baarista pihalle ja siitä tuohtunut.
- Anonyymi
Persut taas riehunu, mutta kannattajien mielestä ne on vaan yksittäistapauksia.
- Anonyymi
Yksittäistapauksesta varmaan on kysymys. Ehkäpä jopa novellista.
- Anonyymi
Nääs nääs Mansen likat siellä hippasilla.😂
- Anonyymi
Onkohan ollu starttipistooli kyseessä.Juu kannattaa mennä notkuun koskipuistoon ou jeah.
- Anonyymi
Uutta tietoa ammuskelusta Tampereen Koskipuistossa
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000010682289.html
Aika vähän tietoa lopulta. - Anonyymi
Persut reviirikiistassa. Vaalit lähestyy ja oma paikka lähimpänä sydäntä.
Vornanen on näyttänyt esimerkin.
Vauhti kiihtyy.
Vogelit ammutaan alas. - Anonyymi
Vornanen juu perskules älkää tulko lähelle.
- Anonyymi
VAUDE OLIKO KOK SATONEN TULILINJALLA HÄH.
- Anonyymi
Koskipuisto on huumekaupan keskuspaikka. Ollut jo vuosia. Poliisia ei kiinnosta.
- Anonyymi
Piikkipuisto nykyään.
- Anonyymi
Hohhoijaa tätä älämölöä palstalla... mutta joskus ainakin velkoja peritään pelottelemalla. Vornasen tyyliin kai maahan ammuttu.
- Anonyymi
Niin etpä taida työelämässä edes olla typerien kommenttien kanssa.Ei ammuskelut mitään normaalia ole yleisillä alueilla.Rikollisten touhuja.
- Anonyymi
ja niitä on tampereella
- Anonyymi
99 prosenttia on kanssasi samaa mieltä.
Ei velkojen periminen ole normaalien ihmisten hommaa.
Tampere on Suomen huumepääkaupunki.
Hallituksen tekemien leikkausten takia tällainen touhu tulee vaan lisääntymään. Ihmiset alkaa tehdä rikoksia saadakseen rahaa.
- Anonyymi
Ironisesti "kyttälässä" tämä paikka.
- Anonyymi
Missä matu, siellä ongelma.
- Anonyymi
Persuongelma on viime aikoina paha ongelma hallituksessakin ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuongelma on viime aikoina paha ongelma hallituksessakin ollut.
tutki murha.infoa
poliisikin tutkii vihjeitä sieltä kertoo uutiset - Anonyymi
Todellakin pitää paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin pitää paikkansa.
Missä matu siellä ongelma pitää paikkansa.
- Anonyymi
Jos olisi kantasuomalainen, sitä olisi jo korostettu.
- Anonyymi
Arviiidiin sattui kovastikin pahooon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529